• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wapenkamer in dwergenstijl

In de toren is een gebouw uit een kist te winnen.Staat aangegeven als wapenkamer in dwergenstijl maar is het niet.
2020-01-28 (3).png
 

DeletedUser726

Guest
deze uit de toren is in elk geval geen wapenkamer in elfen- of mensenstijl.

Maar zo bij mensen bijvoorbeeld:
1580243991161.png




namelijk de wapenkamer uit het dwergen-hoofdstuk.....
dus ik snap de verwarring wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet ik niet want ik heb mijn gewone wapenkamers nog niet zover opgewaardeerd naar de dwergenstijl/ * 15 of 16 . Het wekt de sugestie van een echte wapenkamer terwijl het levenspunten geeft. Ik vind het wat verwarrend
 
Wellicht is de naam wat ongelukkig gekozen, het gebouw zit dichter bij een vechtklooster of heiligdom aan.
Maar het ding doet wel wat de popup zegt, 5 dagen minder dode troepen bij gevechten. Daarna kun je het weer verkopen.
 
Dat is wat ik bedoelde ;) en wat bij mij tot enige verwarring lijden. Wat gaat het nu doen en daarom nog maar even niet geplaatst
 

Deleted User - 147694

Guest
De Engelse naam is Dwarfen Armorer, wat letterlijk vertaald Dwergen Wapenmeester betekend.

Ik denk dat die naam een stuk neutraler is dan Wapenkamer in dwergenstijl.
 
Dat zou inderdaad een betere benaming zijn geweest denk ik,want het gaat hier meer om de uitrusting die de troepen langer laten leven dan dat het om een echte wapenkamer gaat waardoor je meer troepen tegelijkertijd kunt trainen. Dus zoals aangegeven een ongelukkig/ verkeerd gekozen benaming.
 
Bovenaan