• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Avalee

  1. Avalee

    Geen bug Spel laad niet in Firefox

    Zie titel. Ik krijg een 'Foutmelding' bij 15/30 en stopt bij 24/30. Microsoft browser werkt nog wel.
  2. Avalee

    Geen bug Ik geraak niet op het net

    Ik raak wel in het spel met de Microsoft browser. Met firefox lukt het niet.
  3. Avalee

    Geen bug Ik geraak niet op het net

    Yep ik ook
  4. Avalee

    Feedback: De reis van de luchthandelaars

    Weeeeeer een gebouw/set die zijde geeft. Ik heb op dit moment 8 miljoen zijde in voorraad. Geef eens een gebouw dat mana of zaden geeft. Aan dit gebouw hebben alleen de mensen in hoofdstuk 1-8 wat aan.
  5. Avalee

    Feedback Tijdelijke wijziging in starttijd van de Toren, aanpassingen aan poorttijden en beloningen

    Verlaag eerst maar eens de moeilijkheidsgraad. Halverwege de toren kom ik gewoon niet verder. Heb elke combinatie van troepen geprobeerd maar kom er met geen enkele mogelijkheid langs. Het hoeft echt niet super-makkelijk gemaakt te worden, maar als je 5 keer een complete troepenmacht naar de...
  6. Avalee

    Feedback Wintermagie 2019

    Heb flink strikjes verzameld voor de winterster (geeft lekker veel inwoners). Had er zo'n 900. Bij het openen van de pakjes kreeg ik ook nog zo'n 400 strikjes. Totaal dus 1300 strikjes. Weet je hoeveel wintersterren mij dat opleverde? 1. Leuk dat ik dat huisje wel afkrijg maar kans op dagprijzen...
  7. Avalee

    Feedback Wintermagie 2019

    Dit systeem is gewoon 1 op 1 overgenomen van Forge of Empires. Een spel dat ik veel speel (heb 3 dorpjes daar). Er is echter wel een groot verschil; De pakketjes kosten bij Elvenar 5x zoveel! Slechts 10 sterren (de strikjes van Elvenar zeg maar) kost het daar om een pakket te openen. En ook de...
  8. Avalee

    Feedback De Toren der Eeuwigheid

    Vind het wel eens leuk zo'n uitdaging. Al mijn troepen verloren maar met wonderen heb ik die zo wel weer terug. Ga hem zeker niet elke week doen want kost wel erg veel tijd. Een puntje van kritiek; Toren is zo mooi gemaakt, waarom dan de oude bekende slagveld graphics gebruiken? Je vecht toch IN...
  9. Avalee

    Feedback zomer zeemeerminnen

    Mijn reactie op het event: Erg mooie gebouwen, en leuk dat er ongelimiteerd gequest kan worden. Al weet ik niet of dat zo blijft want zo hoeft niemand diamanten te gebruiken. Heb ik in het verleden wel gedaan maar was deze keer niet nodig. Had ook erg veel geluk met de dagprijzen. Zelfs met 5%...
  10. Avalee

    Opdrachten Fantasierijke eventopdrachten

    - Bezoek 10 buren - Stort 10 kp in wonderen van anderen - Win een gevecht met enkel boogschutters (of tovenaars, etc.) - Geef 10x burenhulp - Gebruik 3x een Betoverde Voorraden/Geschenk - Verzamel 12x een sneeuwvlok (die losse rond je stad) - Bekijk je plaats op de ranglijst - Stijg minimaal 2...
  11. Avalee

    Stad: Hebben jullie ook ruimte tekort

    Echt spelen? Ik ben toch wel zo'n 2 uur per dag bezig hiermee. Burenhulp, opdrachten, events, vechten voor provincies, etc. Nee toernooien doe ik niet echt. Af en toe een paar, maar vind het niet interessant. Speel ik dan niet echt omdat ik geen toernooien doe?
  12. Avalee

    Stad: Hebben jullie ook ruimte tekort

    Als ik naar sommige steden kijk, verbaas ik me er telkens weer over hoe gigantisch veel huizen en goederengebouwen er staan. Ik heb EEN goederengebouw van elk van mijn bonusgoederen, 3 werkplaatsen en heb slechts 6 woonhuizen. En ik barst van de goederen. Van edelstenen bijvoorbeeld (niet mijn...
  13. Avalee

    Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

    Heb ooit een ander soort bouwspel gespeeld. Zo eentje waar je steden van andere spelers kon overnemen. Op een gegeven moment was er een bug waarbij je ongelimiteerd en gratis troepen kon krijgen. Deze bug heeft een jaar bestaan ondanks massale protesten. Maar de makers deden niets want deze...
  14. Avalee

    Keuze: Kazerne maar in de vuilnisbak??

    Wat ik doe is in de tijden dat er geen gevechten nodig zijn, mijn kazernes volgooien. Heb altijd standaard 30 troepen. Aan het eind van elk hoofdstuk doe ik dan alle benodigde gevechten en daar kom je aardig verder mee als je het tussendoor aanvult. Aan het begin van het nieuwe hoofdstuk is...
  15. Avalee

    Spel: Loopt dit spel op zijn eind voor vergevorderde spelers?

    Kijk, dit vind ik dan weer vreemd. Je kan wel kijken hoeveel burenhulp iemand geeft. Dat is toch activiteit? Iemand die nooit en te nimmer burenhulp geeft is zeer waarschijnlijk niet actief. Er kunnen altijd spelers zijn die dat niet doen, maar dat zal een enorm klein aantal zijn. En als deze...
Bovenaan