• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser1031

Guest
Halokes Desi

Ziet er heel mooi uit !!! We gaan kijken of we die gebouwen kunnen zetten, dat zal wat anders zijn ;)
Altijd tekort aan plaats :pzoals de meesten hier
Maar het is weer een leuk stukje van het spel en met dit koude weer....Lekker na men werk met een hete chocomelk me hier uitleven , komt goed :p:p
Warme groetjes en nog een fijne dag wens ik jou en iedereen van Elvenar
Liefs van Rozenelfje
 

DeletedUser1943

Guest
Heerlijk weer iets meer te doen met dit fantastische spel, ik hoop dat we snel de lijsten krijgen van de opdrachten die we mogen gaan doen en ja liefst in het Nederlands als het kan :))
Gr Willem
 
hmmmm, ik ben niet enthousiast, het gekoppelde gebouwen concept wordt al enige tijd in FoE toegepast en zorgt voor veel problemen als de stad opnieuw ingedeeld moet worden, ook heb je alleen optimaal effect ervan als je alle gebouwen hebt die er bij horen.
Ik begrijp dat het doel is om alle spelers zoveel mogelijk tijd aan Elvenar te laten besteden dus worden er zoveel mogelijk taken bedacht die je eindeloos aan het spel kluisteren, bij mij werkt dat echter averechts en ik krijg steeds meer de neiging om al dit soort activiteiten maar gewoon over te slaan, en maar gewoon mijn speltijd te beperken tot een uur of minder per dag, dan duurt het allemaal maar wat langer en krijg ik maar niet al die "mooie" maar vaak beperkt nuttige gebouwen. In FoE heb ik dat ook al, tientallen gebouwen in de opslag die ik door ruimte gebrek (bekend in deze spellen) toch niet kan bouwen, vaak hele mooie, zoals ik er hier in Elvenar ook al een serie in de opslag heb staan. Wat heb je eraan als je ze toch niet kunt bouwen.
 

DeletedUser2121

Guest
komen er weer dagen dat je dubbele keys kan krijgen?
 

DeletedUser2804

Guest
Ik speel sinds vandaag het winterevenement op Beta, ziet er leuk uit!
We gaan weer genieten.

Bedankt voor de spoilers en vertaling.
Mag ik de spoiler ook op onze BS zetten?
 

DeletedUser1796

Guest
Ik speel sinds vandaag het winterevenement op Beta, ziet er leuk uit!
We gaan weer genieten.

Bedankt voor de spoilers en vertaling.
Mag ik de spoiler ook op onze BS zetten?
Ja tuurlijk mag dat daarom maken we hem ook, het is niet alleen voor de mensen die op het forum zitten
 
Ik ben het helemaal met u eens, heer Albrecht. 105 opdrachten tijdens de feestdagen, hiermee jaag je spelers weg, ik doe er niet aan mee.
 

DeletedUser2723

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist is de aankondiging geplaatst voor het nieuwe, uitdagende winterevenement!

Graag horen we wat jullie er van vinden!

Het Elvenar team.
Kan iemand ook zeggen hoe laat het evenement begint? Ik woon in Nieuw Zeeland en moet aan de hand van NL starttijd uitrekenen wanneer ik hier ermee aan de slag kan :)
 

DeletedUser1592

Guest
Kan iemand ook zeggen hoe laat het evenement begint? Ik woon in Nieuw Zeeland en moet aan de hand van NL starttijd uitrekenen wanneer ik hier ermee aan de slag kan :)
Exacte tijdstip is niet bekend, maar dat zal waarschijnlijk begin van de middag zijn morgen.
 
Kan iemand ook zeggen hoe laat het evenement begint? Ik woon in Nieuw Zeeland en moet aan de hand van NL starttijd uitrekenen wanneer ik hier ermee aan de slag kan :)
ervaring leert mij dat het meestal rond 1 uur smiddags is. maar soms is het ook om 4 uur. je weet het nooit exact zeker :)
 
Bovenaan