• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verzameling van de Feniks-cultus

Omzet is niet hetzelfde als winst. Je kunt miljoenen omzet hebben en toch verlies lijden.

Omzet voor zover ik weet is het totaal-bedrag aan verkochte produkten. Winst is de hoeveelheid geld van produkten die je verkocht hebt minus de kosten om die produkten te maken. Dus als je hogere kosten hebt dan wat je krijgt bij verkoop, heb je een positieve omzet (je verkoopt produkten tenslotte), maar negatieve winst (je moet er geld bij doen om alle produkten te maken).

volgens mij stond in dat persbericht ook dat ebita van 24%? (winst voor belastingen) geen zin om persbericht opnieuw op te zoeken/lezen. maar je kan stellen dat het een gezond bedrijf is.
 

Deleted User - 124539

Guest
Vorig toernooi opende ik de kisten naar wat je kon winnen en toen had ik vroegtijdig geen opdrachten meer waardoor ik niet verder kon evolueren dan stadium 7....nu ben ik netjes geduldig geweest en heb ik steeds de kisten met de hoogst aantal veren genomen en nog zijn mijn opdrachten op. Care to share waarom je 10 maal moet kunnen evolueren als je opdrachten je die optie niet kunnen geven?
De kist met het hoogste aantal veren is niet altijd de beste kist als je voor de hoofdprijzen gaat! Je moet ook kijken naar hoeveel luchtextract per veer het vraagt, én naar de kans om luchtextract terug te krijgen! Op elvengems kun je alles in details zien. Dan moet je natuurlijk nog altijd een beetje geluk hebben om luchtextract te krijgen, dus het is nog geen garantie voor een lvl 10, maar dan zul je waarschijnlijk wel nog wat hoger geraken.
 
Mijn vuurfeniks staat helemaal in vuur en vlam nu hij eindelijk een vrouwtje heeft gevonden en zij knispert en knettert van geluk.
Ze zijn nu met het paringsritueel bezig zo schattig :D

Feniks.png
 

DeletedUser2435

Guest
Ik heb de vuurfeniks al geruime tijd staan, maar twijfel welke ik als 2e feniks erbij wil.
Ik denk dat de nieuwste feniks nog net wat beter is dan de storm als je de toren wilt beklimmen.
 
Het event is natuurlijk leuk om te draaien . Maar het is al een aantal keer aangegeven door andere spelers. De "dag"prijzen zijn niet echt geweldig. Wat ik persoonlijk eigenlijk nog het meeste mis zijn de tijd boosters. Vond het altijd wel leuk om te proberen die binnen te krijgen. Mis dit nu wel een beetje. Maar ondanks dat wel weer een leuk event.
 
Ik krijg nog steeds de recepten niet in de academie bij mijn ene account... Wat een leuk event zo als ze maar tijdelijk beschikbaar zijn.
 

DeletedUser2114

Guest
Het event is natuurlijk leuk om te draaien . Maar het is al een aantal keer aangegeven door andere spelers. De "dag"prijzen zijn niet echt geweldig. Wat ik persoonlijk eigenlijk nog het meeste mis zijn de tijd boosters. Vond het altijd wel leuk om te proberen die binnen te krijgen. Mis dit nu wel een beetje. Maar ondanks dat wel weer een leuk event.
Tijdboosters? Ik word in de toren doodgegooid met tijdboosters, die hoeven van mij echt niet ook nog in het event in de kistjes erbij. OW-instants van 30 zouden wel leuk geweest zijn als dagprijs, die mis ik wel dit event.
 
Tijdboosters? Ik word in de toren doodgegooid met tijdboosters, die hoeven van mij echt niet ook nog in het event
Als je geen fan bent van de toren en boosters uit de events haalde, heb je een probleem... en wordt je voor de boosters nu dus min of meer 'gedwongen' om toch die toren te doen... bah!
 

DeletedUser2114

Guest
Als je geen fan bent van de toren en boosters uit de events haalde, heb je een probleem... en wordt je voor de boosters nu dus min of meer 'gedwongen' om toch die toren te doen... bah!
Dat is waar, maar met alleen de eerste toren haal je al veel binnen, en die toren is wekelijks, een evenement niet. En ik zei ook dat het van mij niet hoeft, kan zijn dat anderen het wel fijn willen, maar ik geef aan het niet te hoeven.
 
We hebben allemaal onze eigen voorkeuren. Toren geeft inderdaad soms leuke tijdbooster evenals via het craften. Vond het echter ook wel fijn dat deze ook via een event waren te verkrijgen. Maar nogmaals we hebben allemaal zo onze eigen voorkeuren
 

DeletedUser2578

Guest
Ik denk dat de nieuwste feniks nog net wat beter is dan de storm als je de toren wilt beklimmen.
Het verschil moet ik nog even uitzoeken maar als dat zo is dan maakt dat de nieuwste Feniks wel interessant!
 

DeletedUser2578

Guest
Het verschil moet ik nog even uitzoeken
Ik heb uitgezocht wat de Koudvuurfeniks voor H15 geeft:
Nieuwste Feniks-H15.jpg

Het geeft spirituele goederen T4, munten, voorraden. Het is allemaal wel bruikbaar voor de Toren maar het geeft geen eenheden. Ik hoopte dat het eenheden zou geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi!

Troepen wist ik al, ik had al even gekeken bij de feniks in mijn inventaris en daar stonden ze niet bij.

Voor de inwoners en cultuur lijkt me de nieuwe feniks niet zo belangrijk. Tov normale woning heb je al veel meer inwoners bij 1 normaal huis.

Muntjes kan nog wel een ding zijn, voor die hoeveelheid op level 10 heb je bijna 4 huizen nodig (normaal huis H15 doet 14706 / uur = 352K / dag).
Toren eet echt hamers en munten. Hamers kun je vrij simpel erbij maken, muntjes tekorten aanvullen is veel lastiger.
 

DeletedUser2989

Guest
De koudvuurfeniks geeft per 48 uur......met mijn gouden afgrond krijg ik per 3uren 1,5keer zoveel munten en die is nog niet op max. Je kunt qua ruimte beter een huis level15 plaatsen dan de koudvuurfeniks.
 
@rodeon De normale burenhulp beide kanten op doe ik altijd al, voor de overige burenhulp zou ik je willen uitnodigen om dat een weekje te proberen in de browser op de PC. Kost echt bakken tijd.

@Aerwer Idd, ben de afgrond ook aan het uppen.

Aan de andere kant, heb nu voor de gein de Valentijn-praalwagen staan, mana en zaden is helemaal nutteloos, dus dan is de koudvuurfeniks nog beter :D
Blijft natuurlijk wel allemaal zonde van de ruimte :)
 
@rodeon De normale burenhulp beide kanten op doe ik altijd al, voor de overige burenhulp zou ik je willen uitnodigen om dat een weekje te proberen in de browser op de PC. Kost echt bakken tijd.

Dat is alleen in de app redelijk snel te doen. Op PC begin ik daar inderdaad maar niet aan.
 
zou ik je willen uitnodigen om dat een weekje te proberen in de browser op de PC. Kost echt bakken tijd.
Ik speel alleen maar via een browser... en hoef mijn eigen suggestie alleen bij hoge uitzondering toe te passen, want ik houd als regel elke dag munten over, waar ik dan maar weer goederen voor koop...
 
Bovenaan