• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

DeletedUser234

Guest
Het ligt me niet aan het uiterlijk. Ik vind de toren er erg mooi uit zien, maar het is gewoon een vervelend ding om te beklimmen.

Wat vind je dan van mijn idee om te toren niet te katapulteren, maar zorgen dat het leuk wordt om hem te beklimmen?

De prijzen zijn inderdaad wat mager, maar ik heb me wel vermaakt in de toren en het spel draait nu eenmaal om vermaak.

Wat is voor jou de meerwaarde vd toren op het spel dat er al is? Vechten kan immers ook op de kaart en in toernooien. Wat maakt dit leuker?
Misschien dat ik er dan ook de lol van in ga zien.
 

DeletedUser1294

Guest
Wat is voor jou de meerwaarde vd toren op het spel dat er al is? Vechten kan immers ook op de kaart en in toernooien. Wat maakt dit leuker?
Misschien dat ik er dan ook de lol van in ga zien.

Ik vind de toren wel een uitdaging.
Toernooien zijn voorspelbaar. Je weet wat er gaat komen en als het moelijk wordt koop je af. Daar is weinig strategie voor nodig. Tegenstanders zijn altijd hetzelfde per provincie-soort. Verstand op nul en klikken.. zeg maar.
Bij de toren mag je nog even nadenken en klakkeloos afkopen kan niet.

Op de kaart spelen is al lang geen optie meer met een verkenner die 4,5 dag onderweg is. Voor een toekomstig evenement mag je non-stop verkennen en dan loop je nog vast op de provincies. Bovendien geldt net als bij de toernooien dat er steeds dezelfde tegenstanders zijn per provincie.

Wie de toren niks vindt, kan hem links laten liggen. Ik heb me ermee vermaakt.

Edit:
Meer verschillende raadsels zou ik wel toejuichen, maar dit is al een aardig begin.
Het moet ook allemaal niet té makkelijk worden.
 

DeletedUser3012

Guest
k vind de toren wel een uitdaging.
Toernooien zijn voorspelbaar. Je weet wat er gaat komen en als het moelijk wordt koop je af. Daar is weinig strategie voor nodig. Tegenstanders zijn altijd hetzelfde per provincie-soort. Verstand op nul en klikken.. zeg maar.
Bij de toren mag je nog even nadenken en klakkeloos afkopen kan niet.

Op de kaart spelen is al lang geen optie meer met een verkenner die 4,5 dag onderweg is. Voor een toekomstig evenement mag je non-stop verkennen en dan loop je nog vast op de provincies. Bovendien geldt net als bij de toernooien dat er steeds dezelfde tegenstanders zijn per provincie.

Wie de toren niks vindt, kan hem links laten liggen. Ik heb me ermee vermaakt.
Het concept is erg leuk, maar het word gewoon veel te duur voor zowat geen prijzen. Maar als jij je hebt vermaakt is dat fijn. Ik daarentegen vind er helemaal niets aan.
 
Vind het wel eens leuk zo'n uitdaging. Al mijn troepen verloren maar met wonderen heb ik die zo wel weer terug. Ga hem zeker niet elke week doen want kost wel erg veel tijd.
Een puntje van kritiek; Toren is zo mooi gemaakt, waarom dan de oude bekende slagveld graphics gebruiken? Je vecht toch IN de toren en niet erbuiten?
 
telkens als je een gevecht doet in de spire, vertelde de volgende dwerg dan geen mopje? of iets wat moet doorgaan voor humor :)


Mopjes zoals: de elf Tinkerbells vraagt aan de dwerg die voor het gesloten kistje in de toren staat.
woont u als rentenier in de toren allang zo mooi buiten?” Antwoord de dwerg met een grote grijns : sinds ik door jouw onderhandelen binnen ben”..........
 

DeletedUser3012

Guest
Een puntje van kritiek; Toren is zo mooi gemaakt, waarom dan de oude bekende slagveld graphics gebruiken? Je vecht toch IN de toren en niet erbuiten?
Wauw, het zou leuk zijn als je inderdaad IN de toren vocht!
 

Deleted User - 124539

Guest
Vind het wel eens leuk zo'n uitdaging. Al mijn troepen verloren maar met wonderen heb ik die zo wel weer terug. Ga hem zeker niet elke week doen want kost wel erg veel tijd.
Een puntje van kritiek; Toren is zo mooi gemaakt, waarom dan de oude bekende slagveld graphics gebruiken? Je vecht toch IN de toren en niet erbuiten?
Zou inderdaad leuk zijn.

Een paar ideeën voor het slagveld aan te passen:
-kisten/kratten/hopen touw/omgevallen tafels/omgevallen stoelen i.p.v. boomstronken/rotsblokken
-rondom het slagveld muren met ramen erin en fakkels opgehangen i.p.v. plantengroei

Nog wat humor (waarschijnlijk kent iedereen deze al, ik ben niet zo origineel als @Tinkerbells)

Een dwerg, een fee en een ork hebben de bovenste verdieping bereikt en willen terug naar beneden. De verslagen geest heeft aangeboden dat ze gewoon naar beneden mogen springen en iets roepen waarin ze willen landen, en dan zal dat ook gebeuren.
De dwerg springt eerst en roept: 'Goud!'
En zo landde hij in een ENORME berg goud en kon hij nog veel glazen elvenade soldaat maken in de Dolende Dwerg.
Daarna sprong de fee en die riep: 'Bloesemblaadjes!'
Ze landde in een nog grotere berg dan die van de dwerg.
Eeuwen later werd ze nog geprezen omdat er altijd zo'n heerlijk frisse geur rond haar hing.
De ork sprong als laatste. Hij struikelde echter en vloekte: 'Shit!'
En hij landde in de grootste berg ......
 
Zou inderdaad leuk zijn.

Een paar ideeën voor het slagveld aan te passen:
-kisten/kratten/hopen touw/omgevallen tafels/omgevallen stoelen i.p.v. boomstronken/rotsblokken
-rondom het slagveld muren met ramen erin en fakkels opgehangen i.p.v. plantengroei

Nog wat humor (waarschijnlijk kent iedereen deze al, ik ben niet zo origineel als @Tinkerbells)

Een dwerg, een fee en een ork hebben de bovenste verdieping bereikt en willen terug naar beneden. De verslagen geest heeft aangeboden dat ze gewoon naar beneden mogen springen en iets roepen waarin ze willen landen, en dan zal dat ook gebeuren.
De dwerg springt eerst en roept: 'Goud!'
En zo landde hij in een ENORME berg goud en kon hij nog veel glazen elvenade soldaat maken in de Dolende Dwerg.
Daarna sprong de fee en die riep: 'Bloesemblaadjes!'
Ze landde in een nog grotere berg dan die van de dwerg.
Eeuwen later werd ze nog geprezen omdat er altijd zo'n heerlijk frisse geur rond haar hing.
De ork sprong als laatste. Hij struikelde echter en vloekte: 'Shit!'
En hij landde in de grootste berg ......

Hihihi...die is echt grappig...die van mij had een zure ondertoon maar deze is er een van gerechtigheid :)

Dat komt er nou van..al die wilde feesten die gehouden werden...:) :) :)
 
Ik ben niet zo creatief maar een soort adelijk interieur met schilderijen waar je instapt voor een nieuw gevecht? Of een geest die je tegen komt als de door de gang loopt en die roept ...tot hier en niet verder?

En prins die je moet redden (leuker dan de geijkte prinses) en als je het gevecht wint krijg je uit dankbaar een afwasborstel...euh ik bedoel kistje...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Guest
Wat ik hoopte toen ik de toren opende was dat er ook een ander muziekje zou klinken :).
Misschien ook leuk om in te voeren?
 
nee hoor, ga lekker door, ik vermaak me kostelijk :D.....of dit nog serieus bijdraagt aan het doel dat is een ander verhaal.:p


Nou zeg :p...even serieus...de eerste paar dagen dat ik Elvenar speelde dacht ik nog ...ach aardig spelmuziekje..maar gauw heb ik het geluid uitgezet hoor...net alsof je continu in de wacht staat en je hebt nog 10 wachtenden voor je...nu hoor ik alleen het geritsel van het geld geluid bij ophalen..kijk daar word ik wel happy van :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de toren leuk. De set is ook leuk en in mijn Bs wordt redelijk enthousiast gereageerd.
Tot mijn verbazing heb ik redelijk wat diamanten gewonnen. Die heb ik hier en daar uitgegeven aan een extra kans. Vechten lukte ook goed met feniks en wapenkamer dwergenstijl!
Van mij mag de toren blijven. Die moppen mogen er ook in! Geniaal!!
 

DeletedUser1031

Guest
Ik vind de toren ook leuk ;) is echt strategisch denken ook , en met de feniks en een extra hulpje van de toverdingen in je inventaris , lukt het echt wel:)
Heb toch de kikker kunnen verslaan hahahaha , toen was het 24 u wachten , tja :)einde verhaal :p
Zou wel leuker zijn als de gevechten in de toren zouden zijn, zoals hierboven reeds aangegeven is , helemaal mee eens en voor ervaren tekenaars kan dat toch geen probleem zijn
En als we nu eens zelf ons kistje mochten kiezen:)
De kistjes op een plank of in een nis zetten en dan er ééntje uitkiezen , mag toch een beetje origineel zijn ?

Warme groetjes en nog een fijne dag
Van Rozenelfje
 
Bovenaan