• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

DeletedUser2578

Guest
Op dit moment ben ik met de MA de Vuurfeniks aan het maken, lijkt me voor de Toren een beter alternatief. Ik kijk nog even aan hoever ik met de artefacten kom en dan kan ik ze hopelijk nog omruilen voor de Vuurfeniks. Mocht dat ook niks zijn dan teleporteer ik het en krijgt het weer een andere bestemming. Het blijft uitproberen :)
 
Loop elke dag een rondje burenhulp op je wereldkaart en de munten komen je oren uit!

Tijd dat je dan wat muntjes gaan uitgeven in de toren ;)
Ik doe elke dag een ronde op de wereldkaart (als dat lukt) en zit met regelmaar vast in de toren op te weinig muntjes.
Ik verfoei regelmatig de klagers die de meeste munt / hamerboosters uit de toren hebben geklaagt.

Van mij mag er best een uber muntjes event gebouw komen.
 

Deleted User - 124539

Guest
Van mij mag er best een uber muntjes event gebouw komen.
Als ik me niet vergis is er een eventgebouw (de "toren van vuur", of zo) die puur muntjes oplevert. Ik heb nu wel niet gecheckt hoeveel het oplevert per vierkante meter per uur, maar misschien is dit wat je zoekt? En als het niet zo goed is voor muntjes kun je nog altijd aan inno smeken, misschien verhoren ze je gebeden.:):p
 

Deleted User - 147694

Guest
Als ik me niet vergis is er een eventgebouw (de "toren van vuur", of zo) die puur muntjes oplevert. Ik heb nu wel niet gecheckt hoeveel het oplevert per vierkante meter per uur, maar misschien is dit wat je zoekt? En als het niet zo goed is voor muntjes kun je nog altijd aan inno smeken, misschien verhoren ze je gebeden.:):p
@CrazyWizard hoopt dat er een Crazy Piggy Bank gebouw of een Coin Master gebouw in de game komt die continu munten blijft opleveren. :D
 
Als ik me niet vergis is er een eventgebouw (de "toren van vuur", of zo) die puur muntjes oplevert.
Deze bedoel je… te winnen op dag 25 van dit event. Levert op level 15 elke 3 uur 25k munten... oftewel 800k per dag

Knipsel.JPG
 

DeletedUser2989

Guest
Deze bedoel je… te winnen op dag 25 van dit event. Levert op level 15 elke 3 uur 25k munten... oftewel 800k per dag

Bekijk bijlage 5035
Hoofdrekenen vertelt me dat 8 keer 25k= 200K en dan moet ik ook s'nachts tweemaal de wekker zetten. Om, zoals @rodeon aangeeft, 800k te pakken via dit gebouw heb ik dus 4 dagen nodig, waarvan 8 nachtelijke inningen.. No way interessant voor mij. Misschien is het een idee om berekeningen te checken alvorens deze op het forum te plaatsen.
 
Hey iedereen,

Even een vraagje, ik zat toen het evenement begon in de dwergen wereld, heb men koudvuurfeniks nog niet op men wereld gezet toen.

Ben vandaag naar de elfen gegaan, en dacht als ik men koudvuurfeniks ei verkocht ik een nieuw ging krijgen maar dan een van de elven.
Maar ik zie nu niet hoe ik een nieuw ei kan krijgen.

Heeft er iemand raad.
Alvast bedankt.
 

Deleted User - 147694

Guest
De Koudvuurfeniksei is in de lijst gekomen van mogelijke recepten die je maken kunt, je zult dus even geduld moeten hebben tot die weer langs komt, als je pech hebt kan het zijn dat die steeds langs komt als jij niet online bent. dus gewoon stug elke keer als je online bent weer even bij Handwerken kijken.
 

DeletedUser2989

Guest
@DontKnowid, dat kan idd. Je moet dan je oude koudvuurfeniks opofferen/verkopen, best tegen toverspreukfragmenten. Daarna kun je via de magische academie een nieuwe krijgen en die is dan van het niveau van de elven.
Let op; je moet wel de verkenners hebben afgerond voor je officieel in het hoofdstuk van de elven bent.
De koudvuurfeniks verschijnt in je magische academie op basis van toeval, kan dus heel snel zijn of even duren.
 

Deleted User - 147694

Guest
Er zijn ook genoeg spelers die nog steeds geen opdrachten gezien hebben waar ze de ene feniksartefact voor de andere kunnen laten veranderen.

Overigens helpt het wel om je receptenomvang te verkleinen door zo veel mogelijk de recepten, die maar 1x te maken zijn, zoals bijvoorbeeld de evoluerende gebouwen als de feniksen, beren, stonehenge, zeemeerminnenparadijs, etc, etc te maken en dan in je inventaris te bewaren. De regel is, des te minder recepten in de roulatie zitten, des te meer kans je hebt om een bruikbaar recept erbij te hebben staan.
 
Bovenaan