• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Spel laad niet in Firefox

Zie titel. Ik krijg een 'Foutmelding' bij 15/30 en stopt bij 24/30. Microsoft browser werkt nog wel.
 
bij mij gebeurt dat bij chrome, Firefox doet het wel, maar stuk trager in het spel, plaatjes laden ed duurt erg lang. Browser geschiedenis verwijderd, cache geleegd, helpt allemaal niks.
 
Standaard voorbeeld van een cache probleem.
Elvenar afsluiten, cache verwijderen en als dat niet helpt of een andere browser proberen (normal user) of een compleet nieuwe sessie starten (power user)
Voor firefox ken ik de command line niet om een nieuwe sessie te forceren.
 
Vraag je?
Als ik van het nieuwe Evenement wat wilt neer zetten waar kan ik dat het beste doen zodat iedereen dat ziet, ik had nu wat bij Ideeën gezet maar dat valt niet echt op!
 

Aeva

Chef
Vraag je?
Als ik van het nieuwe Evenement wat wilt neer zetten waar kan ik dat het beste doen zodat iedereen dat ziet, ik had nu wat bij Ideeën gezet maar dat valt niet echt op!
Je kunt dan het beste een discussie-topic maken met als naam 'evenement' plus de naam van dat event '...?...'
Zo zou ik dat doen.
 
Bovenaan