• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

Het probleem is dat Inno de regels niet altijd op iedereen toepast, om geen inkomsten mis te lopen.
Je kan het van spelerskant niet direct aanpakken, tenzij misschien met een massale boycot van pushers, maar dat is een te grote inspanning, het is maar een spel, ze voelen dat te weinig en je verandert er hun foute attitude niet mee.
Iedereen straffen voor de fouten van een kleine groep is overigens een zeer slecht idee. Dat is ook wat er maatschappelijk speelt.
 

DeletedUser

Guest
Omdat dit niet meer over losse pushaccounts gaat, toch maar een nieuw onderwerp aangemaakt.
Want nu heb ik het dus over de pushbroederschappen die heel wat verder gaan dan een extra accountje om bezig te blijven en jezelf of je vrienden misschien eens een kennispuntje toe te kennen (overigens heb ik zelf maar 1 account).
Ik word er zo moe van!!!!! Ik sta op 111 in het toernooi, maar zag daarjuist alweer nieuwe pushbroederschappen. Ik heb er nu al zeker 5 geteld.
Een niet onbelangrijk deel van het spel wordt zo compleet verstierd voor 99% van de spelers van Elvenar.
"In de wandelgangen" wordt dan gezegd: ja maar Inno doet daar niks aan, want ze verdienen aan die mensen.
Nou, dat lijkt me toch van niet: als toernooien EERLIJK zouden verlopen, zouden denk ik heel wat meer mensen de stap zetten eens wat uit te geven aan het spel. Of doorgaan met spelen (en dus kans op gebruik diamanten) in plaats van te stoppen.
Dus wat de reden is dat er nog altijd niets aan is gebeurd weet ik niet, maar het moet me echt even van het hart, want het begint de spuigaten uit te lopen :(:(:(
 

DeletedUser280

Guest
wel ik geef je daar volkomen gelijk in één account per speler is meer dan voldoende.
Het word tijd dat ze daar iets gaan aan doen :(
 

DeletedUser1427

Guest
Omdat dit niet meer over losse pushaccounts gaat, toch maar een nieuw onderwerp aangemaakt.
Want nu heb ik het dus over de pushbroederschappen die heel wat verder gaan dan een extra accountje om bezig te blijven en jezelf of je vrienden misschien eens een kennispuntje toe te kennen (overigens heb ik zelf maar 1 account).
Ik word er zo moe van!!!!! Ik sta op 111 in het toernooi, maar zag daarjuist alweer nieuwe pushbroederschappen. Ik heb er nu al zeker 5 geteld.
Een niet onbelangrijk deel van het spel wordt zo compleet verstierd voor 99% van de spelers van Elvenar.
"In de wandelgangen" wordt dan gezegd: ja maar Inno doet daar niks aan, want ze verdienen aan die mensen.
Nou, dat lijkt me toch van niet: als toernooien EERLIJK zouden verlopen, zouden denk ik heel wat meer mensen de stap zetten eens wat uit te geven aan het spel. Of doorgaan met spelen (en dus kans op gebruik diamanten) in plaats van te stoppen.
Dus wat de reden is dat er nog altijd niets aan is gebeurd weet ik niet, maar het moet me echt even van het hart, want het begint de spuigaten uit te lopen :(:(:(

Bedankt voor je feedback, wij verplaatsen deze post toch naar de al bestaande feedback topic over pushing. Wij begrijpen dat dit wellicht als een apart begrip wordt gezien, wij zien graag dat de berichten over de term pushen in één topic terecht komt. Wij willen je wel bedanken voor de aandacht en keuze waarom je hiervan een apart topic hebt aangemaakt.
 
Het reslutaat van push accounts is weer eens goed te zien in het tournooi.

Extra sterke troepen, sneller troepen maken dus makkelijker punten halen wat te zien is in het tournooi.

En Innogames is nog steeds aan het onderzoeken, een blinde kan het zien en optreden wordt er niet gedaan.

Petje af zou ik zeggen voor de onderzoeken die men doet daar bij Innogames en voor het optreden tegen push accounts (regel 7) en de daarmee behaalde punten en voordelen o_O.
 
Het reslutaat van push accounts is weer eens goed te zien in het tournooi.

Extra sterke troepen, sneller troepen maken dus makkelijker punten halen wat te zien is in het tournooi.

En Innogames is nog steeds aan het onderzoeken, een blinde kan het zien en optreden wordt er niet gedaan.

Petje af zou ik zeggen voor de onderzoeken die men doet daar bij Innogames en voor het optreden tegen push accounts (regel 7) en de daarmee behaalde punten en voordelen o_O.

Toernooi is sowieso oneerlijk?

iemand die even ver is in het onderzoek en toevallig een of meerdere optionele onderzoeken gedaan heeft voor de toernooiverandering. Die heeft een nadeel tov nieuwere spelers die het vanaf het begin al weten dat je die moet overslaan. Die handicap kan gaan van 1% tot 50% duurder in kosten

Ook is het voor kleine spelers een stuk makkelijker om een hoge score te halen tov grote spelers. Als je als kleine speler 20 provincies van 1 type afwerkt kan je voor een fractie van de kost van een grote speler het toernooi doen. Grote spelers kunnen theoretisch wel veel meer dan 20 provincies doen, maar praktisch gezien niet aangezien de kost te groot wordt in troepen/goederen.

Ikzelf scoorde als kleintje ook vaak hoog in toernooi, gewoon omdat ik niet meer wou groeien en veel provincies had. Maar ben gestopt met veel punten te halen omdat er commentaar kwam op forum dat het oneerlijk is dat kleintjes hoger kunnen scoren dan spelers die verder zitten.
In principe zou ik me daar niet van moeten aantrekken, het is hoe innogames het spel 'geherbalanceerd' heeft. Maar ik heb toch liever een happy spelomgeving dan eentje waar iedereen boos op me is :)
 
20 provincies als kleine speler lijkt me sterk, je moet daarvoor een heel pak ringen rond je stad hebben vrijgespeeld.
 
Wanneer wordt er nu eens wat gedaan aan push accounts!!

Eindstreep komt steeds dichterbij om het spel de rug toe te keren en gaan valsspelers toch beloond worden??
 
Allemaal mooie woorden maar de werkelijkheid is gewoon dat men bij Innogames het al ruim 1,5 jaar weten.
Als je melding maakt dan is het standaard antwoord "we weten er van en we zijn het aan het onderzoeken", al geef je overduidelijk bewijs materiaal mee dan nog wordt er niets aan gedaan.

Nee ze willen alleen maar dat je diamanten koopt en voor de rest mond houden, ze hebben regels opgesteld maar ach daar kijken we niet na denken ze.

Want de waarheid is gewoon wanneer ze push accounts gaan aanpakken er een heleboel accounts komen te vervallen en dat willen ze niet, hoe meer accounts hoe beter het lijkt!!
Maar de waarheid is dat steeds meer nieuwe spelers stoppen van wegen de pushaccounts!!
 
Goed werk Innogames om push accounts niet aan te pakken!!

Bij deze heb ik besloten om te stoppen, allemaal mooie woorden van we zijn het aan het onderzoeken en we komen met maatregelen.
Ik denk wanneer alle feestdagen op de zelfde dag vallen er misschien iets zal veranderen.
Zelfs het aangeven van overtreders heeft totaal geen zin want je krijgt een standaard antwoord van "we zullen het onder zoeken".
Onderzoeken ho maar en al helemaal geen maatregelen nemen!!

Ik kocht geregeld wel wat dia's maar dat geld geef ik wel uit aan een ander spel nu!!

Heb lang gevochten tegen push accounts en heb zelfs informatie bij juristen ingewonnen omdat in het regelement staat dat het niet mag en Innogames zich dus niet houd aan hun eigen regelement. Er zou een kans in zitten dat innogames mij mijn geld zou terug moeten geven als ik het voor een rechter breng alleen ben er klaar mee met dit spel!!!

Bedankt voor het verzieken van speel plezier van mij en vele andere die in stilte zijn gestopt door de push accounts spelers!!!
 

DeletedUser2062

Guest
In Elvenar zijn er -tegen de regels in- een groot aantal Push accounts.
Deze Push accounts beschadigen het spel als geheel en de Wereldkaart in ieders omgeving.
Om dit verschijnsel te bestrijden stel ik voor dat de programmeurs het spel aanpassen.
1 - Bij een toernooi gelden alleen de punten gescoord door de spelers die bij aanvang van het toernooi lid zijn van de BS.
2 - Het schenken van Kennispunten aan de Oude Wonderen van een willekeurige andere speler kan alleen tot 24 uur na het zelf voltooien van een technologie.
 

DeletedUser1427

Guest
In Elvenar zijn er -tegen de regels in- een groot aantal Push accounts.
Deze Push accounts beschadigen het spel als geheel en de Wereldkaart in ieders omgeving.
Om dit verschijnsel te bestrijden stel ik voor dat de programmeurs het spel aanpassen.
1 - Bij een toernooi gelden alleen de punten gescoord door de spelers die bij aanvang van het toernooi lid zijn van de BS.
2 - Het schenken van Kennispunten aan de Oude Wonderen van een willekeurige andere speler kan alleen tot 24 uur na het zelf voltooien van een technologie.

Bedankt voor je idee, wij hebben jouw post verplaatst naar deze locatie om meerdere topics over dit onderwerp betreft 'pushen' te voorkomen.
 

DeletedUser2062

Guest
Ik zal nog 1 keer de beerput opentrekken en laten zien wat het gevolg is van het niet optreden tegen pushing sinds onze eerste discussie hierover in october afgelopen jaar.
En de gevolgen worden steeds groter, op dit moment krijgen spelers die zich op "eerlijke" wijze inzetten in de toernooien niet de beloning die ze verdienen op de ranglijst.

Ik ga niet in discussie over of het wel op niet legaal is, feit is dat er 0 actie op wordt ondernomen en dus minimaal gedoogd wordt.(ook lekker nederlands dat gedogen, zijn we toppers in)
Niet alleen tegen kennispunten pushing, maar nu dus ook al niet tegen goederen pushing, en dan heb ik het niet over een keertje maar stelselmatig.
Daarbij weet ik dat dit is gemeld dus bekend is bij het elvenar team en er dus werderom niets mee wordt gedaan.

Het gaat natuurlijk om de ondertussen befaamde 50 accounts. en ik zal er 3 van uitpikken die deze week opvallen en geen namen noemen.
Ik denk dat die ondertussen zelf wel in te vullen zijn, dus dat is ook totaal onnodig.
vwjXGgF.jpg
Y3tqEw4.jpg
X6Pd9l9.jpg

wat we zien zijn 3 steden helemaal gefocussed op de productie van voorraaden (het inige dat je niet kan pushen). daarnaast hebben ze 3 tier 1 fabriekjes 0-2 tier 2 fabriekjes.
De kazerne is irrilevant gezien die nooit verder is gekomen dan level 1. we zien ook al de introductie van dia werkplaatsen om het makkelijker te maken.
Met de werkplaatsen ga je een heel eind komen in het toernooi, maar met het miezerige beetje goederenproductie dus nooit never niet, gevochten wordt er zeker niet als we kijken naar de niet echt bestaande kazerne, alles wordt dus afgekocht. (dat is ook veruit het snelste)

Kijken we dan naar de scores die deze 3 account gehaald hebben de afgelopen weken: (ps de score fluctueerd erg op basis van in welke gilde ze zitten in welke week en de hoeveelheid gescoute provincies, je ziet duidelijk blokken van scores als je alle data tot beschikking hebt)

Speler 1Speler 2Speler 3
324032403240
324022141890
378021722328
211819082538
232829702118
270021182118

Het is duidelijk dat deze scores nooit gehaald kunnen worden met dat beetje ini mini beetje goederenproductie.
Iemand(en) "feed" dus structureel deze accounts om ze met zo min mogelijk moeite een zo hoog mogelijke score te behalen.

Wat we dus wekelijks zien is een deconstructie van de 3 gilden die zowel de kleine als grote accounts herverdelen net voor het toernooi. zo zitten er dan in elke gilde een paar grote spelers met mega producties die dan dus al die 50 kleine accountjes feeden voor de maximale score in toernooi
De hoogste scores worden behaald in de gilde met de minste mini accountjes.

Resultaat +- 50 accounts die op onrechtmatige wijze (goederen pushing) structureel zich in de t100 van het toernooi bevinden en eerlijke spelers behoeden om een mooie bonusbeloning te halen via de ranglijst.
spelers buiten de t10 staan dus al gouw 10-30 plaatsen te laag op de wekelijkse ranglijst met een voor sommige spelers een enorme devaluatie van hun beloning
Dit is al weken geleden gemeld zonder enig resultaat.

Het volgende spelonderdeel dat vernaggelt wordt door het gedogen van zaken.
Eerst in october 2016 de wonderen al, en nu dit weer :S

Even voor de duidelijkheid we hebben het hier niet over het wat naar beneden schuiven van wat goederen naar een kleine speler om deze op weg te helpen met de start van hun spel of voor een event dat een schandalige vraag heeft naar goederen. maar over structureel anders dan verwacht het omlaag pushen van goederen tbv. toernooi. en dit niet eenmalig op 1 account maar dus wekelijks op 50 accounts.

benieuwd wat de volgende stap wordt in deze evolutie van push over push.
to be continued.......
 

DeletedUser2062

Guest
Zie mijn bijdrage verder op deze pagina.
De programmeurs kunnen -en moeten- een aantal aanpassingen doen.
Daarna is dit probleem voorbij. Niet eerder en niet later.
 
In Elvenar zijn er -tegen de regels in- een groot aantal Push accounts.
Deze Push accounts beschadigen het spel als geheel en de Wereldkaart in ieders omgeving.
Om dit verschijnsel te bestrijden stel ik voor dat de programmeurs het spel aanpassen.
1 - Bij een toernooi gelden alleen de punten gescoord door de spelers die bij aanvang van het toernooi lid zijn van de BS.
2 - Het schenken van Kennispunten aan de Oude Wonderen van een willekeurige andere speler kan alleen tot 24 uur na het zelf voltooien van een technologie.

Met punt 2 doe je het tegenovergestelde.
Push accounts hebben voldoende technologien om wel een flinke tijd mee te gaan. zeker icm toernooi waarbij je alles opspaart en dan op het einde alles dumpt.
Spelers die verder in het spel zitten komen compleet vast te zitten met het doneren. een uitwisselingssysteem van wonderen bloed hiermee dood. elkaar helpen is toch juist het doel.

De stap die innogames nu gezet heeft met kp instants is denk ik een goede stap op de weg.
Hier kan men nu mee spelen naar hartelust, op het moment dat spelers die niet pushen ook de hoge levels kunnen halen omdat er meer kp worden uitgedeeld speciaal voor wonderen waardoor ook zei het einde kunnen halen dan is het voordeel van pushen enkel wat tijd.
Hiermee wordt het verschil tussen wel en niet pushen flink verkleint en daarmee ook het effect ervan, ik verwacht ook dat we deze instants wat vaker op meerdere manieren voorbij zullen zien komen.
 
Zo'n beperking als nummer 2 lost het niet op, instants lossen het ook niet op. Wat het overstappen tussen broederschappen betreft: dat is een mogelijk actiepunt, als het dan per se via een omweg moet om er iets aan te doen.
 

DeletedUser

Guest
Zo'n beperking als nummer 2 lost het niet op, instants lossen het ook niet op. Wat het overstappen tussen broederschappen betreft: dat is een mogelijk actiepunt, als het dan per se via een omweg moet om er iets aan te doen.

Ik heb lange tijd erover gezwegen maar: het wordt nooit opgelost.
@Desi heeft het op 29 juni 2017 met Innogames "uitvoerig besproken met verschillende betrokkenen" (zie [URL="https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/oude-wonderen-buffen-door-2-de-account-toegestaan-of-niet.2792/page-4#post-41076"]Oude wonderen: buffen door 2 de account, toegestaan of niet?[/URL]) en wist op 12 sept 2017 te melden dat er " Binnenkort zal er dus zeker een conclusie volgen." (zie [URL="https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/pushaccount-oorzaak-en-gevolg-van-pushing.3774/page-5#post-44043"]Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing[/URL])

Vervolgens hebben we nooit meer wat gehoord. Dit is het langste binnenkortje dat ik ooit heb meegemaakt, want mij toch echt de conclusie doet trekken dat er never nooit iets aan gedaan wordt. Deze thread wordt alleen maar "open" gehouden zodat we hier onze frustratie over pushen kunnen dumpen, om vervolgens genegeerd te worden. :rolleyes:
 

DeletedUser2062

Guest
Met punt 2 doe je het tegenovergestelde.
Push accounts hebben voldoende technologien om wel een flinke tijd mee te gaan. zeker icm toernooi waarbij je alles opspaart en dan op het einde alles dumpt.
Spelers die verder in het spel zitten komen compleet vast te zitten met het doneren. een uitwisselingssysteem van wonderen bloed hiermee dood. elkaar helpen is toch juist het doel.

De stap die innogames nu gezet heeft met kp instants is denk ik een goede stap op de weg.
Hier kan men nu mee spelen naar hartelust, op het moment dat spelers die niet pushen ook de hoge levels kunnen halen omdat er meer kp worden uitgedeeld speciaal voor wonderen waardoor ook zei het einde kunnen halen dan is het voordeel van pushen enkel wat tijd.
Hiermee wordt het verschil tussen wel en niet pushen flink verkleint en daarmee ook het effect ervan, ik verwacht ook dat we deze instants wat vaker op meerdere manieren voorbij zullen zien komen.

Ongeacht of ik het juiste begrip heb van de benodigde maatregelen is het noodzakelijk dat Innogames stapsgewijs aanpassingen aan het spel doet om alle nepaccounts van de wereldkaart te verwijderen. Wat misschien zou kunnen werken is dat het geven van kp's aan de oude wonderen van andere accounts beperkt tot de nu nieuwe directe effecten en binnen de BS. Waarbij deze vervallen bij het verlaten verlaten van de BS. De latere beloningen krijgt men dan in "echte" kp's. Het maakt me niet uit wat ze veranderen, als ze maar maatregelen nemen.
 

DeletedUser1570

Guest
Ik vind het jammer dat de normale accounts zo veel concessies moeten doen omdat er push accounts zijn.
Ik weet ook niet wat er gedaan moet worden, hoor. Ik denk dat de goeden weer onder de kwaden moeten lijden.
 
Innogames "doet" als of ze onderzoeken, "doen" beloftes die ze toch noot waar zullen maken en "denken" dat het wel zal overwaaien.
De 3 D waar innogames bekend om staat!!

Dit probleem zullen ze nooit aanpakken omdat het ze mogelijk wat spelers kan kosten die dia's kopen maar door het niet aan te pakken hebben ze meer spelers verloren die dia's kochten en ze bouwen een steeds slechtere naam op!!

Ben nu 1 maand gestopt en heb zelfs een BS opgestart waarin ik een en ander uitleg maar tot op heden geen reactie van innogames!! wel van andere spelers die ook zijn gestopt door de 3 D van innogames..
 
Bovenaan