• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser2239

Guest
De 1e set bonus die je krijgt hangt af van wat jouw T1 is, in jouw geval blijkbaar marmer dus krijg je staal. De 2e bonus (hout) krijg je pas als je de 2e set bonus behaal en marmer krijg je als de 3e set bonus haal.

Weet je dat zeker? Ik lees dat anders. De standaard uitkering van de reuzenhand is inderdaad de volgende T1 dan wat je bonus T1 is, maar er staat ook: de link bonussen zijn hetzelfde ongeacht je bonusgoed, dus de 1e bonus is altijd marmer, de 2e staal en de 3e hout ongeacht je bonusgoed. Of lees / snap ik dat niet goed?
 

DeletedUser

Guest
Weet je dat zeker? Ik lees dat anders. De standaard uitkering van de reuzenhand is inderdaad de volgende T1 dan wat je bonus T1 is, maar er staat ook: de link bonussen zijn hetzelfde ongeacht je bonusgoed, dus de 1e bonus is altijd marmer, de 2e staal en de 3e hout ongeacht je bonusgoed. Of lees / snap ik dat niet goed?
Geen idee, je kan het inderdaad ook zo opvatten. Alleen lijkt het me dan niet echt nodig om 3 verschillen kolommen te maken in dat tabelletje.
Denk dat iemand het eerst maar moet proberen.
 

DeletedUser1796

Guest
Het lijkt wel of ze het erom doen.
Vandaag geen last meer van de enquête, maar nu hebben ze weer een ander popup-venstertje.
Ook weer IE-DE-RE keer als je terugkeert naar je stad.

Okee, je kunt hem wegklikken.
Daarvoor hoef je maar drie keer op het rode kruisje te klikken.
Eén keer klikken is kennelijk niet uitdagend genoeg.
De escapetoets werkt uiteraard niet.

[Aantal zeer onbetamelijke uitdrukkingen weggelaten]

(O, en dit venster gaat over extra sleutels, en hoort dus bij het Winterevenement. Deze reactie is dus geheel on-topic.)

Bekijk bijlage 2871
Er is een veel simpelere oplossing voor: Klik 1x op "Naar de Winkel" opent menu voor de diamantenaanbieding. Sluit dat weer af en de melding komt niet meer terug :p

@Tencedil Zoals @Didi1 al zegt als je dit doet dan heb je er geen last meer van... Ik doe dat ook altijd en dan krijg ik hem niet meer terug alleen in de rechterbovenhoek staat dan de aanbieding nog... als je alleen op het kruisje klikt ja dan komt hij elke keer weer terug.... dus misschien met de volgende aanbieding die komt toch deze manier gelijk doen...
 

DeletedUser2278

Guest
Klik 1x op "Naar de Winkel" opent menu voor de diamantenaanbieding. Sluit dat weer af en de melding komt niet meer terug

Zoals ik eerder al zei, dat heb ik gedaan, maar dat hielp niet, althans, niet direct.
Wat wel werkt is uitloggen en opnieuw inloggen.

Op zich weet ik wel hoe je van die vensters af komt,. maar de regelmaat waarmee ze nu verschijnen wordt uiterst irritant.
En bovendien worden ze minder effectief; als er nu weer eens eentje verschijnt word ik niet nieuwsgierig naar de aanbieding, maar denk ik "Heb je er weer een, composteer toch op" en kijk in nauwelijks wat er staat. Al krijg je tweeduizend procent diamanten extra, spam gaat direct naar de prullenbak.

Maar ik zal er verder over ophouden.
Hier klagen helpt waarschijnlijk toch niet.
Als er al mensen van Innogames meelezen op dit forum, dan weten ze dat goed te verbergen.

Maar bedankt dat ik mijn hart even mocht luchten :)
 

DeletedUser990

Guest
Geen idee, je kan het inderdaad ook zo opvatten. Alleen lijkt het me dan niet echt nodig om 3 verschillen kolommen te maken in dat tabelletje.
Denk dat iemand het eerst maar moet proberen.

Het klopt inderdaad marmer is mijn bonus en de reuzenhand maakt nu staal. Maar de 2e set=bevroren fontein geeft hamertjes en Mana, maar gaat de reuzenhand dan tergelijkertijd voor mij dan staal en hout maken en de bevroren Fontein hamertjes en Mana of wordt het of,of.
 

DeletedUser2239

Guest
Het klopt inderdaad marmer is mijn bonus en de reuzenhand maakt nu staal. Maar de 2e set=bevroren fontein geeft hamertjes en Mana, maar gaat de reuzenhand dan tergelijkertijd voor mij dan staal en hout maken en de bevroren Fontein hamertjes en Mana of wordt het of,of.
Als je alleen de fontein erbij hebt, krijg je alleen de 1e bonus, maar wel bij allebei, dus voor beide de basisuitkering + de 1e bonus (als ik het tenminste allemaal goed begrijp ;))
 

DeletedUser990

Guest
Ik krijg nu al de 1e bonus. Maar bedoel je met 2 stukken de 1e bonus bij elk stuk en bij 3 stukken alles?
 

DeletedUser2239

Guest
Ik krijg nu al de 1e bonus. Maar bedoel je met 2 stukken de 1e bonus bij elk stuk en bij 3 stukken alles?

je kunt de eerste bonus nog niet krijgen, tenzij je de trol al hebt, je krijgt nu alleen de basis uitkering. Met de fontein erbij krijg je de eerste bonus, met ook het ork portaal erbij ook de 2e bonus en met ook de trol erbij ook de derde bonus, maar alleen als je ze alle drie tegen de reuzenhand aan zet
 

DeletedUser1955

Guest
ik zie een grote deur in een rots, daaronder een hoge trap, een wandelspoor op een brug en een sneuwmanneke :)
jammer dat bij het spotten hiervan geen monsterbeloning aan vasthangt ;)
 

DeletedUser1327

Guest
ik vind het een leuk evenement, laat ik daar mee beginnen. wat ik niet leuk vind is dat je alle 3 de beloningen moet winnen om er wat aan te hebben mbt voordeel in het spel. ik haal de 3e namelijk nooit. ga er geen geld of diamanten insteken en de taken mbt provincies en zo kosten te veel tijd en te veel grondstoffen om het uberhaubt uit te kunnen spelen op tijd. dus dan rijst de vraag wat moet ik met 4 gebouwen die alleen nuttig zijn als je ze alle vier hebt. dus dan ook geen motivatie om haast te maken. dat is toch wel weer jammer. :D:D
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een leuk evenement, laat ik daar mee beginnen. wat ik niet leuk vind is dat je alle 3 de beloningen moet winnen om er wat aan te hebben mbt voordeel in het spel. ik haal de 3e namelijk nooit. ga er geen geld of diamanten insteken en de taken mbt provincies en zo kosten te veel tijd en te veel grondstoffen om het uberhaubt uit te kunnen spelen op tijd. dus dan rijst de vraag wat moet ik met 4 gebouwen die alleen nuttig zijn als je ze alle vier hebt. dus dan ook geen motivatie om haast te maken. dat is toch wel weer jammer. :D:D

@hindoe, alleen de 2de hoofdprijs is onderdeel van de 4 setgebouwen. Je hoeft daarvoor dus niet de 3de hoofdprijs te winnen.
De andere 3 setgebouwen kun je als dagprijs winnen.

Tot nu toe is voor ons alleen de Giants Hand voorbij gekomen.
De andere 2 komen nog als dagprijs.
 
Ik heb de dagprijs van vandaag, de Magnifieke Toververmenigvuldiger, en vraag me af hoe het precies werkt.

Ik heb het nog niet gebouwd, want zonder magiers kan ik er toch niets mee op dit moment, en 25 cultuur is de moeite niet waard.


De beschrijving is "Geeft 50% extra aanvalswaarde voor al je magische eenheden. Bonussen kunnen bij elkaar gevoegd worden. Houd na 5 dagen op."

Het eerste is wel duidelijk: Het geeft dus extra aanval voor de magische eenheden (die ik nog niet heb, maar dat komt nog wel). "bij elkaar voegen" zal wel betekenen dat je meerdere van deze mag hebben, en ze ook tegelijk mag gebruiken. Lijkt me duidelijk en niet relevant bij gebrek aan meerdere vermenigvuldgers.

Het "houd na 5 dagen op" is mij niet duidelijk. Wat houdt nu op? De extra aanvalskracht of de vermenigvuldiger?
Als de extra aanvalskracht ophoudt na 5 dagen, wanneer kan ik het gebouw weer gebruiken (of heeft het geen tijdperiode?)
Als de vermenigvuldiger ophoudt, betekent dat ik het slechts 5 dagen kan gebruiken en daarna is het een gebouw van 2x2 met 25 cultuur?
 

DeletedUser2239

Guest
Helaas is dat laatste het geval. Als je het eenmaal gebouwd hebt, werkt het 5 dagen en daarna wordt het een vrij sneu cultuur dingetje en doet
verder niks meer
 
De 'meerdere vermenigvuldigers' zijn er als je er meer dan 1 wint ;) en dan telt het effect op. Gedurende 5 dagen zou je dan sterkere troepen hebben (in dit geval de magische eenheden), daarna zijn ze terug op hun normale sterkte. Dus het komt erop aan dit te gebruiken als je eens veel gevechten denkt te gaan doen op een weekje tijd.
 

DeletedUser1716

Guest
heb zo juist een fontijn aan de hand en de trol verbonden, echter geeft hij wel 2 bonussen aan, maar geeft de eerste maar 3600 volgens mij klopt het niet doe ik iets fout, een 2e fontijn verbind alleen de trol en geeft wel alleen 1 bonus aan en geeft die dan ook, whats wrong?
 
Bovenaan