• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Scouting provincies wereldkaart

Hoi allemaal. Hoe worden de provincies op de wereldkaart makkelijker om te verkennen? tot nu toe gebeurde dat vaak als ik de kist/poort naar het volgende hoofdstuk opende. Ben nu net over naar hoofdstuk 13 Amuni maar de te verkennen provincies blijven nog even moeilijk. Nog een paar groene in deze ronde en dan allemaal gele(gemiddeld moeilijk). Of worden ze voor mij niet makkelijker omdat ik al te ver vooruit gescout ben?
 

DeletedUser5121

Guest
Het wordt makkelijker door de troepenuitbreidingen in de onderzoeksboom vrij te spelen. Maarja, dan wordt de toren (en toernooi?) weer moeilijker.
 
De provincies worden makkelijker en moeilijker tegelijkertijd.
Zodra jij een nieuwe hoofdstuk begint en de scouts met de 1e onderzoek een upgrade geeft wordt het makkelijker.
Ook helpt het als je de troepen omvang onderzoekt of een upgrade van soldaten (1 ster naar 2 sterren of meer).
Maar iedere scouting die je doet maakt het ook weer moeilijker en er komt een hoofdstuk waar in je geen scout upgrade meer krijgt.
Verder is de afstand tot je stad ook behoorlijk bepalend voor de tegenstand, rondje op 16 afstand is makkelijker dan die op 17 afstand.
 
De Amuni heeft geen ontwikkeling meer voor advanced scouts.
Dat is de ontwikkeling die je krijgt on een nieuw hoofdstuk te ontsluiten.
Dus H12 was het laatste hoofdstuk met een tijd reductie voor je scouts en van af dat punt blijven de kosten, tijd en moeilijkheids graad alleen maar oplopen door te scouten.
 
Bovenaan