• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Wintermagie 2019

DeletedUser2989

Guest
Vandaag de laatste artefacten binnengehaald! Het is verbazingwekkend hoe mooi dit event dan plots is!

Aangezien we met Oud & Nieuw in aantocht wel even mogen vergelijken: met het oude systeem was dat waarschijnlijk zonder dia's net niet gelukt. Zou dit nog meer een pech of pret event zijn geweest. Met veel meer pech dan pret.
 
Ik moet ergens nog 160 en 180 hamers wegtikken, daar zie ik wel tegenop.
Geef mij maar evenementen als de laatste paar vóór het Zeemeerminnen-zomer-evenement. Goede prijzen, geen overdadig profiteren en wel het voldane gevoel van een voltooid evenement.
De melding van de Elvenade-elf dat je nu veel minder linten krijgt (nu 1 keer gehad in 3 steden), geeft mij die voldoening echt niet.
 
Geef mij maar evenementen als de laatste paar vóór het Zeemeerminnen-zomer-evenement. Goede prijzen, geen overdadig profiteren en wel het voldane gevoel van een voltooid evenement.

Helemaal mee eens, maar dergelijke evenementen, met gewoon dagopdrachten en een eindige reeks opvolgende opdrachten, komen helaas niet meer terug..
 
je kan ook prima 14 pakketjes openen voor je de verdeler ziet, en niet eens een dagprijs hebben
Heb flink strikjes verzameld voor de winterster (geeft lekker veel inwoners). Had er zo'n 900. Bij het openen van de pakjes kreeg ik ook nog zo'n 400 strikjes. Totaal dus 1300 strikjes.
Weet je hoeveel wintersterren mij dat opleverde? 1.
Leuk dat ik dat huisje wel afkrijg maar kans op dagprijzen moet wel omhoog hoor.
 

Deleted User - 147694

Guest
In elk geval veel toverspreukfragmenten. ;-)

Ik moet er ook nog over nadenken. :)
 
Dat peperkoekhuis lever me echt veel op aan T2 goederen. Op IV en evolutie 7:
630 kristal, 588 boekrol, 546 zijde en OW-kennispunt per 24 uur.
Aanzienlijke aantallen gezien mijn level (Hoofdstuk V).

Ik neem aan dat de aantallen variëren naar level (en naar evolutie, logisch.).
 

Deleted User - 124539

Guest
Je moet ook alle goederen optellen, dan weet je het totaal aantal dat het per dag levert. Vergelijk dat dan met een t2 fabriek met 700% bonus op 24u, en je zit hoger denk ik. Of toch zeker als je dat getal dan deelt door de plaats die het gebouw inneemt. En het levert inwoners en cultuur op.
 
het verschilt ook per lvl...maar voor mij levert het niet veel op ik draai al 2870 per 3 uur aan boekrollen x 5 gebouwen.
op lvl 10 koekhuisje 3600 per 24 uur.
 
Koekhuisje lijkt een kopie van het zeemeerminparadijs, behalve dat het t2 doet ipv t1.

Koekhuisje vergelijken met 5 fabrieken lijkt me wat overdreven, je verwacht toch niet dat je al je t2 kunt afbreken voor 1 koekhuisje?
Het komt redelijk in de buurt van 1 fabriek qua produktie bij mij, aangenomen dat je de andere goederen van het huisje 1:1 via de markt handelt,

Bovendien kost het geen inwoners, en krijg je er nog een bultje bij. Ik zou een t2 weg kunnen doen, dat scheelt nog meer inwoners. Moet nog denken of ik dat ook doe.
 
Koekhuisje lijkt een kopie van het zeemeerminparadijs, behalve dat het t2 doet ipv t1.

Koekhuisje vergelijken met 5 fabrieken lijkt me wat overdreven, je verwacht toch niet dat je al je t2 kunt afbreken voor 1 koekhuisje?
Het komt redelijk in de buurt van 1 fabriek qua produktie bij mij, aangenomen dat je de andere goederen van het huisje 1:1 via de markt handelt,

Bovendien kost het geen inwoners, en krijg je er nog een bultje bij. Ik zou een t2 weg kunnen doen, dat scheelt nog meer inwoners. Moet nog denken of ik dat ook doe.

nee dat verwacht ik ook niet maar het komt ook niet in de buurt van 1 fabriek per 24 uur.
qua populatie hoef ik het gebouw ook niet. Er zijn andere eventgebouwen die veel meer opleveren.

maar ik vroeg gewoon af of er op andere lvl nog meer voordelen aan het peperkoekhuisje waren.
voor de rest een leuk event met fijne prijzen:)
 

DeletedUser3597

Guest
nee dat verwacht ik ook niet maar het komt ook niet in de buurt van 1 fabriek per 24 uur.
qua populatie hoef ik het gebouw ook niet. Er zijn andere eventgebouwen die veel meer opleveren.

maar ik vroeg gewoon af of er op andere lvl nog meer voordelen aan het peperkoekhuisje waren.
voor de rest een leuk event met fijne prijzen:)

Bij mij op level 14 levert ie net zoveel op als een fabriek die ik 5x3uur laat doen op minder ruimte (16 vakjes tegen 24 vakjes).

Samen met 2600 bevolking, ruim 5000 cultuur en elke dag een 3kp booster is het toch wel een interessant gebouw.
 

DeletedUser2989

Guest
In H15 is het peperhuis meer dan uitstekend. Ik vind hem helaas spuuglelijk en hij past totaal niet bij de rest van mijn stad. Da's jammer, want ik ben gek op alle gebouwen die op continue basis kp geven.
 
Bovenaan