• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Traagheid

Hebben er meer mensen last dat alles zo traag gaat? Het begon al met inloggen. Heb toen gelijk voor de zekerheid de computer opgeschoond maar dat heeft weinig effect . Innen producties gaat traag net als het innen van de badges,het opstarten van het forum en zelfs hier met typen verschijnen de letters pas een paar seconden na het intikken. Moet de surver weer eens de spreekwoordelijke"schop"krijgen om een tandje bij te zetten om een piek in de data te verwerken? ;)
 

DeletedUser4585

Guest
Nee, nergens last van. Maar als je hier op forum ook vertraging merkt dan ligt het waarschijnlijk eerder aan jouw kant.
 
Ik heb alles al geprobeerd opgeschoond en al maar niets helpt, word er ook steeds af gegooid. Heel moeizaam allemaal en niet leuk meer
 
Is je internetverbinding en/of wifi in orde? Dat kun je testen via de website van de meeste providers. Speel je via browser of app? In het 1e geval, staat je browser zo ingesteld dat je cache automatisch wordt geleegd? In het 2e geval, heb je de laatste updates van je foon al gedownload?
 
Internet in orden. Speel via Google Chrome en leeghalen was het eerste wat ik gedaan had maar dat maakte geen verschil. Het komt wel vaker voor op het moment dat er meerdere onderdelen starten naast het spel zelf of als er een stopt of het de laatste dag is en zeker als er veel mensen vrij zijn en tegelijk spelen.Dan is er veel data te verwerken en dat gaat dan niet goed. Soms is het maar van korte duur en soms duurt het langer voordat het zich weer hersteld. Nu lijkt het al weer wat beter te gaan, vandaar dat ik de vraag hier stelde
 
Ik gebruik Edge, start mijn browser per dag 3 x en mijn PC minstens 1 x en heb - vrijwel - nooit last... vandaar mijn vragen. Maar in elk geval fijn dat het alweer beter gaat! ik gebruik Edge alleen voor Elvenar, Elvengems en het forum, al het andere doe ik op Firefox...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
innen van de badges
Heb ik ook. Ik speel ook via Chrome, alles is geupdate en schoon, maar er is een traagheid bij het innen van de BSA-badges. Mss komt het doordat het op de server druk is(?) De traagheid bij het innen van de bsa-badges is jammer want hiedoor komt het voor dat je toch een keer doorklikt en een badge mist. Maar goed we zijn bijna doorheen en bij de put. maakt niet zo veel meer uit :)
 
Bovenaan