Deleted User - 147694
Guest
Als het idd een vertaalbureau was, dan waren ze wel enorm gemakzuchtig, dat ze niet eens de betekenis van koudvuur wisten...
Ik veronderstel dat - omdat het nou eenmaal lastig is om de diverse speelstijlen binnen een event te combineren - toekomstige events steeds een andere speelstijl zullen 'bedienen'...Ik hoop echter wel dat voor het volgende event een andere format wordt gekozen en dat Inno, zoals eerder gecommuniceerd, rekening houdt met spelers met diverse speelstijlen.
Gelukkig duurt het event nog wel even...Ik lees dat de opgave te makkelijk zijn, maar ik loop stuk op opdracht 40.
Volgens de spoiler "voltooi 4 ontmoetingen met vechten of train een groot leger",
mijn echte opdracht luidt "Onderzoek 1 technologie of verzamel 40 visioendampen".
40 visioendampen zijn voor mij niet te doen en 1 technologie kost nog dagen.
Dus makkelijk? voor mij houdt het voorlopig op.
Als ik Elvengems bekijk komt die ook niet.De hoofdprijs van 15kp max / scout gaat in dat hoofdstuk ook nergens over, dus tot nu toe heb ik nog helemaal geen prijs gezien waar ik de eieren wel aan wil spenderen.
Ik loop ook op deze vast, gaat me zeker een week of meer kosten. Onderzoek kost me zeker 10 dagen of meer. Visoendamp, met 1 combinatie versneller per dag, kost het me zeker 12 dagen eer ik verder kan naar de volgende opdracht. Vindt deze dus net iets te moeilijk. Of je moet geluk hebben en net bijna een onderzoek af hebben.Ik lees dat de opgave te makkelijk zijn, maar ik loop stuk op opdracht 40.
Volgens de spoiler "voltooi 4 ontmoetingen met vechten of train een groot leger",
mijn echte opdracht luidt "Onderzoek 1 technologie of verzamel 40 visioendampen".
Heb ik ook,maar heb geluk,moet nog 21Kp (zit ook nog maar in H IV) en @Tomthegreat hier zijn 2 linken naar de opdrachten: https://elvengems.com/phoenix-2020/quests/Ik lees dat de opgave te makkelijk zijn, maar ik loop stuk op opdracht 40.
Ik had net een onderzoek afgerond en was vergeten dat deze er aan zat te komen. Dank voor het delen van deze links. ik zit in Arendyll in hoofdstuk 13. Daar ben je 1 tot 1.5 week bezig per onderzoek.Heb ik ook,maar heb geluk,moet nog 21Kp (zit ook nog maar in H IV) en @Tomthegreat hier zijn 2 linken naar de opdrachten: https://elvengems.com/phoenix-2020/quests/
Geen tijdsboosters? Dan kun je wel meerdere maken.Visoendamp, met 1 combinatie versneller per dag,
Helaas niet. Aantal keer geprobeerd via de toren, maar kreeg van alles behalve een combinatie versneller of tijdsbooster. Ook niet eerder meegemaakt een opdracht van meer als een week.Geen tijdsboosters? Dan kun je wel meerdere maken.
Academie update kost 500 diamanten. Wens ik op dit moment niet te spenderen. Blijkbaar willen de makers van het spel maar een ding, dat ik zoveel mogelijk diamanten koop zodat ik verder kan met het evenement.Jammer dat je geen tijdsboosters hebt.
Als je regelmatig versnellers maakt kun je overwegen een keer wat dias (bijv uit de toren) te spenderen aan een academie upgrade. Als je dat doet moet je wel even je relikwie voorraad wat in de gaten houden, academie eet flink reliekwieen als je los gaat met spreuk produktie.