• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback zomer zeemeerminnen

Deleted User - 147694

Guest
Een taalserver is niet gebonden aan taal, hoeveel Nederlanders zijn er wel niet die ipv de Nederlandse server spelen, kiezen voor een Engelse of Amerikaanse server?
 

DeletedUser2114

Guest
Een taalserver is niet gebonden aan taal, hoeveel Nederlanders zijn er wel niet die ipv de Nederlandse server spelen, kiezen voor een Engelse of Amerikaanse server?
Volgens mij wordt er op de Engelse en Amerikaanse fora wel Engels gesproken, ook door degenen die het vanuit Nederland of Duitsland spelen.
 

DeletedUser2114

Guest
Leuk evenement trouwens :D Lekker een aantal wensputten binnen kunnen halen en fijn dat je zo veel opdrachten kunt doen, dat je niet na een week niks meer te doen hebt.
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb maar deels mee kunnen doen wegens vakantie en andere verplichtingen, maar wat ik heb gedaan was leuk en te doen. Een keer eens wat anders en toch ook wat leuke prijzen binnen gehaald! :)

Grafisch heel erg mooi, lekker zomers, ik wilde zo een duik in de zee nemen om met de zeeschildpad te gaan zwemmen.
 
Mijn reactie op het event:
Erg mooie gebouwen, en leuk dat er ongelimiteerd gequest kan worden. Al weet ik niet of dat zo blijft want zo hoeft niemand diamanten te gebruiken. Heb ik in het verleden wel gedaan maar was deze keer niet nodig.
Had ook erg veel geluk met de dagprijzen. Zelfs met 5% kans had ik ze na 1 of 2 keer binnen. Vreemd want vorige events had ik daar veel en veel meer moeite mee.
 
Wel vreemd. Ik moest 40 kp doneren in een oud wonder naar keuze. Ik heb er 35 gestort bij leden van mijn BS en 5 heb ik bij mezelf gestort. En raar; hij vinkte niet af. Nog een poging gedaan en nog steeds vinkte ie niet af. Daarna 5 kp gestort bij iemand van de BS en toen vinkte hij wel af. Waarom staat er dan bij oud wonder naar eigen keuze vraag ik me af?
 
Wel vreemd. Ik moest 40 kp doneren in een oud wonder naar keuze. Ik heb er 35 gestort bij leden van mijn BS en 5 heb ik bij mezelf gestort. En raar; hij vinkte niet af. Nog een poging gedaan en nog steeds vinkte ie niet af. Daarna 5 kp gestort bij iemand van de BS en toen vinkte hij wel af. Waarom staat er dan bij oud wonder naar eigen keuze vraag ik me af?
Dat zit in een detail: de opdracht zegt één oud wonder.
 
Ik heb bij buren bij verschillende oud wonders gedoneert en dan vinkt hij wel af. We hebben een wondermail.
Dan maken ze door het woordje of een verschil tussen eigen wonderen of buren/BS-wonderen. Helaas is dat niet altijd even duidelijk hoe Inno het bedoelt.

PS. Zal als ik binnenkort deze opdracht weer heb eens wat testen. Hoeveel koraal kreeg je hiervoor?
 

Deleted User - 147694

Guest
Een 64 koraal opdracht is dat, je moet inderdaad alle 40 kp in 1 Oude Wonder stoppen, anders krijg je niet de koraal.

Edit: één is vind ik wel erg duidelijk, niet dat '1' het nog duidelijker zou maken, ik zou het betuttelend vinden als ze de volgende keer een extra tekst er aan plakken zoals 'dus niet twee, drie of meer verschillende Oude wonderen, maar slechts één.'
 
Dan maken ze door het woordje of een verschil tussen eigen wonderen of buren/BS-wonderen. Helaas is dat niet altijd even duidelijk hoe Inno het bedoelt.

PS. Zal als ik binnenkort deze opdracht weer heb eens wat testen. Hoeveel koraal kreeg je hiervoor?
Ik kreeg er 64 koralen voor. Ik heb deze taken wel vaker gehad. Waarschijnlijk heb ik dan altijd bij buren gestort. Ik stond zelf bij de 5 kp in de wondermail waardoor ik dus niet bij een ander kon storten.
 
Een 64 koraal opdracht is dat, je moet inderdaad alle 40 kp in 1 Oude Wonder stoppen, anders krijg je niet de koraal.
Ik heb niet alles in één oud wonder gestort. Ik heb bij verschillende leden van de BS in totaal 35 kp gestort via de wondermail. Maar blijkbaar is er dus een verschil of dat je bij een ander of bij jezelf stort.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Voorheen was de omschrijving iets als "Besteed 10 kennispunten in een oud wonder van jezelf of besteed 10 kennispunten aan een oud wonder van een andere speler of koop 5 kennispunten", maar die tekst was te lang op de mobiele versie, waardoor het ingekort is naar "Besteed 10 kennispunten aan één oud wonder naar keuze of koop 5 kennispunten". (variaties mogelijk afhankelijk van een tweede mogelijke opdrachtvereiste)
 
Bovenaan