• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: oorzaak en gevolg van pushing

Nog even een aanvulling op hoe je kunt zien wanneer mensen push accounts gebruiken:

Heb even de nieuwste oude wonder gepakt namelijk de Overwinningsbronnen.

Om deze oude wonder naar max lvl te krijgen heb je 14975 kp's nodig, je krijgt 24 kp per dag dus zou je 623.96 dagen bezig zijn.
Daar er oude wonderen bij zijn waarbij je kp's krijgt maken we er even voor het gemak 575 dagen van.
Laten we nu via andere eerlijke wegen nog eens voor 100 dagen kp's verkrijgen (wat al super enorm veel is) zou je nog 475 dagen bezig zijn.

Laat het oude wonder zonsondergang toren nu dit jaar gekomen zijn dacht begin feb. dan hebben we dus nu een maand of 5.
In die tijd kun je dus ongeveer 3600 kp's er in gestopt (kp's nodig voor onderzoeken boom buiten beschouwing gelaten) hebben en niet 14975 om hem vol te hebben.

Ik durf bij met zekerheid te zeggen dat zelfs de starter van deze discussie push accounts gebruikt want zelf hij heeft de oude wonder al op lvl 23 en dat kan niet zonder push accounts. Zeker gezien het feit dat bijna alle oude wonder van deze persoon ook al max lvl hebben.

Ik denk als je de top 100 lijst zou onderzoeken 20 to 30% dus niet eerlijk speelt.

Innogames kan dus heel makkelijk na gaan wie er niet eerlijk speelt daar zij over alle gegevens beschikken. Onderzoek zou dus eigenlijk niet eens nodig zijn Desi, gewoon kijken naar de feiten en maatregelen nemen.

Maar nu komt het men wil geen maatregelen nemen omdat men dan bang is dat de top (dus de vals spelers) vertrekken.

Een oplossing zou zijn om de punten die oude wonderen te laten vallen en niet meer mee te laten tellen in de ranglijst. Dat zou betekenen dat genoemd voorbeeld persoon van 965095 punten terug valt naar 631982 punten.
Dan zal er nog een oplossing gevonden moeten worden voor het behaalde voordeel wat dit soort personen krijgt (extra bevolking, sterkere troepen enz enz) maar daar zal ook wel iets voor te vinden zijn, en daar zal inderdaad onderzoek naar gedaan moeten worden.
Je zou een berekening los kunnen laten en onderzoeken hoever iemand kan komen zonder push accounts wat oude wonderen aan gaat en dan de oude wonderen bij de overtreders gewoon keihard naar beneden bijstellen en gelijk de mogelijk weg halen om via push accounts kp's over te hevelen.
 
Nog even een aanvulling op hoe je kunt zien wanneer mensen push accounts gebruiken:

Heb even de nieuwste oude wonder gepakt namelijk de Overwinningsbronnen.

Om deze oude wonder naar max lvl te krijgen heb je 14975 kp's nodig, je krijgt 24 kp per dag dus zou je 623.96 dagen bezig zijn.
Daar er oude wonderen bij zijn waarbij je kp's krijgt maken we er even voor het gemak 575 dagen van.
Laten we nu via andere eerlijke wegen nog eens voor 100 dagen kp's verkrijgen (wat al super enorm veel is) zou je nog 475 dagen bezig zijn.

Laat het oude wonder zonsondergang toren nu dit jaar gekomen zijn dacht begin feb. dan hebben we dus nu een maand of 5.
In die tijd kun je dus ongeveer 3600 kp's er in gestopt (kp's nodig voor onderzoeken boom buiten beschouwing gelaten) hebben en niet 14975 om hem vol te hebben.

Ik durf bij met zekerheid te zeggen dat zelfs de starter van deze discussie push accounts gebruikt want zelf hij heeft de oude wonder al op lvl 23 en dat kan niet zonder push accounts. Zeker gezien het feit dat bijna alle oude wonder van deze persoon ook al max lvl hebben.

Ik denk als je de top 100 lijst zou onderzoeken 20 to 30% dus niet eerlijk speelt.

Innogames kan dus heel makkelijk na gaan wie er niet eerlijk speelt daar zij over alle gegevens beschikken. Onderzoek zou dus eigenlijk niet eens nodig zijn Desi, gewoon kijken naar de feiten en maatregelen nemen.

Maar nu komt het men wil geen maatregelen nemen omdat men dan bang is dat de top (dus de vals spelers) vertrekken.

Een oplossing zou zijn om de punten die oude wonderen te laten vallen en niet meer mee te laten tellen in de ranglijst. Dat zou betekenen dat genoemd voorbeeld persoon van 965095 punten terug valt naar 631982 punten.
Dan zal er nog een oplossing gevonden moeten worden voor het behaalde voordeel wat dit soort personen krijgt (extra bevolking, sterkere troepen enz enz) maar daar zal ook wel iets voor te vinden zijn, en daar zal inderdaad onderzoek naar gedaan moeten worden.
Je zou een berekening los kunnen laten en onderzoeken hoever iemand kan komen zonder push accounts wat oude wonderen aan gaat en dan de oude wonderen bij de overtreders gewoon keihard naar beneden bijstellen en gelijk de mogelijk weg halen om via push accounts kp's over te hevelen.


Je kan duidelijk meer kp ophalen in de week dan in jouw berekenen, al duurt 22 wonderen nog steeds ongeveer 8 jaar (heb daarom de verhoging van wonderlevels ook nooit begrepen)
Daarnaast wil ik je wijzen op de uitspraken van stafleden uit het verleden die pushing in een status van gedogen zetten

ook een mooie quote om een directe vraag of je nu wel op niet kennispunten mag storten in een ander account van jezelf.
Je mag een 2e account hebben, maar dit account moet ook gewoon bespeeld worden. Je mag dus niet een extra account aanmaken alleen om dat te gebruiken om een wonder te buffen.
Hier is dus gereageerd op het woordt alleen en hoe deze uitspraak geinterpeteerd kan worden.

Dus als ik het goed begrijp mag het perfect, zo lang je zelf maar vooruitgaat met je 2de account. Dus als ik bv 1 punt per dag in mijn research stop, dan is er geen probleem. Ikzelf heb ook een 2de account, maar die focust vooral op wonderen, op die account wil ik proberen zo veel mogelijk al mijn wonderen op lvl 15 te krijgen, dus daar sta ik wel stil op onderzoek, om alle kp in mijn wonderen te kunnen steken (allé wonderen, eigenlijk momenteel alleen afgrond wat me enorm veel zal helpen eens ik terug verder lvl, veronderstel ik).

Op deze directe vraag is dus nooit ontkennend gereageerd.

ps. van mij mag pushen tegenwoordig gewoon openlijk geschreven geaccepteerd worden.
Als iedereen mag pushen is het voordeel ook opgeheven.
 
Wat betreft het verkrijgen van extra kp's daar is in de berekening al zeer ruim rekening mee gehouden.

Als we kijken naar jou oude wonder Overwinningsbronnen is daar al 12625 kp's ingestopt.

Daar dit oude wonder pas een maand of 5 bestaat zou er dus dagelijks ongeveer 85 kp ingestopt moeten zijn. Dit zou inderdaad kunnen met bs leden maar laten jou bs leden nu zelf ook behoorlijk veel oude wonderen op max lvl's hebben en daar ook volop kp's in moeten dan vraag ik mij af waar die dan weer vandaan moeten komen??

Het storten van kp's in elkaars oude wonderen levert echt met geen mogelijkheid zoveel kp's extra op!

Het valt op doordat de top spelers allemaal volle oude wonderen hebben en vanaf plaats 20 in die buurt ineens niemand meer volle oude wonderen hebben?

Dus met enige zekerheid is vast te stellen dat alleen maar de top spelers dus weten hoe je aan zoveel kp's kunt komen (push accounts) want anders hadden er veel meer mensen volle of bijna volle oude wonderen gehad toch.

Laat nu net de top spelers waarover deze discussie is namelijk push accounts want anders is er met geen mogelijkheid aan zoveel kp's te komen om oude wonderen zo snel naar max lvl's te brengen.

En ik kan met 99,999999% zekerheid vast stellen dat dit gewoon de kei harde waarheid is.

Mocht het anders zijn dan daag ik je uit om die magische truc hier uit de doeken te doen zodat iedereen er profijt kan hebben maar denk al wel het antwoord te weten..
 
Wat betreft het verkrijgen van extra kp's daar is in de berekening al zeer ruim rekening mee gehouden.

Als we kijken naar jou oude wonder Overwinningsbronnen is daar al 12625 kp's ingestopt.

Daar dit oude wonder pas een maand of 5 bestaat zou er dus dagelijks ongeveer 85 kp ingestopt moeten zijn. Dit zou inderdaad kunnen met bs leden maar laten jou bs leden nu zelf ook behoorlijk veel oude wonderen op max lvl's hebben en daar ook volop kp's in moeten dan vraag ik mij af waar die dan weer vandaan moeten komen??

Het storten van kp's in elkaars oude wonderen levert echt met geen mogelijkheid zoveel kp's extra op!

Het valt op doordat de top spelers allemaal volle oude wonderen hebben en vanaf plaats 20 in die buurt ineens niemand meer volle oude wonderen hebben?

Dus met enige zekerheid is vast te stellen dat alleen maar de top spelers dus weten hoe je aan zoveel kp's kunt komen (push accounts) want anders hadden er veel meer mensen volle of bijna volle oude wonderen gehad toch.

Laat nu net de top spelers waarover deze discussie is namelijk push accounts want anders is er met geen mogelijkheid aan zoveel kp's te komen om oude wonderen zo snel naar max lvl's te brengen.

En ik kan met 99,999999% zekerheid vast stellen dat dit gewoon de kei harde waarheid is.

Mocht het anders zijn dan daag ik je uit om die magische truc hier uit de doeken te doen zodat iedereen er profijt kan hebben maar denk al wel het antwoord te weten..
Zucht, volgens mij vergeet je even het timeframe waarin de oude topics zijn ontstaan en de huidige tijd.
En volgens mij ben ik altijd duidelijk geweest over mijn positie in dit geheel, de hoe, wat, waar en waarom.

Zie een zin uit mijn vorige reactie
Je kan duidelijk meer kp ophalen in de week dan in jouw berekenen, al duurt 22 wonderen nog steeds ongeveer 8 jaar (heb daarom de verhoging van wonderlevels ook nooit begrepen)
Hoeveel jaar bestaan elvenar nu?
I rest my case.
 
Blijkbaar heb je geen onderzoek gedaan. Heb even alle kp's die je nodig zou hebben om alle oude wonderen naar max te brengen opgeteld en kom dan uit op 308190.

Aangezien er 365 dagen in een jaar zitten en 24 uur in een dag zou het onder normale omstandig heden 35,15 jaar duren.
En dan ben ik uitgegaan van de nieuwe tabel van gamersgemsofknowledge.com.

Aangezien iedere kp die in oude wonderen zit 1 punt op levert is dus makkelijk terug te rekenen hoeveel kp's er ongeveer op normale wijze gespendeerd kan zijn in oude wonderen.

Mensen die dus meer punten hebben dan het spel bestaat en dat is bij mij weten een jaar of 7 of 8 (oude wonderen waren er niet van het begin) dus is zeg 70.000 punten het max wat je zou kunnen hebben bij oude wonderen.

Alles wat spelers meer hebben (hmm 270255 en dan nog eens 62858 bonus bv) is dus met 100% zekerheid te zeggen dat dit niet op eerlijke wijze is verkregen.

Als je dan toch zo een voor vechter bent/was zou het je gewoon sieren dat je ................. (mag je zelf invullen).

Innogames moet ophouden met het smoesje van we zullen het onderzoeken, bewijs is door mij geleverd.
Als er toch tickets gemaakt worden over dit probleem en waar men aangeeft wie er vals spelen niet meer beantwoorden met "we zullen het onderzoeken en maatregelen nemen. wij kunnen verder geen mededelingen doen over het besluit (of zo iets)" maar gewoon eerlijk antwoord geven.

Een eerlijk antwoord zou kunnen zijn "we weten het en we doen er niets aan, begin zelf ook maar met push accounts misschien dat dan het verschil in punten minder wordt".

En voor Desi :

Maandag in het spel regelement het hele verhaal over push accounts veranderen in : push accounts zijn toegestaan. Deze accounts kunt u gewoon gebruiken om uw hoofd account te boosten want optreden zullen wij nooit doen.

Probleem opgelost, kan er een slotje op en ik vermoed dat er misschien wel een leeg loop zal ontstaan maar ach is nu ook al aan de gang. (ps ik weet dat in Duitsland veel mensen nodig zijn in de plantage dienst, kunnen daar de ontwikkelaars aan de slag, hier gaat het dan toch berg af want niemand gaat dan meer dia's kopen dus geen inkomsten.)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser234

Guest
Ik speel nu 3 jaar en toen ik begon bestonden de wonderen nog niet volgens mij. Ik speel dagelijks, zonder gebruik van push account, ik verwerf wel extra kp door te storten via WM in ander wonder en de opbrengst daarvan telt dus ook mee. Mijn account zou wellicht een aardig beeld kunnen geven van wat een normaal gemiddelde is voor aantal kp's in OW's.
 
Goed bezig iedereen sinds mijn vorige bericht:)
(dit toernooi minstens weer een handvol puntenkapers)
@Desi goed dat je iets laat weten. Hopelijk krijgen we de actie ook mee tzt.
 
Blijkbaar heb je geen onderzoek gedaan. Heb even alle kp's die je nodig zou hebben om alle oude wonderen naar max te brengen opgeteld en kom dan uit op 308190.

Aangezien er 365 dagen in een jaar zitten en 24 uur in een dag zou het onder normale omstandig heden 35,15 jaar duren.
En dan ben ik uitgegaan van de nieuwe tabel van gamersgemsofknowledge.com.
Je vergeet hierbij de kennispunten uit toernooi, wonderen(voor doneren),boek der geheimen, BSA rewards, event kistjes, opdrachten, kopen voor munten ect.
ruim 600kp per week is zeker mogelijk.

8 jaar is zeker een reeel getal,
 
Je vergeet hierbij de kennispunten uit toernooi, wonderen(voor doneren),boek der geheimen, BSA rewards, event kistjes, opdrachten, kopen voor munten ect.
ruim 600kp per week is zeker mogelijk.

8 jaar is zeker een reeel getal,

Je kunt zeggen wat je wilt maar de wonderen bestaan geen 8 jaar, en al zou het zo zijn dan nog is het onmogelijk om bijna alle wonderen op max of bijna max lvl te hebben.

Geef gewoon toe dat je push accounts gebruikt want hoe je ook blijft zoeken het is niet mogelijk door eerlijk spel zoveel kp's te hebben om de wonderen naar max te brengen.
Er zijn zat speler die ook al van begins af aan spelen en die gebruiken geen van alle push accounts en geen van alle hebben meer als 50.000 punten bij hun oude wonderen.

Doneren bij andere in oude wonderen betekent dat die kp's niet in jou wonderen terecht zijn gekomen dus dat is punt 1 wat niet klopt.
Kopen met munten en goederen is in het begin zeker te doen maar duurt niet lang voor dit bijna niet meer te betalen is dus rest de vraag waar komen die goederen dan vandaan? dat is punt 2 in jou verhaal wat niet klopt.
BSA is nog niet zo lang (dacht iets van 2 jaar) dus punt 3 wat niet klopt.
Tournooien kun je zeker wel wat kp's verdienen maar alleen maar wanneer je de vecht oude wonderen op max hebt staan en juist daar heb je dus kp's voor nodig. punt 4 onderuit gehaald..

Moet ik nog even door gaan?


Als het allemaal zo makkelijk zou zijn zoals jij zegt heeft zou zeker alle top 100 spelers al vele oude wonderen op max hebben.

Ik heb tot maart ongeveer gespeeld en was er van het begin af aan bij en gelijk begonnen met oude wonderen toen deze kwamen (ik schat een jaar of 5 nu), net als vele andere spelers en zat in maart rond de 35.000 punten net als de andere spelers die ook vroeg begonnen zijn en geen push accounts gebruiken.
Alleen een hand vol spelers hebben meer als het gemiddelde wat spelers hebben en dat zegt genoegd.

Zo nu weer terug naar mijn ander spel, dit gaat voor mij voorlopig weer in de ijskast.
De kans dat ik het spel ooit nog zal op pakken zal zeeeeeeer klein zijn want Innogames zal push accounts nooit aan pakken en al zou men dit doen dan wil ik een verdoemd goed excuus waarom ze het zo hebben laten versloffen en over gelogen hebben.
Andere mogen het gevecht weer even door zetten, zie over een tijd wel wat er van gekomen is of hoe het er mee staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Als je doneert in OW's via Wondermail, krijg je er net zoveel terug + de beloning. Inderdaad zijn er veel meer manieren om kp's binnen te halen en ik denk dat het niet gaat om de exacte berekening, want verder is iedereen het roerend met elkaar eens. Het is duidelijk dat en wie pushaccounts gebruikt en daar is overmatig veel bewijs van geleverd. Het is nu wachten op actie!!!!
 

DeletedUser448

Guest
Je vergeet hierbij de kennispunten uit toernooi, wonderen(voor doneren),boek der geheimen, BSA rewards, event kistjes, opdrachten, kopen voor munten ect.
ruim 600kp per week is zeker mogelijk.

8 jaar is zeker een reeel getal,

en tel even veroverde provincies en deze x8
 
Vooral (mijn highlight) onderstaand citaat is interessant, jammer dat het juridisch weinig kans maakt, want als de eerst pusher voor Inno zou werken of op enige wijze vergoed zou zijn, dan hebben de anderen zich laten oplichten en heb je wel een potentieel boeiende zaak:

een jaar geleden
Desi zei:
Beste allemaal,

Push accounts en de daarbij horende problematiek hebben op dit moment zeker op mijn lijstje hoge prioriteit.
Vorige week ben ik op bezoek geweest bij InnoGames en heb dit uitvoerig besproken met verschillende betrokkenen.

Zoals al eerder aangegeven is het een lastig onderwerp. We zijn volop bezig om te kijken hoe we hier het best mee om kunnen gaan.
Het uitzoeken van 20+ accounts is een aardig karwei en alle moderators doen dit werk vrijwillig. De topics worden dan ook niet gesloten omdat we het onder het tapijt willen schuiven maar omdat we inmiddels wel op de hoogte zijn van jullie standpunt. Doorgaan met het publiekelijk blijven aankaarten van dit probleem verandert niets aan de inzet of de houding van mij of het team tegenover dit probleem. Wat het wel doet is de tijd die we te besteden hebben niet kunnen gebruiken aan het oplossen van het probleem maar aan het in toom houden van een discussie die al meerdere keren gevoerd is.

Daarom het vriendelijke verzoek om vooralsnog vermoedelijke push accounts te blijven melden via support en niet via een forum topic.

Alvast bedankt voor het begrip.
 
Je kunt ladingen kp's halen zonder pushen via toernooi. Dat doe ik ook. Ik heb geen ander account en nooit gehad ook.
Het is helemaal niet moeilijk, laat staan onmogelijk en je hebt er ook geen extreem hoge levels aan wonderen voor nodig.
Ook zonder lukte dat prima. Met een paar levels erbij gaat wat makkelijker.

En idd: je krijgt ook aardig wat als je flink provincies op de wereldkaart verovert zodra dat maar een beetje haalbaar is.
Blij dat dat inmiddels weer kan met vechten ipv alleen te kopen.
Overschotten aan geld kun je ook op die manier wegwerken en als je voldoende woningen hebt en aan cultuur en burenhulp doet, heb je eigenlijk altijd teveel geld, ook als je vlot de onderzoeksboom doorwerkt.

Dus de berekening klopt echt niet. Je merkt dan te veel mensen onterecht aan als pusher.
Los daarvan is pushen gewoon een vervelend iets.

Ik zit niet heel hoog en kan dat ook niet komen omdat er altijd mensen zijn die al een heel stuk langer spelen (zoals diverse leden in mijn broederschap) en dus meer tijd hebben gehad voor het verzamelen van punten op allerlei vlakken.
Latere spelers staan dus altijd in het nadeel tov eerdere spelers. Ondanks dat ik nu bijna op het eind van de elementalen zit.
Oudere spelers hebben dan weer het nadeel dat ze heel veel tussendoor hebben moeten wachten. En ik kon vlot doorgaan. :)
Straks moet ik voor het eerst een tijdje wachten, verwacht ik. Maar dat is geen probleem.
Ik ga er geen pushaccounts door nemen. ;)

Je krijgt nooit een perfect systeem. Dat hoeft van mij ook helemaal niet.
Ik vraag mij wel eens af of het sjoemelen met de pushaccounts niet ook een beetje is uit verveling en dan maar wat gaan puzzelen wat de grenzen en mogelijkheden zijn binnen dit spel. Want echt waar: extreem veel tijd steken in net iets hoger staan op een lijstje ergens op internet... Waarom?!
Maar ik was nooit zo erg competitief en dus zou dat voor mij niet zo'n punt kunnen zijn. Mogelijk voor anderen wel.
 

DeletedUser3

Guest
Ik ben het met jullie eens dat KP pushing het grootste probleem van pushen op dit moment is. Zonder in details te treden (daar zijn goede redenen voor), kan ik wel zeggen dat er de laatste weken veel voortgang is geweest omtrent dit onderwerp.

Daarom kan ik niet anders dan bovenstaande citeren
Daarom het vriendelijke verzoek om vooralsnog vermoedelijke push accounts te blijven melden via support en niet via een forum topic.

Prima opmerking ;-)
 
Ik ben het met jullie eens dat KP pushing het grootste probleem van pushen op dit moment is. Zonder in details te treden (daar zijn goede redenen voor), kan ik wel zeggen dat er de laatste weken veel voortgang is geweest omtrent dit onderwerp.

Daarom kan ik niet anders dan bovenstaande citeren


Prima opmerking ;-)
Zonder wellicht te specifiek te zijn waaruit bestaat die voortgang dan? Bedoel zonder in details te treden zijn regels duidelijker of is het meten van data duidelijker of is plan van aanpak concreter ? Bedoel verhaal loopt al heel lang
 
Een andere optie kan zijn een betere omschrijving wat nodig is. Aan dit probleem wordt al lang gewerkt, dus blijkbaar is het een lastig probleem. Als je kunt beschrijven welke eisen een oplossing moet hebben, of welke eigenschappen, of wat het zo lastig maakt, hier is een groep gemotiveerde spelers die wellicht goede idee-en hebben voor een mogelijke oplossing.
 
het lijkt er op dat er inderdaad iets aan het gebeuren is, maarja; het is pas donderdag.
--
Vooralsnog maar een paar namen die niet in de top100 thuis horen ipv tig.
Indien er daadwerkelijk wordt opgetreden (@Desi ), zet dan ook door en zet een officiële aankondiging op het forum waarin duidelijk staat dat er een zero-tolerance beleid gevoerd gaat worden mbt nieuwe accounts en dat met terugwerkende kracht de huidige worden aangepakt:)
 
@Aiki Dat zou geen probeem hoeven te zijn, vroeg of laat ontdekken ze het mechanisme toch wel.

Zou het werkan als je iedere speler een kp ruil budget geeft?
Elke keer als je 1kp weggeeft aan iemand anders verhoogt je budget, elke keer als je 1 krijgt van iemand verlaagt het. Budget begint bij 50 kp. Een kp mag alleen van eigenaar verhuizen als de budgetten van beide personen na uitwisselen nog tussen de 0 en de 100 zit.

Dat maakt ruilen mogelijk, maar scheef ruilen niet (na een 50-60 kp). Nieuw account aanmaken werkt ook niet, tenzij je graag veel accounts met 50kp "scheef" maakt.
Je kunt nog wel "rondjes" maken met ruilen A -> B, B -> C, en C -> A, maar dat is niet erg denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan