• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser1751

Guest
10x het grootste kistje open gemaakt en helaas niet de dagprijs /setgebouw gewonnen. Erg jammer, want ik denk niet dat ik nog tijd heb om genoeg sleutels te verzamelen voor nog een kistje. Daar gaat mijn plan voor de volle bonus de mist in. Hopelijk gaat inno nog een manier bedenken om die setgebouwen toch nog te kunnen winnen. Nu maar sleutels verzamelen om de 3e prijs te halen met de bonusdagen :p
 
Ik denk dat ik wel 15 kistjes heb open gemaakt. Van alles gekregen maar niet de dagprijs. Bij mijn tweede account had ik hem wel na twee keer al binnen.

edit: en toen had ik hem gelukkig op poging 16 wel binnen. Nu alleen nog de laatste van de set.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser990

Guest
Heb er ook zeker 12x over gedaan. Had gelukkig bronboom gisteren vrijgespeeld, dus kon in kennisboek heel wat punten kwijt. Nu wachten op Mana. Maar ga echt geen 2e proberen te halen. Maar heb hand en fontein aan elkaar beiden liggen aan de weg en krijg dus gratis staal en Mana nu. Maar Marmer blokje licht nu op en bij Mana alleen 1e getal.Dus nu wachten op de verdubbelaar om het 2e kistje te kunnen krijgen. Ga wel 5 dagen missen i.v.m.Kerstvisites. Neem ik echt laptop NIET mee!
Dus ben zelf erg benieuwd hoever ik kom.
 
Ben maar gestopt met sleutels eraan te spenderen en ga nu kijken of er dagprijzen zijn die me beter resultaat geven. Had toch al een probleem om die kolos neer te zetten maar moet wel eerlijk bekennen dat er nu wel weinig animo meer is om het evenement uit te spelen nu de "hoofdprijs" welke met veel bombarie werd aangekondigd simpelweg niet meer haalbaar is. Al was het alleen al voor het gevoel ja ik heb hem. Ik heb hem dus NIET:(
 
Het is jammer dat ik een vraag krijg om 250 eenheden elixer, terwijl ik nog bezig ben met geavanceerd onderzoek kristal/zijde/boekrollen. Met andere woorden, in mijn onderzoek heb ik elixer helemaal nog niet ontdekt!
 

DeletedUser

Guest
Het is jammer dat ik een vraag krijg om 250 eenheden elixer, terwijl ik nog bezig ben met geavanceerd onderzoek kristal/zijde/boekrollen. Met andere woorden, in mijn onderzoek heb ik elixer helemaal nog niet ontdekt!
Gewoon via de handelaar ruilen, desnoods een mailtje rond sturen of iemand je wil helpen.
 
Weet ik, maar het is wel jammer.

Hoeveelheden die gevraagd worden zijn ook aan de hoge kant voor beginnende spelers (speel ong 4 weken). 250 elixer is 1000 eenheden kristal, en dat zijn geen aantallen waar ik mee werk. Het goldt ook voor de 1e vraag 600 marmer, een week of 3 geleden. Toen speelde ik een week, en had ik net 1 marmer fabriek op level 3 of 4. Dan is 600 heel ver weg.
 

DeletedUser2975

Guest
Ben maar gestopt met sleutels eraan te spenderen en ga nu kijken of er dagprijzen zijn die me beter resultaat geven. Had toch al een probleem om die kolos neer te zetten maar moet wel eerlijk bekennen dat er nu wel weinig animo meer is om het evenement uit te spelen nu de "hoofdprijs" welke met veel bombarie werd aangekondigd simpelweg niet meer haalbaar is. Al was het alleen al voor het gevoel ja ik heb hem. Ik heb hem dus NIET:(
Als ik bovenstaande zo doorlees, voel ik me een tevreden persoon. :).; ik heb na 5 pogingen de fontein kunnen scoren, nog 3800 sleutels op de teller :eek: en iedere dag nog 35 sleutels te winnen bij de dagopdrachten ....een redelijke kans de gehele set te kunnen completeren. Moet bekennen de tweede hoofdprijs heb ik nog niet, ben zeer zuinig met het uitgeven van de sleutels, dus als de orkpoort wordt aangeboden dan ga ik echt los en gooi alle sleutels in de strijd :D wellicht, heel misschien kan ik dan de laatste hoofdprijs ook nog scoren :cool:.
 

DeletedUser990

Guest
Leuk hoe meningen verschillen.
Was van plan de orc poort te laten.
Heb 3 wapenkamers 2 orkschuilplaatsen en heleboel 2.000 orcs in voorraad.
 
Weet ik, maar het is wel jammer.

Hoeveelheden die gevraagd worden zijn ook aan de hoge kant voor beginnende spelers (speel ong 4 weken). 250 elixer is 1000 eenheden kristal, en dat zijn geen aantallen waar ik mee werk. Het goldt ook voor de 1e vraag 600 marmer, een week of 3 geleden. Toen speelde ik een week, en had ik net 1 marmer fabriek op level 3 of 4. Dan is 600 heel ver weg.

Voor een beginner is dat idd lastiger dan de 6000 die ik moest halen.

Wat we in de broederschap nog wel eens doen is heen en weer ruilen. Het netto effect van de goederenoverdracht is eindigen waar we mee begonnen zijn, maar de opdracht is wel voltooid.

Mocht dat niet kunnen dan kun je heen en weer transacties neerzetten tot je rond bent. Dus bv paar keer 100 kristal voor 25 elixer en 25 elixer voor 100 kristal.
 

DeletedUser2975

Guest
Leuk hoe meningen verschillen.
Was van plan de orc poort te laten.
Heb 3 wapenkamers 2 orkschuilplaatsen en heleboel 2.000 orcs in voorraad.
@marjan de 1e, als je voor de complete set (reuze hand, ijsbergtrol, bevroren fontein.. ), wilt gaan , en de maxiamale bonus van deze set wilt halen, dan heb je ook de bevroren orkpoort nodig. Ik heb ook wapenkamers enz. zat en genoeg orks op voorraad, deze bevroren orkpoort levert dus ook orks, maar is ( nogmaals) nodig om de volledige bonus van deze winterset te kunnen halen.
P.S. ik heb ruim 204 K orks op voorraad lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Weet ik, maar het is wel jammer.

Hoeveelheden die gevraagd worden zijn ook aan de hoge kant voor beginnende spelers (speel ong 4 weken). 250 elixer is 1000 eenheden kristal, en dat zijn geen aantallen waar ik mee werk. Het goldt ook voor de 1e vraag 600 marmer, een week of 3 geleden. Toen speelde ik een week, en had ik net 1 marmer fabriek op level 3 of 4. Dan is 600 heel ver weg.
Gewoon via "oneerlijke" handel doen, 250 is peanuts voor een gevorderde spelers (die hebben meestal miljoenen voorraad) dan hoef je echt geen 1:1 handel te plaatsen. Wel even een mailtje er over sturen of ze je willen helpen om verder te komen. :)
 

DeletedUser3012

Guest
Kan iemand mij vertellen waar je het bevroren orkportaal kunt vinden? Ik bedoel, je kunt hem niet winnen, en ook niet vrijspelen. Weet iemand waar je hem kunt krijgen?
 
ik vind het event erg leuk, maar heb wel een puntje van kritiek, namelijk de gigantische hoeveelheden relikwieen die je moet verzamelen. Heb er net 40 binnengehaald maar ben nu volledig door mijn elixer, toverstof en edelstenen heen en de andere goederen staan er ook bijzonder slecht voor. En over een paar opdrachten moet ik er weer 50 verzamelen. Ik weet nog niet hoe ik dat moet doen...
Ik vind dat ze wel wat creatiever mogen zijn in het verzinnen van opdrachten. Dit vind ik een gevalletje 'er makkelijk vanaf maken'.
 

DeletedUser990

Guest
Kan iemand mij vertellen waar je het bevroren orkportaal kunt vinden? Ik bedoel, je kunt hem niet winnen, en ook niet vrijspelen. Weet iemand waar je hem kunt krijgen?
Op de engelse pagina staat hij ergens in januari.Dau mischien de laatste dagprijs. Even wachten tot Beta klaar is.
 

DeletedUser990

Guest
@brocante Maar was helemaal niet voor de volle set bezig, wou gewoon een uitdaging hebben om prijzen te bemachtigen.
Dat de fontein mana geeft, daar had ik er best 3 van willen winnen. Ging er meteen biblotheek uit.
De rest van de set zou leuk zijn, maar het zijn Inno prijzen dus gokprijzen!
 
Bovenaan