• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

DeletedUser2578

Guest
Volgens mij moest dat niet, maar heb je daar zelf voor gekozen...
Nou ja zelf voor gekozen...? Er waren verschillende opties, nieuw onderdeel in de MA en heb deze optie gedaan. Maak niet uit, ik kan ook andere dingen mee doen. Ik kijk het nog even aan.
 
Als het recept voor de artefacten om te wisselen maar tijdelijk is, mogen ze die wel wat vaker langs laten komen... Ik heb ze nog niet gezien bij mijn ene account.
 
maar idd. geen wensputjes meer. Ik denk dat we in het verleden best wel veel wensputjes hebben geahd en dat Inno nu zo iets heeft van even balans inbrengen.

Dat is verlegt naar de toren. Een essentiële wending in het spel. Geen veld vol wensputten meer die vanzelf diamanten uitspugen, maar hard werken om 2 of 3 keer de toren op te komen. Daarom ook troepen instants, muntenregens, voorraadregens, enz. in de kistjes of bij de "hoofd"prijzen. En daarom ook een feniks die munten en voorraden produceert. Die heb je namelijk veel nodig bij het pimpampetten. Als dat niet lukt in 3 keer is het of overnieuw beginnen of 25 dia's spenderen. Ziedaar nieuwe verdienmodel. Alles haakt in elkaar en alles is dus verschoven richting toren. Helaas heeft dit het event geen goed gedaan voor de spelers die ver zijn. Beginners doen waarschijnlijk minder toren (doe ik op Winyandor ook nog nauwelijks) en hebben dus meer belang bij de dagprijzen. Al snap ik niet dat ze dan met gebouwen komen die minder volk geven dan een gewoon huis. Die met alleen cultuur zijn wel een stuk beter. En zoals al gezegd zijn gebouwen voor zaden altijd goed, omdat die niet gewoon neer te zetten zijn en je ze dus ergens moet zien te scoren in event of academie.
 
Er zijn hele hordes spelers die niet letten op de statistieken van een gebouw, maar alleen op het uiterlijk. Die zijn altijd blij met iets nieuws.

Ik heb zelf ook wat spul staan wat niet echt goed is, maar er wel leuk uitziet. Bij mji verdwijnt het echter heel snel in de vuilnisbak als ik weer ruimte moet hebben.
 

DeletedUser2578

Guest
Als het recept voor de artefacten om te wisselen maar tijdelijk is, mogen ze die wel wat vaker langs laten komen... Ik heb ze nog niet gezien bij mijn ene account.
Je moet wel minstens 3 Koudvuurartefacten hebben dan verschijnt het in je MA.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik concentreer mij eerst op het volledig evolueren van de nieuwe feniks, als ik daarna artefacten over heb, kijk ik verder!
Normaal doe ik het ook zo maar omdat nu het omwisselen een beperkte tijd is heb ik het omwisselen direct gdaan.
 
Omzet is niet hetzelfde als winst. Je kunt miljoenen omzet hebben en toch verlies lijden.

Omzet voor zover ik weet is het totaal-bedrag aan verkochte produkten. Winst is de hoeveelheid geld van produkten die je verkocht hebt minus de kosten om die produkten te maken. Dus als je hogere kosten hebt dan wat je krijgt bij verkoop, heb je een positieve omzet (je verkoopt produkten tenslotte), maar negatieve winst (je moet er geld bij doen om alle produkten te maken).
 

Deleted User - 147694

Guest
Je moet wel minstens 3 Koudvuurartefacten hebben dan verschijnt het in je MA.
Zelfs toen ik nog geen enkele koudvuurfeniksartefact had, heb ik die al in mijn MA gehad,

Net als normaal is het willekeurig welke opdrachten je krijgt, wel helpt het als je gebouwen die eenmalig langs komen zoals de basisgebouwen voor evolutiegebouwen (feniksen/beren/stonehenge/peperkoekhuis/etc), de Magisch schaakspel delen en soortgelijke gebouwen te maken zodat ze uit de roulatie van opdrachten verdwijnen, natuurlijk vult het je inventaris met gebouwen die je misschien niet plaatsen wilt. maar het zorgt er voor dat de mogelijkhedenpoel bij de Handwerkenopdrachten kleiner wordt.
 

DeletedUser2578

Guest
Je hebt er 2 nodig om 1 feniks artefac te maken in de magische academie.
Ik heb het goed in de gaten gehouden. Bij mij verscheen het pas op het moment toen ik 3 Koudvuurartefacten had. Mss had het vertraging?
 

DeletedUser1422

Guest
Vorig toernooi opende ik de kisten naar wat je kon winnen en toen had ik vroegtijdig geen opdrachten meer waardoor ik niet verder kon evolueren dan stadium 7....nu ben ik netjes geduldig geweest en heb ik steeds de kisten met de hoogst aantal veren genomen en nog zijn mijn opdrachten op. Care to share waarom je 10 maal moet kunnen evolueren als je opdrachten je die optie niet kunnen geven?
 

DeletedUser2578

Guest
het feit dat wereldwijd mensen verplicht thuis zitten, draagt daar alleen maar aan bij!
Omdat Inno een online bedrijf is zullen ze een beetje geluk hebben maar hoe dan ook voor de winst blijven ze afhankelijk van de spelers die diamanten kopen/spenderen. Als er wereldwijd recessie komt dan hebben spelers minder geld om uit te geven, waardoor er minder diamanten worden gekocht, waardoor Inno verlies zal draaien, en ga zo maar door. Het is een domino effect waarbij consumenten en bedrijven wereldwijd worden getroffen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Mss had het vertraging?
De opdrachten die bij Handwerken staan worden random gekozen, het is dus veel meer een kwestie van pech hebben dat jij steeds deze opdrachten niet kreeg.
Care to share waarom je 10 maal moet kunnen evolueren als je opdrachten je die optie niet kunnen geven?
Je moet natuurlijk niks. Overigens heb je maar 9 feniksartefacten nodig om een level 10 feniks te krijgen. Verder kun je waarschijnlijk nog meer 2020 feniksartefacten verdienen bij de eerstvolgende BSA, wie weet zit er zelfs wel een 2019 feniksartefact bij.
 
Bovenaan