• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

Ik krijg de indruk dat heel veel spelers zonder tijdboosters zitten... ik ben daar juist - vooral als er events aanstaande zijn - altijd extra zuinig op! Verder zijn die in grote hoeveelheden op meerdere manieren te maken en/of winnen...

Oke toch even feedback geven:

1. Belachelijk dat het omzetten van de artefacten alleen tijdens de event kant... Sorry, wat een belachelijk iets. Zo vaak komen die recepten nu ook weer niet langs en je kunt de artefacten pas winnen als je de opdrachten doen. Dus ja als je niet zo snel door de opdrachten gaat, grote kans dat je ze niet om kan zetten.

2. De dagprijzen zijn ook niet zo interessant. Ik heb de feniksgebouwen nooit echt super mooi gevonden dus geen interesse. Daarnaast geen leuke gebouwtjes zoals wensputjes of de kp boosters of portaalboosters. Nee een nutteloos gouden paleis wat ook nog eens een paar keer terug komt.

3. De opdrachtenreeks is echt saaaaaaai. Steeds hetzelfde met alleen iets meer van het zelfde.

4. Waarom altijd je T1 bonus fabriek. Waarom niet gewoon iedere T1. Met beperkte ruimte en een grote T1fabriek ben je dan gewoon echt in het nadeel en dus minder kans om alle artefacten op tijd te kunnen omcraften,

Het enige leuke aan dit event is dat er dus nog weer oude feniks artefacten te winnen en te craften zijn. Maar dat het recept maar beperkt er is is echt belachelijk....:mad:

Dus ja zo weet Inno iets leuks nieuws toch weer te verknallen...

DeletedUser2578

Guest
1. Belachelijk dat het omzetten van de artefacten alleen tijdens de event kant...
Ik ben wel blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om artefacten om te zetten en mijn Gouden Feniks heb kunnen uploaden naar lvl 10 maar ik ben het met je eens dat het jammer is dat het alleen tijdens het event kan.
2. De dagprijzen zijn ook niet zo interessant.
De dagprijzen vallen idd. een beetje tegen, hoewel ik wel blij ben met de gebouwen die goddelijke zaden geven want die heb je in H15 echt nodig, maar idd. geen wensputjes meer. Ik denk dat we in het verleden best wel veel wensputjes hebben geahd en dat Inno nu zo iets heeft van even balans inbrengen.
3. De opdrachtenreeks is echt saaaaaaai. Steeds hetzelfde met alleen iets meer van het zelfde.
Viel mij ook op dat achter elkaar veel van dezelfde opdrachten zijn. Op zich wel opdrachten die te doen zijn, dat is fijn, behalve die van "onderzoek 1 technologie of verzamel 40 visioendampen". Als je een end-gamer bent kun je geen technologie meer onderzoeken en moet je steeds 30 of 40 visioendampen maken. Als je weinig of geen time-boosters meer hebt kom je niet snel vooruit. Al met al ben ik nog steeds blij dat er een vaste opdrachtenreeks is maar merk wel dat dit event langzamer gaat en anders is.

De dagprijzen vallen idd. een beetje tegen, hoewel ik wel blij ben met de gebouwen die goddelijke zaden geven want die heb je in H15 echt nodig, maar idd. geen wensputjes meer. Ik denk dat we in het verleden best wel veel wensputjes hebben geahd en dat Inno nu zo iets heeft van even balans inbrengen.

Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook. Zeker nu we ook dia's kunnen winnen in de toren. Het werd denk ik iets te makkelijk. Maar jammer is het wel.
Ik denk dat er daarom ook geen tijdboosters meer in de kistjes te winnen zijn. Die zitten nu ook in de toren en in de academie. Daarvoor hebben we dan weer de troepenboosters er bij gekregen (de grote plus van dit event).

Deleted User - 147694

Guest
1. Belachelijk dat het omzetten van de artefacten alleen tijdens de event kant... Sorry, wat een belachelijk iets. Zo vaak komen die recepten nu ook weer niet langs en je kunt de artefacten pas winnen als je de opdrachten doen. Dus ja als je niet zo snel door de opdrachten gaat, grote kans dat je ze niet om kan zetten.
Kies verstandig omdat de Handwerken-optie slechts een beperkte tijd blijft nadat het evenement is afgelopen!

Je hebt dus iets meer tijd dan je denkt.

Deleted User - 124539

Guest
Ik vermoed dat je nog minstens tot het 1e bsa na het event nog in handwerken de artefacten zal kunnen omzetten. Veel spelers zullen dan die 2 die je nog krijgt (waarschijnlijk) ook nog willen omzetten, en ik denk dat inno deze keer ons volgt.

Deleted User - 147694

Guest
Zou voor de verandering eens een verademing zijn. ;)

Overigens ben ik het eens dat de dagprijzen en de hoofdprijs niet erg goed te noemen zijn.... Maar goed, toverspreukfragmenten kun je nooit te veel van hebben. ;)

DeletedUser2516

Guest
Ik ben het met Buizerd eens; voor spelers in ruim in hfd 15 zijn de prijzen niet veel waard. Tis leuk om te spelen, maar het levert weinig op.
Sommige opdrachten kosten veel tijd (scout duurt al gauw 72-78 uur) en veel ruimte om vooruit te bouwen heb je niet meer.
Dat gold eigenlijk ook al voor Valentijns-praalwagen daar waren de opdrachten ook niet mals en je ziet derhalve ook maar weinig van deze praalwagens.
Ik speel de quest, maar als ik verstandig zou zijn, zou ik me alleen met bouwen bezig moeten houden.

Lijst afgewerkt en redelijk wat eitjes staan dus :)
Maar zoals hier al enkele keren vermeld voor spelers die hoogste lvl aan het spelen zijn of zelfs uitgespeeld hebben niet echt iets aan dagprijzen :confused:
Zal echt loterij worden wanneer ze eens te gebruiken. :oops:
Paar keer de kist van 160 genomen voor de prijsjes in de kist en dan kom je met 5 dagprijzen naar huis ipv OW boosters of portaalboosters :rolleyes:

DeletedUser2114

Guest
Ik vind de prijzen dit event ook slecht. Ik ga waarschijnlijk voor het gouden paleis, voor de zaadjes, omdat die in H15 heel veel nodig zijn voor spirituele goederen en voor H16 weet ik dat er ook heel veel zaden los nodig zijn.

Kistjes 53 en 84 zijn uitermate geschikt om de dagprijzen EN de artefacten binnen te halen. Met de kans om extra eenheden te winnen hebben de makers van INNO weer iets leuks toegevoegd. Weer een keer tevreden zou ik zeggen. :cool: :cool:

DeletedUser2578

Guest
Met de kans om extra eenheden te winnen hebben de makers van INNO weer iets leuks toegevoegd.
Leuke nieuwe toevoeging; ik vergeet dat er bij direct effecten eenheden staan, moet er nog erg aan wennen.

DeletedUser2578

Guest
Ik snap er niks van; tot nu toe heb ik in totaal maar 4 koudvuurartefacten gehaald; 3 ervan moest ik omruilen voor 2 Gouden Feniks artefacten en heb nu nog maar 1 koudvuurartefact over. Voor het event hebben we nog 2 weken maar op deze manier haal ik dit keer geen 9 koudvuurartefacten binnen. Vindt dit event toch anders...

Deleted User - 147694

Guest
Waarschijnlijk kun je nog extra artefacten verdienen via de eerstvolgende BSA.

DeletedUser2578

Guest
Waarschijnlijk kun je nog extra artefacten verdienen via de eerstvolgende BSA.
Eens kijken of dat de moeite waard is en anders geef ik het Koudvuurei met de weinig artefacten een nieuw bestemming; scheelt ook weer ruimte in de stad ;)

Bovenaan