• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

Beste allemaal,

Ten eerste heeft @Beldroth gelijk als hij zegt dat moderators hier geen invloed op hebben. Moderators hebben echt niet zoveel invloed als jij doet voorkomen @Richord .

Ten tweede, zijn de voorwaarden voor het bewaren van accounts nog steeds hetzelfde: Als je aan een van de volgende voorwaarden voldoet, dan wordt je account niet verwijderd:

- tenminste een keer diamanten gekocht
- geavanceerde verkenners van hoofdstuk 3 onderzocht.

En als laatste. Hoe vervelend het ook is voor sommige spelers. Als ik kijk naar de activiteit van spelers op de wereldkaart, dan zie ik nu een kaart waarbij de activiteit een stuk beter verdeeld is dan dat het was voordat we deze wijziging hebben doorgevoerd. Ik zou deze kaart graag met jullie delen, echter kun je hieraan voor sommige spelers herleiden hoe actief ze zijn en dat is niet toegestaan volgens de AVG. De graveyard waar @CrazyWizard over spreekt is er in algemene zin echt niet. Al kan dat natuurlijk voor sommige spelers wel zo zijn.

correctie: De graveyard waar @CrazyWizard over spreekt is er in algemene zin NOG echt niet. Al kan dat natuurlijk voor sommige spelers wel zo zijn.

Zolang je spelers die stoppen naar binnen plaatst zal dat vanzelf ontstaan.
Als die dode zone nog niet bestaat zoals je zeg is dat maar om een paar redenen:

1. het script werkt niet goed, spelers worden in algemene zin helemaal niet verplaast omdat de plekken eerst worden opgevuld door nieuwe spelers. Alleen al er net een schoonmaak is geweest en dan het verplaats script actief wordt net voordat die plek kan worden ingenomen door een nieuwe speler gebeurt er iets.
2. die nieuwe spelers nooit permanent worden omdat ze in een dode zone belanden waar ze stoppen voordat het spel leuk wordt.
3. er nog niet voldoende tijd is verstreken om die laatste plekjes in te vullen met permanent dode spelers.

@Desi tot nu toe is ook steeds gezegd dat als je niet aan de eerste 2 criteria voldoet je account na 4 weken inactiviteit verwijderd kan worden. Het probleem schuilt er voor mijn gevoel in dat InnoGames activiteit meet op basis van inloggen, en niet op enige groei in puntenaantal. Dat betekent dat iemand slechts 1x in de 4 weken hoeft in te loggen, wat kps dumpt, misschien de moeite neemt om wat te oogsten en weer weg is. Volgens InnoGames definitie is dat nog steeds actief spelen. :rolleyes:
Gelukkig maar, inloggen is natuurlijk activiteit, hoe de speler zijn spel beleeft en speelt is zijn pakkie aan. niemand hoeft te spelen naar de wil van een ander, maar zoals hij/zij zelf wil.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig maar, inloggen is natuurlijk activiteit, hoe de speler zijn spel beleeft en speelt is zijn pakkie aan. niemand hoeft te spelen naar de wil van een ander, maar zoals hij/zij zelf wil.

Tjonge jonge jonge "de wil van een ander". :rolleyes:
Ik onthoud mij maar weer eens van verder commentaar
 

DeletedUser234

Guest
De oplossing is allang door Inno zelf gegeven, ze zouden zoals ze actieve spelers naar het midden verplaatsen, ook inactieve spelers naar buiten kunnen plaatsen, al was dat niet zo simpel als de formule omdraaien. Ze zouden als het naar binnen plaatsen eenmaal goed liep, ermee aan de slag gaan.

Helaas heb je dan nog niet de 'actieve' spelers die niet echt actief zijn weg, maar in ieder geval wel die stadjes die echt al jaren zijn gestopt en nooit meer inloggen zelfs.

Waarom is dat plan nooit meer doorgezet?
 
@Desi of ander moderator:
De regels dat een account mag blijven bestaan; tsja, dat is nou eenmaal zo, ook al raakt het kant nog wal als die accounts maanden onbespeeld zijn.
De vraag; waarom worden zie niet naar de buitenrand van het spel geschopt of in een echte graveyard geplaatst; een soort 2de centrum op de kaart, maar dan voor onzinnige accounts.
Als ze weer actief worden, vinken ze 'verplaatsen' maar aan om er weer bij te horen.

Voor ons is het heel vervelend dat we met zoveel inactieven de kaart delen.
 
Kan er in elk geval feedback/antwoord komen van Desi op opmerking van aantal mensen over dat optie voor spelers om account op te heffen duidelijker zichtbaar gemaakt kan worden bv in tandwiel menu. Wellicht dat er al een dergelijk initiatief loopt en anders zou Desi als CM dit willen aankaarten bij Inno?
 
Kan er in elk geval feedback/antwoord komen van Desi op opmerking van aantal mensen over dat optie voor spelers om account op te heffen duidelijker zichtbaar gemaakt kan worden bv in tandwiel menu. Wellicht dat er al een dergelijk initiatief loopt en anders zou Desi als CM dit willen aankaarten bij Inno?
Het zou fijn zijn als Desi @Desi in elk geval een reactie gaf
 

DeletedUser3381

Guest
Ik zie niet of nauwelijks verandering op de kaart en ongeveer 95% van mijn buren zie ik nooit in het handelsgebouw, krijg ik geen burenhulp, en een eenvoudig rondje Elvenstats zegt mij dat er een heleboel al heel lang niet spelen.

In juli had ik ook dit topic aangemaakt: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/account-inactief-maken.5696/

Maar die is razendsnel weer de prullenbak in gegooid, omdat het niet realiseerbaar zou zijn.

Als Inno accounts in de praktijk niet wil verwijderen, zouden ze echter prima op inactief kunnen worden gezet en van de wereldkaart verdwijnen. Lijkt me nog steeds een prima plan. Als de speler dan toch weer inlogt en verder speelt kan hij altijd weer teruggeplaatst worden zoals een ‘nieuwe’ speler.
 

DeletedUser3578

Guest
Wat voor zin heeft het eigenlijk om het vinkje aan te hebben " verplaatsing naar een betere locatie " als er toch NIET verplaatst wordt.
2 leden van onze bs zitten al maanden te wachten op verplaatsing , zij hebben inmiddels boven de 35 Muntjes iedere dag op de wereldkaart i.p.v buren en het worden er steeds meer !!! .
Vergald behoorlijk het spelplezier zo op deze manier .
 
tsja, inno kan niet zo goed nadenken/inleven in actieve spelers. Ik blijf dat ook aanvechten, maar het lijkt een verloren zaak te zijn.
makkelijkste is om 2de centrum te maken van het spel, maar dan voor inactieven. elk dood account of inactief account daarheen verplaatsen en sneller/beter actievelingen verplaatsen. Superlogisch, maar niet voor inno.
 

DeletedUser3012

Guest
ze hebben de noodzaak van een goede buurt proberen verminderen, door bv de toernooien te wijzigen van een burending, naar een broederschaps ding

Dit is een tijdje terug, maar was een toernooi vroeger een burending dan?
 
Dit is een tijdje terug, maar was een toernooi vroeger een burending dan?

Yep, begin vorig jaar is dat gewijzigd in een broederschapsding. Je moest zelfs onderzoek doen voordat je mee kon doen. Ik heb een paar keer in het burending meegedaan maar gezien ik toen in een slechte omgeving zat (ben inmiddels verplaatst) was ik de enige. Dus ik weet niet hoe dat verder ging. Als broederschapsding loopt het goed.
 

DeletedUser234

Guest
Toch grappig (eigenlijk juist niet) als je zo'n topic van 3 jaar geleden doorleest over het verplaatsen van inactieve spelers naar de buitenring, dan vraag je je wel af wat ze bij Inno doen, waar hun prio's liggen. Bij dit probleem in ieder geval niet.

Marindor zei:
Yes, inactive players whose accounts don't get deleted, will indeed be moved to the outsides of the World Map as well. The current inactive flag is based on 4 weeks of totally not logging into your game. Even if you would be completely inactive for that long and get moved, a next movement round after you're active again, would transfer you back towards the center so it shouldn't be that much of a problem, I think. :)

Al is dat later veranderd in:
Ondertussen zijn een aantal dingen duidelijk geworden.
Inactieve spelers zullen nog niet verplaatst worden naar buiten

echter zoveel jaar later nog steeds niet, dus 'nog niet' begin ik dan te lezen als 'nooit'.

Toch jammer. :(
 

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, mijn buurman heeft sinds 12-12-2017 al niks meer gedaan a.k.a. inactief zijn, maar staat nog altijd sterk naast mijn stad...
 

DeletedUser3012

Guest
Inderdaad, mijn buurman heeft sinds 12-12-2017 al niks meer gedaan a.k.a. inactief zijn, maar staat nog altijd sterk naast mijn stad...
Houd moed. Een speler die al van af het begin van komst in elvenar naast mij heeft gezeten is laatst verwijderd. dat heeft dus anderhalf jaar geduurd, en dan weet ik niet eens hoelang ze al niks deed voor m`n komst...
Dus die buurman kan alsnog weggaan
 
Ik heb meer inactieve spelers rond mij dan actieve, die loop ik nog juist af als ik munten nodig heb anders niet, zou ook liever actieve rond mij hebben
 

DeletedUser234

Guest
Houd moed. Een speler die al van af het begin van komst in elvenar naast mij heeft gezeten is laatst verwijderd. dat heeft dus anderhalf jaar geduurd, en dan weet ik niet eens hoelang ze al niks deed voor m`n komst...
Dus die buurman kan alsnog weggaan

Vreemd dat Inno, iets wat zo gewenst is en al zo lang duurt dan niet groots aankondigt, maar ineens gewoon doet zonder enige mededeling.
 

Deleted User - 147694

Guest
Je zou zo'n beetje Gaston verwachten met de mededeling dat jij in je eentje de straatprijs gewonnen hebt, zoveel geluk moet je blijkbaar hebben om van een inactieve buur af te komen... :rolleyes:
 
Bovenaan