• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

De mensen die de spoilers vertalen krijgen een pluim voor "flinke hoeveelheid" hamers/munten, en "fikse" was misschien nog accurater geweest. In het spel daarentegen staat "leuke hoeveelheid" wat niet klopt, leuk is dat op geen enkele manier, en correct ook niet :rolleyes:
Understatement of the Elvenar year 2017

Maar heb uit armoe maar ingevuld want ik werd gestoord van het steeds weer op poppend schermpje en ik wilde gewoon wat toernooi doen. Lijkt wel of je gestraft wordt.
 
Laatst bewerkt:
Is het iemand opgevallen dat er een fout staat in de opsomming van de prijzen van het 90-punten kistje?
Als prijs zou je kunnen winnen: 2x stadsuitbreiding 25
Voor deze tekst staat het icoontje van muntenregen.....
Beetje vreemd toch???:confused:
Denk de vertaling moet zijn: 2x muntenregen 25%
 
ivm die vervelende enquete. Je klikt gewoon op ga naar enquete, dan opent die in een apart scherm. Sluit dat scherm dan gewoon, en de popup van enquete zal niet meer komen.
 

DeletedUser788

Guest
Bij; 39) onderzoek een technologie of upgrade een gebouw naar level 20, haak ik dus af. Als je einde tech bent en sws al je hele stad vol hebt staan, dan kun je niet zomaar ff een gebouw naar level 20 doen, al mijn gebouwen zijn al max en als ik een gebouw van level 1 naar level 20 moet doen, dan ben ik daar zoveel tijd mee kwijt, dat ik de rest van de opdrachten nooit meer op tijd af krijg, zeker gezien mijn scoutingstijd. Je bent ook nog extra plek kwijt voor de niet-bonus T1 goedjes, conclusie; dit is geen goed doordacht event voor einde tech spelers.
En zou dat wel lukken en ik zou alle event gebouwen kunnen verzamelen, dan moet ik gebouwen gaan afbreken om beloningen te krijgen, die ik echt niet nodig heb. Ik sluit me dus aan bij het groeiend aantal spelers, die er serieus overdenken te stoppen.
Een andere optie is natuurlijk dat de opdrachten zo zijn opgesteld, dat het bijna niet te doen is, om zonder dia's al die sh*t gebouwen te krijgen, maar zo mag ik natuurlijk niet denken in deze tijd van verlichting en blijde verwachting.
Ik haal mijn portie licht wel uit de kerstboom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Heb een vraagje over de reuzenhand. Die heb ik jawel, die geeft nu staal, maar er staat in dat hij gekoppeld zou moeten worden om marmer, staal, hout te geven.
Is het nu verstandig om mijn sleutels te sparen en de volgende koppelprijs te proberen te winnen.
Maar daar zie ik geen t1 goederen in staan! Zag ik op die engelse site.
 

DeletedUser

Guest
Heb een vraagje over de reuzenhand. Die heb ik jawel, die geeft nu staal, maar er staat in dat hij gekoppeld zou moeten worden om marmer, staal, hout te geven.
Is het nu verstandig om mijn sleutels te sparen en de volgende koppelprijs te proberen te winnen.
Maar daar zie ik geen t1 goederen in staan! Zag ik op die engelse site.
Zie https://www.gamersgemsofknowledge.com/set-buildings
42783b_6ad78f0a2528417899bae98e975021ff~mv2.jpg

GIANTS HAND

The good type that is given as the base payout varies based on your boosted good, but is not your boosted good. It is the NEXT good after your boosted good.

♦ If your boost is Marble, the building will give Steel.
♦ If your boost is Steel, the building will give Planks.
♦ If your boost is Planks, the building will give Marble.

The good types given for the links bonuses are the same for all regardless of boost.
De 1e set bonus die je krijgt hangt af van wat jouw T1 is, in jouw geval blijkbaar marmer dus krijg je staal. De 2e bonus (hout) krijg je pas als je de 2e set bonus behaal en marmer krijg je als de 3e set bonus haal.
 

DeletedUser

Guest
Bij; 39) onderzoek een technologie of upgrade een gebouw naar level 20, haak ik dus af. Als je einde tech bent en sws al je hele stad vol hebt staan, dan kun je niet zomaar ff een gebouw naar level 20 doen, al mijn gebouwen zijn al max en als ik een gebouw van level 1 naar level 20 moet doen, dan ben ik daar zoveel tijd mee kwijt, dat ik de rest van de opdrachten nooit meer op tijd af krijg, zeker gezien mijn scoutingstijd. Je bent ook nog extra plek kwijt voor de niet-bonus T1 goedjes, conclusie; dit is geen goed doordacht event voor einde tech spelers.
En zou dat wel lukken en ik zou alle event gebouwen kunnen verzamelen, dan moet ik gebouwen gaan afbreken om beloningen te krijgen, die ik echt niet nodig heb. Ik sluit me dus aan bij het groeiend aantal spelers, die er serieus overdenken te stoppen.
Een andere optie is natuurlijk dat de opdrachten zo zijn opgesteld, dat het bijna niet te doen is, om zonder dia's al die sh*t gebouwen te krijgen, maar zo mag ik natuurlijk niet denken in deze tijd van verlichting en blijde verwachting.
Ik haal mijn portie licht wel uit de kerstboom.
Als Elf is het snelste om een houtfabriek te bouwen, neemt ook weinig plek in tot level 16. Weet niet zeker of dit ook voor mensen geldt.
 

DeletedUser2278

Guest
ik werd gestoord van het steeds weer op poppend schermpje en ik wilde gewoon wat toernooi doen.

Het lijkt wel of ze het erom doen.
Vandaag geen last meer van de enquête, maar nu hebben ze weer een ander popup-venstertje.
Ook weer IE-DE-RE keer als je terugkeert naar je stad.

Okee, je kunt hem wegklikken.
Daarvoor hoef je maar drie keer op het rode kruisje te klikken.
Eén keer klikken is kennelijk niet uitdagend genoeg.
De escapetoets werkt uiteraard niet.

[Aantal zeer onbetamelijke uitdrukkingen weggelaten]

(O, en dit venster gaat over extra sleutels, en hoort dus bij het Winterevenement. Deze reactie is dus geheel on-topic.)

winterbonus.jpg
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt wel of ze het erom doen.
Vandaag geen last meer van de enquête, maar nu hebben ze weer een ander popup-venstertje.
Ook weer IE-DE-RE keer als je terugkeert naar je stad.

Okee, je kunt hem wegklikken.
Daarvoor hoef je maar drie keer op het rode kruisje te klikken.
Eén keer klikken is kennelijk niet uitdagend genoeg.
De escapetoets werkt uiteraard niet.

[Aantal zeer onbetamelijke uitdrukkingen weggelaten]

(O, en dit venster gaat over extra sleutels, en hoort dus bij het Winterevenement. Deze reactie is dus geheel on-topic.)

Bekijk bijlage 2871

Er is een veel simpelere oplossing voor: Klik 1x op "Naar de Winkel" opent menu voor de diamantenaanbieding. Sluit dat weer af en de melding komt niet meer terug :p
 

DeletedUser2278

Guest
Er is een veel simpelere oplossing voor: Klik 1x op "Naar de Winkel" opent menu voor de diamantenaanbieding.

Dat heb ik geprobeerd, maar dat leek in eerste instantie niet te werken; het venstertje bleef verschijnen. Pas nadat ik opnieuw had ingelogd was het weg.
Het drie keer moeten klikken was trouwens maar bij één stad, en na het opnieuw inloggen was één keer voldoende.

Maar waar het me vooral om gaat is het aantal van die, eh, flutvenstertjes.
Er is er nu iedere dag wel weer een.

Ik weet niet wat Innogames hiermee probeert te bereiken, maar op mij is het effect dat ik niet meer met plezier speel, en dus:
  • ga ik nog even door tot de eerstvolgende bevoren eenhoorns, en voor de rest mogen ze dat hele winterevenement in hun [onbetamelijk woord] steken;
  • zet ik voor de rest van het jaar alles op 24 uurs-producties;
  • en ga ik verder geen burenhulp, toernooien, en al die andere dingen doen waarvoor je even uit je stad moet;
  • en ga ik zeer beslist geen diamanten meer kopen, want ik weet niet hoe lang ik nog met Elvenar doorga, want op deze manier vind ik het spel gewoon niet leuk meer.

Als dat het effect is dat Innogames probeert te bereiken, dan hebben ze een uitstekende strategie gekozen.
 

DeletedUser2278

Guest
Beschouw het positief als Elvenars Santas end year annoying gifts

Ja, dat zou eigenlijk moeten.

In het begin, toen je zo'n beetje elke tien dagen een aanbieding kreeg (één keer een popup, en verder nog een dag een logootje in de rechter bovenhoek), was het spannend en verleidelijk. Ik heb daardoor ook meerdere keren diamanten gekocht.

Maar tegenwoordig, met elke dag minstens één zo'n popup, is mijn reactie (zelfs hardop) "rot toch op met je dit-en-dat". En als je de aandrang gaat voelen om je computer het raam uit te gooien, dan wordt het tijd om met een spel te stoppen.
Dat punt heb ik bijna bereikt. Soms denk ik dat ik alleen nog maar doorga omdat ik nu eenmaal meer dan honderd euro in het spel heb gestoken, en dat is voor mij best een fiks bedrag. Als ik nu stop, dan is dat weggegooid geld.
Maar af en toe...

Ik krijg steeds meer begrip voor die spelers die hun stadhuis op slot gooien en er verder mee kappen.
 
Bovenaan