• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

zoals al eerder gezegd Saai en hier en daar als eindspeler soms bijna onmogelijk en juist daarom dat ik niet doorzette vanwege de saaiheid en de matige extra's die er tegenover stonden.
Afwisseling in het spel is een noodzaak maar enige vernieuwing zou nu toch wel op zijn plaats zijn. Vond daarbij de duur te lang, een week korter had geen kwaad gekund en dat bedoel ik als opbouwende kritiek.;)
 
Nou kom maar op hoor. Ik ben er klaar voor! En met een kort event krijgen we vast geen twee dagen producties, waar ik zo'n hekel aan heb. Ik hoop dat er kleine tijdboosters te winnen zijn. =D Daar kan ik er wel weer een paar van gebruiken, want die gebruik ik toch makkelijker dan die lange vanwege mijn upgrade tijden.
 
Ha ha, ja zou ook kunnen. Maar dat vind ik eigenlijk een beetje zonde. Die spaar ik liever op als mijn verkenner dagen over gaat doen en zover is dat nog lang niet gelukkig.
 

DeletedUser2975

Guest
Ook even een reactie mijnerzijds. Het was een lang event en redelijk saai. Maar ik was ruimschoots voor de einddatum klaar. Heb me vooral gefocust op de items die ik graag wilde en zuinig geweest met de sleutels. Ik heb alles wat ik wilde kunnen scoren, de volledige set, alle tijdboosters en hoewel, het niet op mijn lijstje stond, ook nog de laatste hoofdprijs kunnen scoren. Dus...mij hoor je niet mopperen :D..
 

DeletedUser

Guest
Volgende week wederom een event "het verhaal van Robert Roodbaard.

25 opdrachten en deel 1 duurt een week, deel 2 volgt op een later tijdstip

@Vonkentrekker Bedankt voor de waarschuwing ;)

Maar leuk kan ik dit niet meer noemen. Weer een event... in 2 delen .... met setgebouwen :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ik wil geen event, ik wil eindelijk eens verder in de ontwikkeling van mijn stad! Dus kom op met dat nieuwe hoofdstuk
 
@Vonkentrekker Bedankt voor de waarschuwing ;)

Maar leuk kan ik dit niet meer noemen. Weer een event... in 2 delen .... met setgebouwen :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ik wil geen event, ik wil eindelijk eens verder in de ontwikkeling van mijn stad! Dus kom op met dat nieuwe hoofdstuk
en ben het daar helemaal mee eens, krijg het idee dat het nieuwe hoofdstuk nog verre van af is en om de leegte te vullen er maar een event tussen wordt gedrukt om af te leiden.
 
en ben het daar helemaal mee eens, krijg het idee dat het nieuwe hoofdstuk nog verre van af is en om de leegte te vullen er maar een event tussen wordt gedrukt om af te leiden.
Het nieuwe hoofdstuk is helemaal af hoor, je kan alles al zien in de gamefiles. Als je wil kan ik je al heel wat details geven.
De reden van uitstel is echter een drogreden naar mijn mening. Als het aantal goederen die je moet handelen niet beschikbaar zou zijn wegens te weinig spelers einde tech, dan kan je gewoon dat probleem aanpakken ipv alles uit te stellen.

mogelijke oplossingen:
* eerst een hoofdstuk hebben dat enkel de goederen van je eigen productie nodig heeft of geen. Pas het hoofdstuk erna alle goederen vragen.
* de nieuwe goederen afschaffen en vervangen door iets anders.
 
@Wonder nar
Dank, klinkt idd naar een raar excuus want zo beschouwd kan het nog wel een jaar duren voordat die situatie in hun ogen bereikt is.
Als ik het goed gehoord heb zou het elementen worden maar dan moeten ze (INNO) toch eens Sherlock Holmes nalezen om te leren wat Elementary is.
 
Bovenaan