• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

DeletedUser

Guest
Ik kan je alvast zeggen dat de oranje leeuwen geen pushaccount hebben gebruikt. We hebben het zelf maar met 23 gedaan want 1 lid was afwezig heel de week en de laatste dag zo verward wat er moest gebeuren dat die niet echt heeft bijgedragen en een ander lid heeft enkel in een van de eerste mappen wat goederen gedoneerd.

Het voordeel dat (onder andere) de oranje leeuwen hadden, is dat velen net klaar waren met het gastras waar ze mee bezig waren. En dus hadden we enorm veel plaats om werkplaatsjes en fabrieken te zetten.

Ondanks dat we bijna heel de tijd bovenaan stonden, vreesde ik wel steeds dat er een concurrent broederschap wel het pushen met andere account ging doen, daarom had ik maar gehoopt op 3de plaats naar het einde toe. Gelukkig is dat niet gebeurd (moet ook lastig zijn om met 50 accountjes constant badges te zitten maken, volgens mij krijg je dan een zenuwinzinking).

Verwar tornooi niet met avontuur :)
 

DeletedUser2080

Guest
Hmm. ik tel inmiddels 6 pushaccounts bij een bepaald BS. Fijn zon avontuur. ik geloof dat ik daar wel wat voor voel inderdaad Eleonora, alhoewel ik het nog fijner zou vinden als er nu eens werd ingegrepen door de devs/mods whatever.
 
@Didi1 : zelfs in Marindor's definitie staat "hoofdzakelijk", het is altijd onduidelijk geweest. Het gaat alleen om levert het meer inkomsten op, en hoe zou je in godsnaam terugdraaien wat er met al dat gepush gedaan is.
Voor mij is het simpel: er zijn andere servers (en daar ook nog eens andere werelden) dus een eerlijke speler die tijd over heeft begint daar een stadje. Al de rest wringt zich in bochten om het eigen gedrag en dat van ergere gevallen goed te praten, het is wat de mensheid hopeloos maakt. :rolleyes:

P.S. Misschien kan je beter irl belangen gaan verdedigen, dit hier is één en al verspilling van kostbare levenstijd. Het ga je goed. Ciao.
 

DeletedUser2278

Guest
Voor mij is het simpel: er zijn andere servers (en daar ook nog eens andere werelden) dus een eerlijke speler die tijd over heeft begint daar een stadje.

In de Nederlandstalige spelomgeving?
Hoe kom je daar dan?
Ik ken alleen Arendyll.
 

DeletedUser222

Guest
P.S. Misschien kan je beter irl belangen gaan verdedigen, dit hier is één en al verspilling van kostbare levenstijd. Het ga je goed. Ciao.

Moet ik hier uit concluderen dat je ons gaat verlaten Aiki?
 

DeletedUser572

Guest
@Didi1
P.S. Misschien kan je beter irl belangen gaan verdedigen, dit hier is één en al verspilling van kostbare levenstijd. Het ga je goed. Ciao.
Hmmm. Hier ben ik het zowel helemaal mee eens, als totaal niet.

Eerst waarom niet: Je speelt (dit) spel voor jezelf, dus voor je vermaak. Vermaak is nooit een verspilling tenzij het van je overlevingstijd af gaat.

Nu waarom wel: Alle games zijn een 'verspilling'. De enigste vorm van voorruit gang is nep. Er is geen nut, behalve het vermaak van jezelf. Dus met gamen (tenzij je dit professioneel doet, wat niet op gaat voor elvenar) is het een verspilling van tijd.

Het terug draaien van de gepushte mensen zal niet gebeuren. In de beste scenario worden diegene die schuldig bevonden worden door de mods hun account verwijdert word (bevroren).
 

DeletedUser1716

Guest
beste mede spelers, ik nandor ben een plezier speler net als de rest van mijn bs leden, wij hebben dat pushen niet nodig, we doen het met elkaar en schoppen het erg ver, maaaaar, dat pushen wist ik elk spel heeft speler s die op 1 of ander manier tactieken hebben om te pushen, enkele manieren heb ik geen probleem mee, zo als een 2e acount als je volgens de spel techniek kan spelen, maar ik nu lees dat er acounts zijn met geen inwoners maar wel kunnen draaien met vele fabrieken vraag ik me wel wat af, hoe kan dat zoals gemeld bij bsa topic. vind dit veel te ver gaan en het spel gaat hier van naar ........ hoop dat elvernaar nog een leuke toekomst heeft, maar dit kan niet
 
@Tencedil : Andere servers zijn in andere talen, ook de beta (Engels). Sommige hebben meerdere werelden, waar je dus je andere account niet kan pushen, want dat zijn telkens aparte servers.

@Lussie100 : Je zou het niet zeggen maar ik kan zinniger dingen bedenken dan gamen :D en al helemaal dingen doen die meer effect hebben dan tegen een muur van onwil en beloftes aanlopen aka Elvenar Devs en managers via NL forum.

Als het goed met me gaat zie je me hier niet meer. Ik wens jullie ook allemaal het beste.
 
Geen inwoners is inderdaad intrigerend wel, je kan een tijd negatief gaan qua bevolkingsaantal, maar dan kan je niet meer bouwen (tenzij met diamanten?).
En eerst bouwen en dan plaats vrijmaken door woningen te schrappen, dan kan je die plaats ook niet meer invullen als gewone speler.
 

DeletedUser

Guest
@Tencedil : Andere servers zijn in andere talen, ook de beta (Engels). Sommige hebben meerdere werelden, waar je dus je andere account niet kan pushen, want dat zijn telkens aparte servers.

@Lussie100 : Je zou het niet zeggen maar ik kan zinniger dingen bedenken dan gamen :D en al helemaal dingen doen die meer effect hebben dan tegen een muur van onwil en beloftes aanlopen aka Elvenar Devs en managers via NL forum.

Als het goed met me gaat zie je me hier niet meer. Ik wens jullie ook allemaal het beste.

@Aiki Ik zal je enorm missen. Heel veel succes en plezier in je verdere leventje en dank je wel voor je inzet en bijdrages hier op het forum.
 

DeletedUser222

Guest
@Lussie100 : Je zou het niet zeggen maar ik kan zinniger dingen bedenken dan gamen :D en al helemaal dingen doen die meer effect hebben dan tegen een muur van onwil en beloftes aanlopen aka Elvenar Devs en managers via NL forum.

Hoewel ik het jammer vind begrijp ik je wel. Ook ik loop al enige tijd te twijfelen. Begin dit spel met de benadering van devs en moderators zat te worden.
Vooral de reactie en censuur van Desi bij het sprookje van Didi is in het verkeerde keelgat geschoten bij mij.
 
Gezien het feit dat steeds meer mensen push accounts inzetten om oude wonderen naar een hoger lvl te brengen kan ik zeggen dat mijn zin in het spel met de dag steeds minder wordt.
Dit probleem is bekend en telkens is het van "we zijn er mee bezig" maar in werkelijkheid gebeurd er niets.

Ik wil bij deze een mogelijke oplossing geven.

kp's kun je alleen gebruiken in je eigen stad, binnen de bs en binnen de dorpen die je verkend hebt op de kaart.
Je krijgt dan de zelfde werking als het geven van burenhulp.
Op deze wijze zal het misbruik hard terug lopen.

AANVULLING:

§7 Pushregels

Het beheren van een "pushaccount" is verboden. Een pushaccount is een account om goederen/geld/punten te verzamelen en deze over te doen naar een ander waardoor de balans in het spel verstoord wordt. Pushen van goederen is ook niet toegestaan als het tweede account niet van dezelfde eigenaar is.

Het is niet toegstaan om goederen (in welke vorm dan ook) te verhandelen over meerdere werelden.lds.

Let op dat het niet is toegestaan om de uitnodigingsfunctie te gebruiken om jezelf, of mensen waarmee je een internetverbinding deelt, uit te nodigen.§7 Pushregels

Het beheren van een "pushaccount" is verboden. Een pushaccount is een account om goederen/geld/punten te verzamelen en deze over te doen naar een ander waardoor de balans in het spel verstoord wordt. Pushen van goederen is ook niet toegestaan als het tweede account niet van dezelfde eigenaar is.

Het is niet toegstaan om goederen (in welke vorm dan ook) te verhandelen over meerdere werelden.lds.

Let op dat het niet is toegestaan om de uitnodigingsfunctie te gebruiken om jezelf, of mensen waarmee je een internetverbinding deelt, uit te nodigen.


Hier staat dus duidelijk in dat goederen cq punten, en kp zijn goederen en zelf punten in dit geval.
Men doet dit wel en hierdoor ontstaat er een balans verstoring, dus scancties zijn zeker op zijn plaats en dit probleem moet dus met spoed worden aan gepakt.
Anders heeft het hebben van spelregels totaal geen nut !!
 
Laatst bewerkt:
Hier is er enkel discussie (waar weinig mee gebeurt), dat is niet hetzelfde als een praktisch voorstel als in voorgaande bijdrage.
De bijdrage van @Latex Lover bevat een concreet voorstel ter verbetering en hoort dus wel degelijk ook thuis in de forumcategorie 'suggesties en ideeën', ik ben het absoluut oneens met het afsluiten van een dergelijke constructieve bijdrage @Lionell . Daarmee ga je ook mensen ontmoedigen om nog ideeën bij te dragen.
 
Bovenaan