• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost weer spookmelding

Ik heb opnieuw spookmeldingen in mijn inventaris. Nu ben ik niet zo techniesch. Ik heb met mijn bobiel foto's gemaakt van het scherm maar hoe krijg ik die nu hier op ?
 
Bij elk commentaar wat je hier plaatst, kun je een bestand toevoegen, dat kan bijv. die foto zijn! Als die te groot is, maak je hem eerst kleiner... of sla hem eerst op in een ander format, zoals .png of .jpg
 
Ik speel op een laptop en de foto's staan op mijn telefoon. Hoe krijg ik ze van mijn telefoon op mijn computer en dan hier naar toe?
 
telefoon aansluiten op je computer (bijv. met een usb kabel?) en daar het plaatje opslaan, dan (na eventuele bewerking) hier uploaden...
 
Laatst bewerkt:
… nog makkelijker is natuurlijk op je laptop een screenshot maken, of met een knipselprogramma (zoek in je laptop) een afbeelding maken van het probleem, die opslaan en dan die hier uploaden!
 
Ik kan je alleen wijzen op de mogelijkheden, de rest zul je zelf moeten doen... en een screenshot maken is echt 1 vd basisvaardigheden hoor.... wat heb je op die laptop, Windows? Dan zoeken naar 'knipsel'... en maak die dan gelijk aan je taakbalk vast, handig voor een volgend keer!
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik neem aan dat je een smartphone gebruikt.

Gebruik je ook een email-app op je telefoon, dan zou je jezelf de screenshots kunnen mailen.

Een andere optie is Skype, je kunt namelijk een gesprek met jezelf openen meen ik.

Andere optie is nog Dropbox meen ik, of een Cloud service, of je gebruikt een uploadsite en typt de adres van je upload in een lege browserpagina.

Ik denk dat er nog vele andere opties zijn, maar je kunt idd ook old school gaan en de kabel gebruiken. ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Heb je er aan gedacht dat je gewoon op het forum komen kunt met je smartphone?

Als je dan inlogt, dan kun je de foto's vanuit je telefoon uploaden en in je bericht plaatsen.
 
Als je begint met van het scherm van je laptop foto's te maken, ben je verkeerd begonnen en heb je het al ongelofelijk ingewikkeld voor jezelf gemaakt. Het kan allemaal veel simpeler, alleen een kwestie van je iets meer verdiepen in hoe een laptop werkt...
 
Ik ben allang blij dat ik via Google chrome dingen kan opzoeken en mijn mail kan bekijken. En dit spel kan spelen dat vind ik al heel wat . Tot voor een jaar geleden had ik nog nooit een computer aangeraakt
 

Deleted User - 147694

Guest
Dan ben je in elk geval al goed bezig.

Vragen stellen is de sleutel tot nieuwe informatie verkrijgen.
 
2020-01-18 (3).png
 
Bovenaan