• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser2278

Guest
Heerlijk..vandaag extra sneeuwkristallen...

En een bijbehorend popupvenstertje, dat IE-DE-RE keer verschijnt als ik naar mijn stad ga. Telkens als ik even naar de tech tree of de wereldkaart ga, als ik iemand bezoek, IE-DE-RE keer weer.
Vorige keren was dat alleen de eerste keer dat je inlogde, maar ik heb vandaag al zeven keer uit- en ingelogd, en dat venster blijft maar verschijnen.
Ik word er gallisch van.
Als je zoiets doet, gebruik dan tenminste een venster dat je met Escape weg kunt drukken!!!

Ik weet niet of het de bedoeling was spelers daarmee te motiveren, maar bij mij werkt dat in elk geval niet.
Ik houd het spel voor gezien vandaag, morgen maar weer verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2278

Guest
4x de eenhoorns?

Ik zou het niet vervelend vinden, want ze bieden een mooie cultuur per vakje (190 per vak bij Feeën, daar komen niet veel gebouwen boven), en met 2x1 zijn ze lekker klein en dus makkelijk te plaatsen.
Het is alleen jammer dat ze niet geboost kunnen worden, maar ik heb ook zonder boost toch meestal wel 150% cultuur, dus zo heel erg is dat niet.

Maar ik ben vooral blij dat ze nog eens terugkomen, omdat ik het incasseren dan kan uitstellen tot er meer dagprijzen bekend zijn. Ik houd mijn adem nog niet in, maar misschien komt er nog een toppertje langs. Je weet maar nooit :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zit het nu met het BEVROREN ORKPORTAAL?
waar of wanneer is die te krijgen?
9 december was de IJSHAND

22 december kunnen we de WINTERFONTEIN winnen
en de tweede hoofdprijs is de IJSBERGTROL

maar ik kan nergens iets vinden over het bevroren orkportaal ? wie weet het ?
 
En een bijbehorend popupvenstertje, dat IE-DE-RE keer verschijnt als ik naar mijn stad ga. Telkens als ik even naar de tech tree of de wereldkaart ga, als ik iemand bezoek, IE-DE-RE keer weer.
Vorige keren was dat alleen de eerste keer dat je inlogde, maar ik heb vandaag al zeven keer uit- en ingelogd, en dat venster blijft maar verschijnen.
Ik word er gallisch van.
Als je zoiets doet, gebruik dan tenminste een venster dat je met Escape weg kunt drukken!!!

Ik weet niet of het de bedoeling was spelers daarmee te motiveren, maar bij mij werkt dat ik elk geval niet.
Ik houd het spel voor gezien vandaag, morgen maar weer verder.
IE-DE-RE had best groter gemogen valt niet echt op misschien recht of toch cursief en dan onderlijnd want je moet dat venster toch tenminste vandaag IE-DE-RE zien anders zou je het per ongeluk vergeten
 

DeletedUser64

Guest
Dubbele ijskronen, heel leuk. Een pop-up, is ook ok. Maar het woord doosbonus (in die pop-up)? Ik zie dat het woord dozen ook gebruikt wordt in de informatie van het event, maar ik vind het woord kistjes beter passen bij de afbeeldingen.
 
Hier deze keer geen voortdurende popups, zelfs niet 1 keer, staat wel een aanbiedings-achtige ster rechtsboven die duidelijk is over de dubbele kronen: prima.
LOL voor gallisch worden en de dozen, vond die ook al dubieus :D:D
 
Ik kreeg die voortdurende popups ook op mijn eerste account, de tweede had nergens last van. Maar inmiddels is het op het eerste accoutn ook voor bij.
 

DeletedUser2975

Guest
Ik zou het niet vervelend vinden, want ze bieden een mooie cultuur per vakje (190 per vak bij Feeën, daar komen niet veel gebouwen boven), en met 2x1 zijn ze lekker klein en dus makkelijk te plaatsen.
Het is alleen jammer dat ze niet geboost kunnen worden, maar ik heb ook zonder boost toch meestal wel 150% cultuur, dus zo heel erg is dat niet.

Maar ik ben vooral blij dat ze nog eens terugkomen, omdat ik het incasseren dan kan uitstellen tot er meer dagprijzen bekend zijn. Ik houd mijn adem nog niet in, maar misschien komt er nog een toppertje langs. Je weet maar nooit :)
En als dat toppertje dan langskomt, dan hoop ik dat er tegelijkertijd dubbele kristallen te scoren zijn, want dan ga ik echt los met mijn sleutels...tot dusver nog niet veel verspeeld. Dus...fingers crossed :D
 

DeletedUser2278

Guest
Ik heb er nog steeds beserkverleiderig veel last van :(

Hier %&@$#% ook nog steeds.
Nou ja, nog maar een uurtje tot middernacht, en dan weer even rust.
Hopen dat er de komende dagen niet teveel voordeelaanbiedingen, TV-aankondigingen, update-nieuwtjes en meer van die rommel aan komt.

Waar hadden ze dat posthoorntje in de linker bovenhoek eigenlijk precies voor willen bedoelen?
 
Bovenaan