• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

Ik heb alleen mijn bonus fabrieken staan werkt prima. Met die goederen handel ik voor de goederen die ik zelf niet heb. Werkt prima. Crosstier doe ik niet aan, zet er ook geen. Toch heb ik voldoende goederen.
 

Deleted User - 124539

Guest
Sorrie ivyspine maar wat is T4-T6 10% nachtroof?Ik speel nog geen jaar en weet nog lang niet alles van dit spel.
's Nachts nemen je goederen van tier 4, 5 en 6 met 10% van de hoeveelheid die je op dat moment hebt, af.
Tier 4, 5 en 6 zijn de spirituele goederen, de goederen die je kunt produceren in fabrieken die hoger dan lvl 24 zijn.
 

DeletedUser2665

Guest
Daar heb je ook weer gelijk in,maar dat is iets dat ik nog weinig gezien heb dat grotere spelers de kleinere spelers helpen met handel.Ik bedoel ook eens goederen aanbieden in kleinere porties. misschien is dat omdat ik tot nu toe op een verkeerde plaats heb gezeten en gaat het no beter.

Het is al eerder gezegd dat zelf actief handel aanbieden het best werkt. Als ik handel van een kleinere speler zie staan neem ik dat altijd af (mits 1:1 in dezelfde tier). Zelf kleine porties zetten ga ik niet aan beginnen. Als ik handel zet, is dat om voorraden gelijk te trekken en gaat het om bijvoorbeeld 100k. Het is niet realistisch te verwachten dat ik 200 brokjes van 500 marmer ga aanbieden...
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is niet realistisch te verwachten dat ik 200 brokjes van 500 marmer ga aanbieden...
Inderdaad, feitelijk is dat ook niet mogelijk.

De limiet van het aantal aanbiedingen ligt meen ik ergens rond de 50/60 aanbiedingen maximaal, die je als speler actief kunt hebben op 1 moment.
 

DeletedUser2665

Guest
Inderdaad, feitelijk is dat ook niet mogelijk.

De limiet van het aantal aanbiedingen ligt meen ik ergens rond de 50/60 aanbiedingen maximaal, die je als speler actief kunt hebben op 1 moment.

Als het zou kúnnen zou ik het nog altijd niet doen ;) Hoeveel keer klikken is dat wel niet..
 
Ik denk dat het dan handiger en sneller is om aan je BS-genoten hulp te vragen… of zijn het allemaal beginners? Zie voor heel veel info de ingame Wikipedia en (als je een beetje redelijk je Engels beheerst) www.elvengems.com !
Nee het zijn niet allemaal beginners en wij bieden elkaar al regelmatig kleine porties aan dus dat gaat wel. We kunnen elkaar aardig helpen zo,daar gaat het niet om. Waar het mij om ging is dat je verplaatst wordt naar een plaats met actievere spelers,zeggen ze, en dat blijken dan grotere spelers te zijn die al langer spelen. Op zich niets mis mee maar mijn ervaring met grotere spelers op de plaats waar ik vandaan kwam was dat die grote niet of nouwelijks naar de kleinere spelers om keken .Niet met burenhulp en niet in de handel, Het waren toch vaak de wat kleinere of moet ik zeggen de middel grote spelers (meer van mijn grote) die elkaar en de kleinere spelers wel hielpen, dus neem het mij niet kwalijk dat ik nu een beetje twijfel. Ik weet niet of ik het helemaal goed zie maar het lijkt alsof ik nu ik hier zit tussen de grotere spelers ik ook in de handel bijna alleen nog maar grote handelsaanbiedingen krijg.De kleinere porties zijn hoofdzakelijk van mijn BS. Dat was ook de reden dat ik vroeg of de grote ook rekening met kleinere willen houden door zo nu en dan ook eens kleinere porties aan te bieden en dat hoeven er echt niet zoveel te zijn
 
Verder zoek ik al veel op op de wiki als ik ergens tegen aan loop wat ik niet weet maar dat neemt niet weg dat spelers die al lang spelen vaak uit ervaring wijzer zijn geworden en deze info staat echt niet in de wiki maar kan andere die nog niet zo ver zijn wel helpen.
 
Zoals elders ook al werd uitgelegd, grotere spelers zetten geen kleine handel, maar pakken het wel, zolang je het zelf maar neerzet… en voor burenhulp is een broederschap (met een minimale 4x pw plicht) nog altijd de beste oplossing...
 
Even voor de duidelijkheid voor mij . Als jullie het hebben over ACTIEVE spelers bedoelen jullie dan spelers die vaak en lang achtereen spelen maar vooral voor zichzelf bezig zijn en daardoor snel groeien of gaat het dan om spelers die veel doen aan burenhulp,handel,tornooien en BS avontuuren ?Want dat maakt nogal een verschil. Spelers die nog niet zo groot zijn kunnen heel actief zijn op deze gebieden terwijl ze misschien helemaal niet zo vaak of langduurig spelen.
 
Ik ben zelf een endgamer (zit in hoofdstuk) en ben elke dag meerdere uren ingelogd en bezig met het spel… Ik weet niet wat anderen met 'actief' bedoelen, ik kan alleen voor mezelf spreken… ik beschouw iedereen (groot of klein, gevorderd of beginner) die elke dag meerder keren (of continu) online is als actief…
 
BS met een minimale 4 x pw plicht? Ik dacht dat miemand ergens toe verplicht werd maar dan is het wel het beste om bij een BS te zitten met verplichtingen. Sorrie hoor ,het zal wel aan mij liggen maar dit kan ik even niet volgen. Gelukkig word ik daar ook niet toe verplicht want anders stop ik er gelijk mee. Ik wil gewoon leuk spelen zoals ik dat wil en andere helpen waar ik kan.Als ik dan vraag of andere ook mij eens willen helpen zijn er ineens verplichtingen,of begrijp ik het nu verkeerd?
 
Een BS kan zelf bepaalde voorwaarden stellen of afspraken maken met haar leden... zoals bijvoorbeeld minimaal 4 x per week burenhulp geven aan de eigen leden, of crosstier handel verbieden... vooral die laatste is onlangs bij veel broederschappen ingevoerd. Het dus zaak om - voor je je ergens aanmeld - eerst de informatie te lezen die bij de meeste BS-en wordt vermeld... verder beslis je uiteraard voor jezelf of je bij zo'n club wilt horen!
 
Burenhulp werkt wederzijds, als wij elkaar burenhulp geven dan profiteren we er allebei van. Als maar 1 kant dat doet, profiteert alleen de ontvangende kant.
De BS verplichting is vooral om te waarborgen dat er geen leden aankloppen die alleen maar nemen en nooit geven.

"spelen zoals ik wil", daar hebben de meeste BSen ook wel iets over te zeggen. Bijv meedoen met toernooi of BSA (broederschap avonturen). Als dat niet overeenkomen met je wensen, dan kun je beter een ander BS gaan zoeken om fijn te spelen.
Ook hier weer, deze regels zijn er vooral om leden te krijgen die allemaal hetzelfde idee hebben wat ze willen doen, zodat je leuk samen kunt spelen.
 
Laatst bewerkt:
Het zouden geen verplichtingen moeten /hoeven zijn . Ik bedoel;je sluit je toch niet voor niets aan bij een BS . Dat doe je om ergens bij te horen en om geholpen te worden , dan spreekt het toch vanzelf dat je daar iets voor terug doet en ook de andere helpt,of niet? Dat hoeft echt niet elke dag . Niet iedereen kan elke dag spelen maar als je wel aanwezig bent en je geeft burenhulp en draagt je steentje bij in de tornooien en/of de avonduuren dan ben je voor mij ook al een actieve speler(naar vermogen dat wel). Als je alleen maar actief bent waar neer je elke dag speelt blijven er , denk ik, weinig actieve spelers over. Ja de hele grote die in de laatste hoofdstukken zitten misschien .
 
Mensen die alleen nemen en niets terug geven horen inderdaad niet in een BS thuis maar je bent er zelf ook nog bij en kan zelf bepalen of je zo iemand nog hulp geeft of niet
 
Bovenaan