• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

Wel raar heb al meer dan 1500 diamanten gebruikt om mijn academie te versnellen en de enige die ik steeds zie terug keren is die gouden feniks ei.
 

Deleted User - 147694

Guest
Dat is het risico, welke recepten je krijgt is helaas bij willekeur...

p.s. @DontKnowid Heb je trouwens al in je Inventaris gekeken of je die niet daar al verstopt hebt?
 
Even een vraagje, ik zat toen het evenement begon in de dwergen wereld, heb men koudvuurfeniks nog niet op men wereld gezet toen.
Ben vandaag naar de elfen gegaan, en dacht als ik men koudvuurfeniks ei verkocht ik een nieuw ging krijgen
Onthouden voor een volgend keer: als je een ouder gebouw uit je inventaris in een volgend hoofdstuk in je stad plaatst, kun je het met behulp van een Koninklijke Restauratie spreuk upgraden naar een volgend hoofdstuk (zijn o.a. in het wekelijks toernooi te winnen en in de academie te maken). Niet verkopen was dus verstandiger geweest...
 

Deleted User - 147694

Guest
Dan moet je alleen al wel 16 Koninklijke restoratiespreuken op voorraad hebben. Met een toernooikistengemiddelde van 1,3 die zijn BS heeft, heb ik er niet echt vertrouwen in @rodeon....
 
Met een toernooikistengemiddelde van 1,3 die zijn BS heeft, heb ik er niet echt vertrouwen in @rodeon....
Geen idee… en misschien gebruikt DontKnowid wel diamanten. Verder leek het mij in elk geval nuttig om uit te leggen dat een gebouw verkopen en het daarna toch willen plaatsen niet handig is. Je kunt het dan beter plaatsen (met minder opbrengst), want de kans dat je het in de academie opnieuw kunt maken is erg klein.
 

DeletedUser2989

Guest
Geen idee… en misschien gebruikt DontKnowid wel diamanten. Verder leek het mij in elk geval nuttig om uit te leggen dat een gebouw verkopen en het daarna toch willen plaatsen niet handig is. Je kunt het dan beter plaatsen (met minder opbrengst), want de kans dat je het in de academie opnieuw kunt maken is erg klein.

Ik ben het, zoals vaker, niet met je eens ,@rodeon. Ik zou precies hetzelfde doen als @DontKnowid, behalve dat ik never nooit niet diamanten aan de academie ga geven. Ik zou er ook voor gaan mijn eerste feniks van het nieuwe hoofdstuk te willen hebben. Zeker als de toernooien geen KR spreuken opleveren. Met een beetje geduld gaat dat zeker weten lukken. Komt ie vandaag niet langs, dan morgen wel. Liever een paar dagen wachten dan 16 KR spreuken investeren.
 
Wel raar heb al meer dan 1500 diamanten gebruikt om mijn academie te versnellen en de enige die ik steeds zie terug keren is die gouden feniks ei.
Dat is wel een grote gok. Er zijn zo veel dingen die in het handwerken voorbij komen, dat de kans echt heel klein is. Zoals bij alles in dit spel wacht ik het rustig af. Dingen vallen vroeg of laat wel; geduld is en blijft een schone zaak in dit spel. En anders is lukt het ook altijd wel op een andere manier. Ik ben 15 hoofdstukken doorgekomen zonder koudvuurfeniks dus dat kan. Zo belangrijk is dat ding nou ook weer niet.
 
Berichtje gehad van support, wordt pas na het event toegevoegd aan de academie.

Dus 1500 diamanten kwijt voor niks lol :(

Is een dure les voor de volgende keer.
 
De Koudvuurfeniksei is in de lijst gekomen van mogelijke recepten die je maken kunt, je zult dus even geduld moeten hebben tot die weer langs komt, als je pech hebt kan het zijn dat die steeds langs komt als jij niet online bent. dus gewoon stug elke keer als je online bent weer even bij Handwerken kijken.

Deze recepten worden altijd ergens na het event in de receptenpool gezet.

Dat is dus altijd een x aantal dagen / weken erna en wordt dacht ik altijd netjes aangekondigd in de release notes.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik weet dat er geen specifieke einddatum gegeven is/kan worden, maar ik wou toch vragen of de recepten voor het omzetten van de feniksartefacten nog mogelijk zijn tijdens de looptijd van de komende BSA? @DonFrank
 

Deleted User - 147694

Guest
Zo sta ik er ook in Albert, maar het is wel prettig als we daar wat meer zekerheid in krijgen. ;-)
 

Deleted User - 147694

Guest
artefacten.png
 
Dit vind ik echt heel jammer. Op Winyandor hoopte ik de vuurfeniks op redelijk niveau te kunnen krijgen. Winyandor is ontstaan nadat de vuurfeniks op het toneel verscheen en dit is dus de eerste kans aan dat gebouw te komen. De 2 artefacten uit het BSA zou ik dus graag omwisselen. Maar no way dat we op 24 april al de derde kaart af kunnen hebben zelfs als het BSA as maandag begint. Dan nog moet ik tot die tijd de mazzel hebben dat de ruil nog in de academie voorbij komt.
Ik zie niet wat het toevoegt om deze ruilen te beperken in de tijd. Als je ze allemaal gedaan hebt, kun je toch niet meer doen. Nu is het afhankelijk van geluk en is het BSA te laat. Waarom niet gewoon tot na het BSA iedereen de optie geven om die dingen te ruilen, zodat iedereen gelijke kansen krijgt en niemand met zinloze rommel blijft zitten of een jaar moet wachten? De mogelijkheid tot het omruilen van artefacten is echt een waardevolle toevoeging aan het spel, maar door de matige uitvoering sterft het goede idee zo eigenlijk al in de knop. Kunnen we alsjeblieft de mogelijkheid krijgen de artefacten tot na BSA om te wisselen???
 
Bovenaan