• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De reis van de luchthandelaars

Aeva

Chef
Bij gems zijn alleen 111 te zien. Waar zijn de andere 10 opdrachten te vinden? of bedoel je mss de dagopdrachten voor de dagprijzen? lijkt me niet want daar zijn er 30 van.
Er zijn ook nog dagopdrachten waarvan er elke dag 1 komt als je die 111 af hebt. Omdat het evenement nog loop op beta zal Gems ze dus nog niet hebben.
 
Bij gems zijn alleen 111 te zien. Waar zijn de andere 10 opdrachten te vinden? of bedoel je mss de dagopdrachten voor de dagprijzen? lijkt me niet want daar zijn er 30 van.

Elvengems loopt achter en event is nog niet klaar op beta, dus niet alle opdrachten zijn al vrijgegeven
112. Produce fresh Supplies to provide to the inhabitants of your city.
113. Buy 16 Knowledge Points
114. Spend 16 Knowledge Points
115. Produce fresh Supplies for the local market
116. Gain 16 Relics
117.
 

DeletedUser2578

Guest
Zie bijv: https://www.facebook.com/notes/elve...-runs-in-beta-28-may-18-june/246316589980522/ Op deze site zijn inmiddels 117 opdrachten bekend en terug te vinden en:
"There are a number of basic Storyline Quests at the outset - and then at the end one Episodic Quest gets added every day, giving a total of 121."
Yep nu zie ik het. Ik zal de opdrachtenlijst aanvullen t/m opdracht 117 + de dagelijkse volgend opdrachten. Iig hebben we dan alvast de basis t/m 117 opdrachten, dat is al heel veel :)
 

DeletedUser2578

Guest
Opdrachtenlijst van het event De Reis vd Luchthandelaars t/m opdracht 117 + 18 volgend dagelijkse opdrachten.
Succes en veel plezier allemaal! :) ✨
*Opdrachtenlijst vh event De Reis vd Luchthandelaars:

1 Besteed 4 kennispunten
2 Produceer verse benodigdheden voor de lokale voedselmarkt
3 Verzamel een grote hoeveelheid munten
4 Los op 2 provincie ontmoetingen OF 8 toernooi ontmoetingen
5 Produceer benodigdheden om uw vakmensen en arbeiders om te bouwen OF rekruteer een groot aantal eenheden
6 Produceer 2 keer kostbare ringen, marmeren mozaïeken OF houten beeldjes
7 Maak 10 keer brood
8 Verzamel 2 relikwieën
9 Produceer verse voorraden om aan de inwoners van uw stad te leveren OF rekruteer een groot aantal eenheden
10 Los op 2 provincie ontmoetingen OF 8 Toernooi ontmoetingen
11 Produceer verse benodigdheden voor de lokale voedselmarkt
12 Verzamel 2 relikwieën
13 Produceer 9 keer brood
14 Los op 2 provincie ontmoetingen OF 8 toernooi ontmoetingen
15 Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal OF planken
16 Verzamel 6 relikwieën
17 Produceer benodigdheden om uw ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
18 Verdien 600 spreukfragmenten of upgrade 1 gebouw naar niveau 5 OF hoger
19 Verzamel een grote hoeveelheid munten
20 Scout 1 provincie OF verkrijg 10 zichtdamp
21 Produceer 3 keer kostbare ringen, marmeren mozaïeken OF houten beeldjes
22 Produceer 7 keer eenvoudig gereedschap
23 Verzamel 4 relikwieën OF los 2 torenspits op
24 Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal OF planken
25 Accepteer 2 handelsaanbiedingen van de groothandel
26 Produceer dranken 12 keer
27 Produceer 3 keer krijger maskers, decoratieve pilaren OF houten kisten
28 Produceer benodigdheden om uw ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
29 Los 4 ontmoetingen OF 16 toernooi ontmoetingen
30 Verzamel een grote hoeveelheid munten
31 Produceer 9 keer brood
32 Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal of planken
33 Onderzoek 1 Technologie of verkrijg 20 Vision Vapor
34 Produceer naar keuze een goede hoeveelheid Basis, Crafted en / of Magische goederen.
35 Produceer verse benodigdheden om aan de inwoners van uw stad te leveren
36 Verzamel 2 betoveringsitems
37 Verzamel 8 relikwieën
38 Besteed 12 kennispunten
39 Produceer 4 keer geavanceerde tools
40 Verzamel 1 betoveringsitem
41 Produceer verse benodigdheden voor de lokale voedselmarkt OF rekruteer een groot aantal eenheden
42 Produceer 6 keer kostbare ringen, marmeren mozaïeken OF houten beeldjes
43 Verdien 600 spreukfragmenten OF upgrade 1 gebouw naar niveau 5 of hoger
44 Produceer geavanceerde tools 8 keer
45 Produceer 4 keer krijger maskers, decoratieve pilaren OF houten kisten
46 Verzamel een grote hoeveelheid munten
47 Geef 7 keer burenhulp
48 Produceer benodigdheden om uw ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
49 Accepteer 3 handelsaanbiedingen van de groothandel
50 Produceer 14 keer eenvoudige gereedschappen
51 Verzamel 8 relikwieën
52 Plaats 3 markt aanbiedingen
53 Scout 1 provincie of verkrijg 10 zichtdamp
54 Produceer zes keer geavanceerde tools
55 Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal OF planken
56 Onderzoek 1 technologie of verkrijg 20 Vision Vapor
57 Produceer 7 keer eenvoudig gereedschap
58 Rekruteer een groot aantal eenheden
59 Produceer verse benodigdheden voor de lokale voedselmarkt
60 Verzamel een grote hoeveelheid munten
61 Los op 2 ontmoetingen op OF rekruteer een groot aantal eenheden
62 Produceer 8 keer kostbare ringen, marmeren mozaïeken OF houten beeldjes
63 Verdien 6 relikwieën OF los op 3 Torenontmoetingen
64 Verzamel 2 betoveringsitems
65 Produceer 12 keer brood
66 Produceer naar keuze een goede hoeveelheid Basis, Crafted en / of Moagische goederen.
67 Produceer 1 mand met boodschappen
68 Onderzoek 1 Technologie of verkrijg 20 Vision Vapor
69 Produceer verse benodigdheden om aan de inwoners van uw stad te leveren
70 Verzamel een grote hoeveelheid munten
71 Besteed 16 kennispunten
72 Verzamel 8 relikwieën
73 Produceer 9 keer brood
74 Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal OF planken
75 Los op 4 ontmoetingen OF 16 toernooi ontmoetingen
76 Produceer benodigdheden om uw ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
77 Produceer 8 keer kostbare ringen, marmeren mozaïeken OF houten beeldjes
78 Produceer geavanceerde tools 8 keer
79 Produceer zes keer krijger maskers, decoratieve pilaren OF houten kisten
80 Verzamel een grote hoeveelheid munten
81 Scout 1 provincie of verkrijg 10 zichtdamp
82 Produceer verse benodigdheden voor de lokale voedselmarkt
83 Verzamel 12 relikwieën
84 Los 6 ontmoetingen OF 24 toernooi ontmoetingen
85 Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal OF planken
86 Rekruteer een groot aantal eenheden
87 Verzamel een grote hoeveelheid munten
88 Produceer verse benodigdheden om aan de inwoners van uw stad te leveren
89 Accepteer 3 handelsaanbiedingen van de groothandel
90 Produceer een goede hoeveelheid Basis, Crafted en / of Magical Goods naar keuze.
91 Produceer 12 keer brood
92 Besteed 16 kennispunten
93 Los 4 ontmoetingen op OF 16 toernooi ontmoetingen
94 Produceer zes keer geavanceerde tools
95 Voltooi 1 provincie
96 Onderzoek 1 Technologie of verkrijg 20 Vision Vapor
97 Produceer verse benodigdheden voor de lokale voedselmarkt
98 Verzamel een grote hoeveelheid munten

(Zodra de 98 opeenvolgende missies/opdrachten zijn voltooid is daarna elke dag één nieuwe opdracht beschikbaar)

*VOLGEND DAGELIJKSE ODRACHTEN:

99 Produceer 17 keer eenvoudig gereedschap
100 Los op 4 provincie ontmoetingen OF 16 toernooi ontmoetingen
101 Verzamel een grote hoeveelheid munten
102 Koop 14 kennispunten
103 Produceer benodigdheden om uw ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
104 Produceer 5 keer krijger maskers, decoratieve pilaren OF houten kisten
105 Upgrade 2 gebouwen naar niveau 6 of hoger
106 Verzamel 12 relikwieën
107 Produceer 15 keer brood
108 Plaats 4 handelaanbiedingen
109 Los 6 ontmoetingen
110 Besteed 16 kennispunten
111 Produceer verse benodigdheden om aan de inwoners van uw stad te leveren
112 Produceer verse voorraden om aan de inwoners van uw stad te leveren.
113 Koop 16 kennispunten
114 Besteed 16 kennispunten
115 Produceer verse benodigdheden voor de lokale markt
116 Verzamel 16 relikwieën
117 Produceer benodigdheden om uw ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
118 ....meer volgt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal de opdrachtenlijst aanvullen t/m opdracht 117 + de dagelijkse volgend opdrachten.
Heel fijn en aardig dat je dat oppakt… Bij voobaat dank!!! :)

EDIT: hierbij de laatste opdrachten
117. Produceer benodigdheden om uw ambachtslieden te bevoorraden
118. Verzamel een grote hoeveelheid Munten
119. Los 6 gewone ontmoetingen op OF los 24 Toernooi ontmoetingen op
120. Train een grote hoeveelheid troepen OF Produceer verse voorraden
121. Produceer 10 keer Geavanceerd Gereedschap (3 uur werkplaats)
 
Laatst bewerkt:
Dagprijzen = voor elk wat wils. o.a. luchtschepen van vele bekende rassen, die zelfs 2 keer langs komen. Daar tussendoor eenheden als dagprijzen en inderdaad één keer 20KP voor je oude wonder. 121 opdrachten voor 20 dagen = gemiddeld dus 6 per dag moet voor velen toch echt te doen zijn.
Persoonlijk blijf ik het jammer vinden dat je persé op de laatste dag aanwezig moet zijn om de laatste opdracht(-en) te kunnen doen. Spelers die net op die dagen niet kunnen spelen kunnen niet de laatste hoofdprijs (de zeldzaam wordende "een en al reuzenrad") krijgen. Voor de rest is dit een heerlijk avontuur, met leuke kisten en leuke kleine - en grote - prijzen. :cool:
 

Deleted User - 124539

Guest
Persoonlijk blijf ik het jammer vinden dat je persé op de laatste dag aanwezig moet zijn om de laatste opdracht(-en) te kunnen doen. Spelers die net op die dagen niet kunnen spelen kunnen niet de laatste hoofdprijs (de zeldzaam wordende "een en al reuzenrad") krijgen.
Wie maakt er nou om dat "een en al reuzenrad"? Als het een (Nog zeldzamere) wensput was geweest, dán had ik het pas jammer gevonden! :p:cool:


Verder vind ik de nieuwe gebouwtjes héél erg mooi! Een beetje jammer dat de producties heel laag liggen, zelfs in vergelijking met de reguliere gebouwen, maar ik denk dat ik toch moeite zal doen om minstens één exemplaar van elk te krijgen, gewoon om af en toe eens in mijn inventaris te kunnen bewonderen. :p De rest van mijn eventcurrency zal ik gebruiken op de dag van de 20 kp denk ik, dat is altijd nuttig.
 
Op winyandor ga ik voor wat verbeteringen aan me huidige event gebouwen we zijn ondertussen toch al weer 1 a 2 hoofdstukken verder dus tijd voor vervanging, op arendyll wordt het de 20kp instant.

Zit eigenlijk voor iedereen wel wat leuks in.
 

Deleted User - 124539

Guest
Daar zullen vast wel spelers blij mee zijn, ikzelf bijvoorbeeld... want ik ben druk met het uppen van diverse oude wonderen en zit daarom regelmatig verlegen om allerlei gebroken runenscherven!
aha, ja, dan is het inderdaad handig. Heb zelf bijna voortdurend 10 op voorraad, en die 1 kp per dag is ook niet echt veel, dus vind het niet zo'n nuttig gebouw. Ik had er trouwens ook enkele smileys bijgezet, om te laten weten dat ik ook maar een grapje maakte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik mij goed herinner, waren dat er in eerdere events meestal 30... just saying! ;)

Dat klopt inderdaad, maar 20 is vooral veel meer dan nul. Glaasje 2/3 vol of 1/3 leeg? ;-)

Op winyandor ga ik voor wat verbeteringen aan me huidige event gebouwen we zijn ondertussen toch al weer 1 a 2 hoofdstukken verder dus tijd voor vervanging, op arendyll wordt het de 20kp instant.

Zit eigenlijk voor iedereen wel wat leuks in.

Idem. In de eerdere hoofdstukken hebben we meer aan deze gebouwen. Ook omdat we daar de goede oude niet meer kunnen krijgen.
Ik ben er op Arendyll ook over aan het denken de hele set neer te zetten. Dan kunnen mijn zijdevlinders in de opslag tot we een in een hoofdstuk zijn waarbij ze wel weer om aan te zien zijn. Ik ga ze in ieder geval niet upgraden tot dit rare gedrocht dat 2 poten mist. Artistieke vrijheid prima, maar er zijn grenzen. Ik zou ook pandabeer of peperkoekenhuis neer kunnen zetten (heb van beiden nog 10 artefacten) en ga als ik alle ballonvaarders binnen heb, wel eens goed vergelijken. Deze set is in ieder geval de mooiste van de 3 opties. :)
 
Weeeeeer een gebouw/set die zijde geeft. Ik heb op dit moment 8 miljoen zijde in voorraad. Geef eens een gebouw dat mana of zaden geeft. Aan dit gebouw hebben alleen de mensen in hoofdstuk 1-8 wat aan.
 
Weeeeeer een gebouw/set die zijde geeft. Ik heb op dit moment 8 miljoen zijde in voorraad. Geef eens een gebouw dat mana of zaden geeft. Aan dit gebouw hebben alleen de mensen in hoofdstuk 1-8 wat aan.
3 events geleden nog gehad, zowel mana als zaadjes
1592232604473.png

Had wel weer eens graag T1 gezien.

Dat gezegt in elk event zitten mana en zaadjes producerende dagprijzen, deze keer zelfs een ork producerende dagprijs.
Speciaal voor zij die wat orks tekort komen in het nieuwe hoofdstuk. is per vakje even efficient als orc nest.
 
Bovenaan