• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

Dank je Aiki, je ziet hoe men omgaat met de mensen en ideeën.
Probleem van push accounts is al vaker aan de orde gekomen en telkens het antwoord "we weten er van" en "we zijn er mee bezig", het antwoord zou moeten zijn "we weten er van en doen er niets aan".

Ideeën worden weg gemoffeld, straffen worden niet uit gedeeld dus spellen tegen de regels in mag en wordt aangemoedigd.
 

DeletedUser1427

Guest
Hier is er enkel discussie (waar weinig mee gebeurt), dat is niet hetzelfde als een praktisch voorstel als in voorgaande bijdrage.
De bijdrage van @Latex Lover bevat een concreet voorstel ter verbetering en hoort dus wel degelijk ook thuis in de forumcategorie 'suggesties en ideeën', ik ben het absoluut oneens met het afsluiten van een dergelijke constructieve bijdrage @Lionell . Daarmee ga je ook mensen ontmoedigen om nog ideeën bij te dragen.

Bedankt voor je feedback @Aiki, het gaat er hierbij niet om dat wij de spelers ontmoedigen over een voorstel. Zoals in mijn post aangegeven van dat topic ligt dit probleem over Pushing al onder een vergrootglas. Dit wilt niet zeggen dat wij het niet waarderen dat spelers met ideeën komen, wel kunnen wij aangeven dat een idee of suggestie op dit stadium over Pushing nog erg onzeker is en dus mogelijk niet gerealiseerd kan worden.

Ook is daarbij aangegeven dat dergelijke post over Pushing in dit topic geplaatst mag worden, dat is ook netjes gedaan. Het idee echter wordt beschouwd als feedback en wordt dan ook zeker meegenomen. Er is voor dat idee dan ook geen stemming nodig, daarom is dat topic naar het archief verplaatst.
 
Ach elke blinde kan het zien, elke dove kan het horen.

We zijn denk ik al 1,5 jaar verder (als het al niet langer is) na de eerste meldingen en nog steeds is het van "we zijn het aan het onderzoeken".

Hoeveel mensen moeten er nog stoppen voor er nu een keer echt iets aan gedaan wordt?

Net als elke week wel 3 BG's omgooien om maar aan KP's (punten en goederen te komen). De oplossing daarvoor is al ingebouwd hoeft alleen maar een getal 24 veranderd te worden in 168 of 336 en misschien wel 672.

24 is het aantal uren dat men niet kan wisselen van BS dus veranderd dat dan maar eens, oh nee "diamanten" en meer zeg ik niet. Om die zelfde reden willen jullie push accounts ook niet zien bij Innogames.
 

DeletedUser2037

Guest
Nu de nieuwe regels gelden voor de evenementen zie je dat de push-accounts allemaal op een grote hoop worden verzameld.
Dit onder de naam van LEGENS.
Het is daar ook makkelijk te zien wie al die accounts beheerd, aangezien er 23 identieke accounts staan van rond de 10K punten en 1 van 300K en 1 van 600+K
Maar aangezien dit vroeger een speelster was die in de grootste BS van het spel zat (DROOMOORD) zal er wel weer bitterweinig tegen worden gedaan.
Het is een beetje jammer dat het nog steeds wordt getolereerd dat zulke accounts bestaan en dat ze bij de makers niet eens een keertje wakker worden als er de wereld aan ergernis op het forum wordt geschreven over zulk soort onderwerpen.

HULDE voor de BS-en die het zonder zulk soort accounts doen.
 
zijn er wel bs'en zonder account's ? dan zouden de enkele ook kans hebben om vooruit te komen
met één account duurt het jaren voor je vooruit gaat .
 
Wat bedoel je @timmy1 ? Of er nog plaatsen zijn in een broederschap? Er zijn er altijd wel die nog plaats hebben. Je kan wat rondvragen in je buurt of via de ranglijst kijken of er broederschappen zijn van wie de beschrijving je aanspreekt, en dan de knop lidmaatschap aanvragen gebruiken in het spel en bij voorkeur ook een mailtje sturen naar de aartsmagiër (of naar een andere magiër als ze dat vragen in de beschrijving). Broederschap zoekt spelers en spelers zoeken broederschap vind je soms ook via forum hier (klik voor de link).
(Er zijn er ook die alleen spelen of met z'n tweeën een broederschap hebben, alleen kom je dan inderdaad niet vooruit in toernooi of broederschapsavontuur)
(en ja, een broederschap vol pushaccounts zal geen echte spelers aannemen vermoed ik)
 
@Aiki , bedankt voor je info. ik zit in een bs. die begon voor het spel maar nu meer account's heeft dan enkele spelers,
en nu gaat het er meer om zo vlug mogelijk hoge punten te halen . ik denk er al tijdje aan om te stoppen of event. naar een andere bs. te gaan
spelen om de grootste te zijn zegt mij niets het is toch maar een spel en geen wedstrijd .
 
Speler die gebruik maken van push accounts zijn er snel tussen uit te halen. Als je kijkt naar de punten van de oude wonderen en totaal van meer dan 40.000 bij elkaar dan gebruiken deze spelers push accounts.
Ben zelf een speler die dit spel van begin af aan speelt en mijn punten aantal voor de oude wonderen is met veel pijn en moeite 35.000, laten we zeggen 10% meer voor iemand die veel geluk heeft of enorm veel tijd heeft 40.000.

Ben zelf gisteren uit de BS gestapt omdat ook daar steeds meer mensen gebruik maken van push accounts en zelf verwachten dat mensen die "eerlijk" spelen meer hun best moeten doen in tournooien. Zij zijn namelijk van menig dat als zij veel punten kunnen behalen andere het ook maar moeten of anders maar een deel van de beloningen inleveren aan hun omdat zij vinden dat de "eerlijke" spelers mee liften op hun resultaten.

De hoop dat Innogames nu eens een keer optreed tegen deze overtreders heb ik zo langzamerhand op gegeven, als je er melding van maakt is het van "we zijn het aan het uitzoeken" en dat soort onzin. Iedereen kan zien wie push accounts gebruikt maar blijkbaar niet de ontwikkelaars. Zij hebben al ruim 1,5 jaar nodig voor onderzoeken en het "zogenaamd verzinnen" van oplossingen.

Volgens mij leven de ontwikkelaars onder een rots en met hun kop in het zand want iedereen kan het zien behalve zij. Dit loopt nu al zo lang dat men het zo lang mogelijk willen rekken en dat de mensen het opgeven hier over te beginnen.

Ik zou zeggen haal dan regel 7 uit het spel regelement dan ben je overal van af. En vermoedelijk ook van een hoop "eerlijke" spelers want die zullen dan massaal een ander spel gaan zoek vermoed ik.
 
Aan Innogames,

Oplossing tegen push accounts en de daarmee behaalde voordelen:

De oplossing hiervoor is gewoon alle oude wonderen per direct de deur uit doen, iedereen zijn punten kwijt, alle troepen weer op dezelfde sterkte en helaas ook bevolking kwijt en zo maar het is niet anders (bevolking evt op te lossen door huizen meer bevolking te laten hebben).

Dan nieuwe oude wonderen welke alleen maar gevuld kunnen worden door de speler en BS leden en mogelijk door mensen die je op de wereldkaart ontdekt hebt. Daarbij moet dan wisselen van BS ook aan banden gelegd worden door bv maar 1 x per maand te kunnen wisselen, zo kun je niet even snel van bs wisselen om kp's te dumpen.

Alle problemen zijn opgelost, iedereen heeft pijn, mensen met push account veel meer dan de overige spelers maar dat hebben de "valsspelers"
aan hun eigen te danken.
Beginnen met een schone lei en bij overtredingen niet meer van we zullen het onderzoeken maar gelijk op treden anders hebben we over twee jaar weer het zelfde probleem.

gr. André
 
@ Latex Lover ik denk niet dat dit een oplossing gaat zijn .
in mijn bs. zitten drie spelers die samen tien accounts hebben , dus dertien spelers op 23 zijn accounts
die hun ow. vullen met eigen account , dus die moeten niet wisselen om punten te halen .
en dan ook veel diamanten kopen om snel vooruit te gaan .
 
@Vonkentrekker:

Het probleem is al 1,5 tot 2 jaar bekend maar men heeft al die tijd gewoon hun kop in het zand gestoken. Nu het steeds meer mensen tegen gaat staan komen ze met de smoes "we zijn er mee bezig, we zijn het aan het onderzoeken".
Dat is wat mensen raakt, het is al 1,5 tot 2 jaar bekend!! maar ze hebben het maar laten aan modderen en nu dan zogenaamd veel aanpassingen nodig.
Er is nooit tegen opgetreden en men zal er nooit tegen gaan op treden, al zo vaak melding gemaakt en ik niet alleen.

Gewoon mij oplossing, iedereen pijn maar dan hebben we een schone lei en vandaar uit terug opbouwen, niet door blijven modderen.
En ze moeten gewoon eerlijk en open zijn, zeg waar je mee bezig bent en in welke richting je de oplossing gaat zoeken. Niet de huidige geheimzinigheid wat dat wekt alleen maar meer irritatie en frustratie op..
 
Ik denk dat wat de meeste irritatie veroorzaakt is dat iedereen de regels moet volgen, behalve zij die tegelijk valsspelen en kunnen investeren.
Dat, en het feit dat dit fenomeen uit het soort economie waarmee we nog altijd zitten, mensen achtervolgt tot in een spelletje, waar ze dachten even weg te zijn van die belachelijke manoeuvres van degenen die nooit genoeg hebben en die kicken op uiterlijk schijnbaar succes (wat vooral uit illusie bestaat uiteindelijk, maar het schaadt wel degelijk anderen, hier minder dan in real life, maar de attitude is dezelfde en die roept weerzin op).
 
Denk echt niet dat ze hun kop in het zand steken André, het is zo als het is, ik denk dat de juridische afdeling van het spel ook een vinger in de pap heeft in deze, dat maakt het nog wat ingewikkelder, het moet zowel technisch goed in elkaar zitten en juridisch gezien moet het ook waterdicht zijn. We leven helaas in een tijd dat we om de lulligste dingen een schadeclaim aan de kont krijgen. als het juridisch niet waterdicht is zullen sommige spelers Inno aanklagen en als het niet waterdicht is kost het bakken met geld. en dat geld stoppen ze liever in de ontwikkelingen van het spel.

Als ik jou verhaal lees over juridish waterdicht zijn zou ik jou adviseren om de spel regels nog maar eens goed door te lezen en dan vooral punt 7.

Je mag namelijk geen push accounts gebruiken en zeker al niet om er zelf beter van te worden.
De mensen die push accounts gebruiken worden er altijd beter van namelijk:

- Meer punten
- Betere troepen
- Sneller troepen maken
- In gevechten komen vooral punt 2 en 3 tot kun recht en kunnen deze spelers een hogere ranking behalen dus weer meer punten.
- Meer bevolking/cultuur
- en zo nog wel een paar op te noemen

Als ze het juridish dus water dicht willen dan moeten ze dus aanpakken en dat al bijna 2 jaar geleden of regel 7 uit het regelement gooien maar dan is het hek helemaal van de dam en zal het spel ziender ogen achter uitgaan (oke nu ook al helaas).
 
Dat zou kunnen verklaren waarom de vecht-Oude Wonderen zo weinig toevoegen, omdat de bonus zo makkelijk via valsspelen te behalen is.

"Dan nieuwe oude wonderen welke alleen maar gevuld kunnen worden door de speler en BS leden en mogelijk door mensen die je op de wereldkaart ontdekt hebt. " is trouwens te weinig verschillend van de huidige situatie, en verhindert dat je KP kan geven aan iemand die je kent, een ex-lid van je broederschap bijvoorbeeld, of een familielid die ook speelt, enzovoort. In mijn buurt op de kaart zitten ook een aantal overduidelijke fake accounts vlak bij elkaar. Dus dit voorstel gaat het niet oplossen.
 
@Aiki

Waarom nieuwe oude wonderen alleen maar vullen door de speler en BS leden, dat is nu juist de bedoeling om misbruik in de toekomst te voorkomen anders zou je niets hoeven te veranderen.
Dat evt verkende dorpen ook tot die groep zouden kunnen behoren is omdat dat je directe buren zijn.
En ja ex-lid van broederschap, familie en of vrienden die dus niet in jou buurt "vereniging/wijk" zitten en niet in je BS hebben helaas pech. Daar hebben de huidige "valsspelers" voor gezorgd!!.
 
@Latex Lover
Waterdicht is onmogelijk en ik denk dat je helaas moet leren leven met het feit dat het zo is, Nummer 1 worden gaat toch alleen met geld. En om je OW's alleen te laten vullen door de Broederschap is een idee dat al lek is voordat het gelanceerd is want dan krijg je BSen die maximaal 24 leden hebben de laatste vrije plek wordt dan gebruikt als permanent wisselaccount voor ieder lid met een of meerdere side accounts.
 
@Renato Uno
Waterdicht kun je het nooit krijgen maar wel houdbaar, in het geval wat jij aankaart valt het gelijk op en moet er opgetreden worden. Iets wat de laatste 1,5 tot 2 jaar nooit is gebeurt.
 
Bovenaan