• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

Ik zal nog 1 keer de beerput opentrekken en laten zien wat het gevolg is van het niet optreden tegen pushing sinds onze eerste discussie hierover in october afgelopen jaar.
En de gevolgen worden steeds groter, op dit moment krijgen spelers die zich op "eerlijke" wijze inzetten in de toernooien niet de beloning die ze verdienen op de ranglijst.

Ik ga niet in discussie over of het wel op niet legaal is, feit is dat er 0 actie op wordt ondernomen en dus minimaal gedoogd wordt.(ook lekker nederlands dat gedogen, zijn we toppers in)
Niet alleen tegen kennispunten pushing, maar nu dus ook al niet tegen goederen pushing, en dan heb ik het niet over een keertje maar stelselmatig.
Daarbij weet ik dat dit is gemeld dus bekend is bij het elvenar team en er dus werderom niets mee wordt gedaan.

Het gaat natuurlijk om de ondertussen befaamde 50 accounts. en ik zal er 3 van uitpikken die deze week opvallen en geen namen noemen.
Ik denk dat die ondertussen zelf wel in te vullen zijn, dus dat is ook totaal onnodig.
vwjXGgF.jpg
Y3tqEw4.jpg
X6Pd9l9.jpg

wat we zien zijn 3 steden helemaal gefocussed op de productie van voorraaden (het inige dat je niet kan pushen). daarnaast hebben ze 3 tier 1 fabriekjes 0-2 tier 2 fabriekjes.
De kazerne is irrilevant gezien die nooit verder is gekomen dan level 1. we zien ook al de introductie van dia werkplaatsen om het makkelijker te maken.
Met de werkplaatsen ga je een heel eind komen in het toernooi, maar met het miezerige beetje goederenproductie dus nooit never niet, gevochten wordt er zeker niet als we kijken naar de niet echt bestaande kazerne, alles wordt dus afgekocht. (dat is ook veruit het snelste)

Kijken we dan naar de scores die deze 3 account gehaald hebben de afgelopen weken: (ps de score fluctueerd erg op basis van in welke gilde ze zitten in welke week en de hoeveelheid gescoute provincies, je ziet duidelijk blokken van scores als je alle data tot beschikking hebt)

Speler 1Speler 2Speler 3
324032403240
324022141890
378021722328
211819082538
232829702118
270021182118

Het is duidelijk dat deze scores nooit gehaald kunnen worden met dat beetje ini mini beetje goederenproductie.
Iemand(en) "feed" dus structureel deze accounts om ze met zo min mogelijk moeite een zo hoog mogelijke score te behalen.

Wat we dus wekelijks zien is een deconstructie van de 3 gilden die zowel de kleine als grote accounts herverdelen net voor het toernooi. zo zitten er dan in elke gilde een paar grote spelers met mega producties die dan dus al die 50 kleine accountjes feeden voor de maximale score in toernooi
De hoogste scores worden behaald in de gilde met de minste mini accountjes.

Resultaat +- 50 accounts die op onrechtmatige wijze (goederen pushing) structureel zich in de t100 van het toernooi bevinden en eerlijke spelers behoeden om een mooie bonusbeloning te halen via de ranglijst.
spelers buiten de t10 staan dus al gouw 10-30 plaatsen te laag op de wekelijkse ranglijst met een voor sommige spelers een enorme devaluatie van hun beloning
Dit is al weken geleden gemeld zonder enig resultaat.

Het volgende spelonderdeel dat vernaggelt wordt door het gedogen van zaken.
Eerst in october 2016 de wonderen al, en nu dit weer :S

Even voor de duidelijkheid we hebben het hier niet over het wat naar beneden schuiven van wat goederen naar een kleine speler om deze op weg te helpen met de start van hun spel of voor een event dat een schandalige vraag heeft naar goederen. maar over structureel anders dan verwacht het omlaag pushen van goederen tbv. toernooi. en dit niet eenmalig op 1 account maar dus wekelijks op 50 accounts.

benieuwd wat de volgende stap wordt in deze evolutie van push over push.
to be continued.......
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2316

Guest
@CrazyWizard: Misschien moet je wel die 50 namen eens gaan publiceren op dit forum of op jouw geweldige website (en dan niet afvragen of dit wel past binnen de forumregels). Het moet inderdaad een keer afgelopen zijn! Zodra die namen bekend zijn, moet iedereen dezelfde ticket bij support indienen..... worden ze knettergek!
 
Denk dat veel hooggenotteerde acounts dit principe toepassen ! En vind het niet kunnen dat als Elvenar er van op de hoogte is dat deze niets ondernemen tegen deze praktijken! Voor beginnende of ervaren spelers die dit spel wel spelen zoals het hoort is dit zeker niet rechtvaardig!

dit is natuurlijk ook het gevolg van, als 2 spelers het doen en er wordt niet tegen opgetreden (zie discussie oktober vorig jaar) dan kan de rest enkel volgen.
Er wordt namelijk aantoonbaar niet opgetreden als toen was opgetreden tegen deze 2 spelers was het nooit zo uit de hand gelopen.

De rest van de competitieve spelers had geen andere keuze dan te volgen of te stoppen met het spel.
Oorzaak vs Gevolg.

Nu is de techniek dus nog verder verfijnd om vooral zo min mogelijk energie te kosten
 
Ik kon een paar maanden geleden nog meedraaien in de top 25 van het toernooi en ik vroeg mij al af hoe het kon dat ik door die kleinere spelers voorbij werd gestreefd :confused: List en bedrog is waar wij Nederlanders ook heel goed in zijn :eek: maar de makers werken dit ook in de hand door het spel teveel te vertragen waardoor het saaier wordt en menigeen de mazen van de wet opzoeken om toch wat meer progressie in zijn stad te maken. Want zeg nou eens eerlijk wie heeft er nu 20 jaar voor over om zijn wonderen op het hoogste level te krijgen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
@CrazyWizard het gebeurt niet vaak ;), maar deze keer ben ik het volledig met je eens. Ik had beloofd dat ik er niet meer over zou beginnen op het forum, maar het duurt gewoon te lang voordat er actie ondernomen wordt. De spelregels zijn duidelijk. Meerdere accounts mag, zolang er niet gepusht wordt en alle account-steden volwaardig bespeelt worden.

@Remmerdebem I De namen zijn bekend bij support en al vele malen gemeld.
 

DeletedUser2080

Guest
@CrazyWizard het gebeurt niet vaak ;), maar deze keer ben ik het volledig met je eens. Ik had beloofd dat ik er niet meer over zou beginnen op het forum, maar het duurt gewoon te lang voordat er actie ondernomen wordt. De spelregels zijn duidelijk. Meerdere accounts mag, zolang er niet gepusht wordt en alle account-steden volwaardig bespeelt worden.

@Remmerdebem I De namen zijn bekend bij support en al vele malen gemeld.

Ik zal ook nog een melding doen inderdaad. van ene meneer met tig accounts, die natuurlijk steeds met een andere naam hoog scoort in de toernooien en geen moeite heeft met de goederen van dit event bij een krijgen....
 

DeletedUser2080

Guest
@CrazyWizard het gebeurt niet vaak ;), maar deze keer ben ik het volledig met je eens. Ik had beloofd dat ik er niet meer over zou beginnen op het forum, maar het duurt gewoon te lang voordat er actie ondernomen wordt. De spelregels zijn duidelijk. Meerdere accounts mag, zolang er niet gepusht wordt en alle account-steden volwaardig bespeelt worden.

@Remmerdebem I De namen zijn bekend bij support en al vele malen gemeld.

Het zou toch niet zon probleem moeten zijn om de boel te filteren op ip adres en ze gewoon te kicken....
 

DeletedUser2114

Guest
Ik ben het ook volledig met crazywizard eens! Het aantal toernooipunten dat nodig is om in de top 100 te komen, is zo'n 200 hoger door al die pushaccounts!
 

DeletedUser1743

Guest
handelsgebouw.png Bij mij wordt het handelshuis overspoeld met scheve handel van 1 speler. 500 marmer voor 600 staal en andersom 500 staal voor 600 marmer. bladzijde na bladzijde. Het stadje is klein en wordt niets gebouwd en dus alleen gebruikt om goederen met scheve handel te creëren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser448

Guest
Bekijk bijlage 2624 Bij mij wordt het handelshuis overspoeld met scheve handel van 1 speler. 500 marmer voor 600 staal en andersom 500 staal voor 600 marmer. bladzijde na bladzijde. Het stadje is klein en wordt niets gebouwd en dus alleen gebruikt om goederen met scheve handel te creëren.

Weet je zeker dat deze speler niet gewoon probeert genoeg grondstoffen bijeen te krijgen voor een quest van het evenement? Het lijkt mij allemaal behoorlijk wat (saai) werk om daarna toernooien af te kopen ( ook saai in mijn idee, ik vecht liever handmatig). Ik geloof jullie, maar kan me moeilijk voorstellen dat spelers zoveel werk verzetten om hoger te eindigen.
 
Bekijk bijlage 2624 Bij mij wordt het handelshuis overspoeld met scheve handel van 1 speler. 500 marmer voor 600 staal en andersom 500 staal voor 600 marmer. bladzijde na bladzijde. Het stadje is klein en wordt niets gebouwd en dus alleen gebruikt om goederen met scheve handel te creëren.

Als het goed is verdwijnt deze handel ook relatief snel.
Vaak is dit om een gildelid te helpen aan de benodigde hamers via questen. vaak wordt er dan een handel heen en terug opgezet die slecht is zodat ze niet steeds worden weggehaald door de buren.
Dat deden wij vroeger ook regelmatig als we weer eens super verlegen zaten om hamers omdat bv je wapenkamers je helemaal leegtrokken in een dag zodra je die ging upgraden.
 

DeletedUser472

Guest
ik ben het bijna helemaal mee eens met crazy bericht hier op toernooi vlak is het onmogelijk op nog mee te draaien in de top 100 maar een ding vind ik toch niet kunnen
De rest van de competitieve spelers had geen andere keuze dan te volgen of te stoppen met het spel.
Oorzaak vs Gevolg.

ik vind persoonlijk een redelijke stommen regel omdat andere het doen moet/mag jij het ook doen. natuurlijk mag dit niet ik zelf ben een van de grootste tegenstanders van pushen en mensen wil je dat een probleem stopt zorg er maar eerst voor dat je het zelf niet doet anders zal een probleem nooit stoppen en dit is niet enkel bij pushen elk probleem dat er op de wereld is kan je alleen oplossen als je je zelf kan veranderen en het niet meer te doen.

nu doen zo veel mensen het je kan de reden omdat andere het doen niet gebruiken het blijft fout dus vind altijd best jammer dat we het houden op de grootste push gebruikers. straf iedereen die de regels heeft overtreden of niemand het blijft fout ongeacht de situatie.
 

DeletedUser1743

Guest
Hoe het ook zei: Ik word hier niet vrolijk van. Het stadje staat echt stil en dit zie ik iedere dag page na pagewand.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan