• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Bonusfabriek

Deleted User - 147694

Guest
Daar is geen universeel antwoord op.

Het is afhankelijk van je voortgang in de game, je behoeften en vast en zeker nog een aantal andere redenen...
 
Ik zit bijna aan het einde van hoofdstuk 6 (de dwergen). Heb op dit moment nog van alles en nog wat staan en ben nog lang niet bij met opwaarderen. Voordat ik over ga naar het volgende hoofdstuk wil ik de boel wat opschonen en mijn bonusfabrieken opwaarderen . Als het nu handig is om bv(in mijn geval) zeg 5 hout; 4 zijden en 2 of 3 toverstof fabrieken te hebben die zijn op gewaardeerd tot pak hem beet niveau 16 of zo, dan kan ik hier alvast mee beginnen.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik kom zelf toe met 3 t1, 2 t2 en 2 t3, maar mijn goederenvoorraad is niet meteen van de grootste en ik ben ook een héél trage speler waardoor ik alle tijd heb om te sparen. Meer dan mij valt dus zeker aan te raden.
 
Bedankt dan weet ik een beetje waar ik kan beginnen,want ik begrijp ook dat het voordeliger is 3 grote fabrieken van de zelfde soort te hebben dan een stuk of 8 kleinere
 
Ik hanteer het systeem dat ik genoeg fabrieken heb als ik steeds voldoende goederen heb. Anders moet ik wat uppen of een extra fabriek bouwen.

Dit systeem gaat wat mis met de t1 nu, omdat events tegenwoordig grote hoeveelheden vragen van recente fabrieken. Voor de t1 zou je daarom een uitzondering kunnen maken en zoveel fabrieken bouwen dat je zinnig events kunt doen.
 

DeletedUser2989

Guest
Het hangt ook af van de bonus soort. In het begin heb je b.v. twee keer zoveel houtfabrieken nodig als ijzer, omdat de houtfabrieken kleiner zijn. Criterium is vrij simpel; bijzetten als je tekort komt en mits dit je grootste tekort is. Heeft b.v. geen zin veel fabrieken neer te zetten als je onvoldoende voorraden maakt. Ik heb heel lang 4 staal, 3 boekrol en 2 toverstof gehad. Het maakt ook uit of je handmatig vecht in de toernooien en daardoor veel minder hoeft af te kopen etc.
 
Nu wel maar kort nadat ik hem geplaatst had zag ik hem niet meer/was hem even kwijt. Maar goed . Per trier heb je toch maar 1 soort bonusfabriek nodig ?Zal wel even puzzelen worden hoeveel voldoende is als ze voldoende op gewaardeerd zijn. We zullen zien . Als ik teveel heb weg gehaald kan ik er altijd weer bij zetten.
 
Ik heb 4x t1, 4x t2 en 3x t3 en daarmee kan ik voldoende ruilen om alles wat van toepassing is af te kopen. Alleen de toren doe ik niet echt iets mee. Ik begon met 8x t1, maar naarmate ik die meer kon upgraden kon ik er ook een paar weg doen. Duik je even omlaag in ranking, maar met het upgraden van de overige fabrieken heb je dat zo weer ingehaald.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb 5x t1, 4x t2, 3x t3, 1x t4 en 1x t5, en tot nu toe red ik het er makkelijk mee. Zit erg ruim in m'n goederen zelfs, behalve misschien in t4 en t5, en een beetje in t3, maar dat valt ook wel mee. Minder kan dus ook wel.
 

Deleted User - 443363

Guest
Ik heb 5x t1, 4x t2, 3x t3, 1x t4 en 1x t5, en tot nu toe red ik het er makkelijk mee. Zit erg ruim in m'n goederen zelfs, behalve misschien in t4 en t5, en een beetje in t3, maar dat valt ook wel mee. Minder kan dus ook wel.
Heb jij elke fabriek of enkel bonus?
 
Bovenaan