• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

Bij mij ook mag niet klagen van hulp, alleen jammer dat die lelijke apen van orks mee verhuisd zijn, had ze liever gelaten waar ze waren zo kon ik opnieuw beginnen, maar dat zal te veel gevraagd zijn zeker
 
't Is een al wat oudere discussie, maar toch.
De speler gaat na een bepaalde tijd in "limbo" dus weg van de kaart ...
Na 3 jaar wordt een speler verwijderd ...
1630786264834.png

Hoe lang duurt 3 jaar? Van 3 juni 2018 tot 29 aug 2021 is op mijn kalender 3 jaar en nagenoeg 3 maand.
Deze speler is toch al geruime tijd inactief, maar staat nog gewoon op de kaart in een verder erg actieve regio.
Nix limbo, nix verwijderd. Zelfde geldt voor de rest van zijn BS.
 
Volgens de regels die je net opnoemt heb je gelijk Teun maar ik vermoed dat dit karakter zijn 24kp in een wonder van een ander account stopt terwijl er verder niet op gespeeld wordt.
Ik weet dat er sommige spelers zijn die totaal niet groeien, alleen maar troepen maken voor het toernooi zodat ze nog wat extra KPs scoren en dat in een boosted account stoppen.
Ik denk dat heel veel mensen met me eens zijn dat dit niet zou moeten kunnen maar ze zijn er wel die zo spelen.
 
Nee, echt levenloos. Het hele BS trouwens, geen toernooi, geen OW stortingen, nix. 't Is in mijn verbeelding vervuiling van de kaart.
Dit is alleen de constatering dat het opschonen nog niet zo werkt als [ik dacht dat het] mij voorgesteld was.
 
Ben op A ook verplaatst. Moest eerst ieder burenhulp geven ofwel bijna 500 stadjes. Resultaat krijg gemiddeld per dag 2 of 3x meer burenhulp en nog meer goudputjes dan waar ik eerst stond. Ben geloof ik van 40 goudputjes naar 60 gegaan. Weet niet wat de definitie van Inno is met een actievere wereld. Heb het idee dat ze maar wat doen om het doen.

Gewoon het beleid aanpassen en duidelijk in de voorwaarden zetten bij een jaar niet actief ofwel nog geen 1 punt groei op je ranking dan word je account verwijderd ongeacht hoeveel dia je hebt gekocht/besteed hebt. Wel spelers een kans geven om alsnog binnen dat jaar weer actief te worden door middel van een mail of meerdere mails sturen naar het e-mailadres wat aan dat account gekoppeld is. En dan ook niet 1 dag spelen en vervolgens weer een jaar bijna niet maar minimaal een bepaalde tijd.
Denken ze nu echt dat iemand die een jaar niet speelt het na bijna 3 jaar alsnog zal gaan doen.
Ze zullen heus wel een paar juristen in dienst hebben die dat uit kunnen vogelen.
 
Ben op A ook verplaatst. Moest eerst ieder burenhulp geven ofwel bijna 500 stadjes. Resultaat krijg gemiddeld per dag 2 of 3x meer burenhulp en nog meer goudputjes dan waar ik eerst stond. Ben geloof ik van 40 goudputjes naar 60 gegaan. Weet niet wat de definitie van Inno is met een actievere wereld. Heb het idee dat ze maar wat doen om het doen.

Gewoon het beleid aanpassen en duidelijk in de voorwaarden zetten bij een jaar niet actief ofwel nog geen 1 punt groei op je ranking dan word je account verwijderd ongeacht hoeveel dia je hebt gekocht/besteed hebt. Wel spelers een kans geven om alsnog binnen dat jaar weer actief te worden door middel van een mail of meerdere mails sturen naar het e-mailadres wat aan dat account gekoppeld is. En dan ook niet 1 dag spelen en vervolgens weer een jaar bijna niet maar minimaal een bepaalde tijd.
Denken ze nu echt dat iemand die een jaar niet speelt het na bijna 3 jaar alsnog zal gaan doen.
Ze zullen heus wel een paar juristen in dienst hebben die dat uit kunnen vogelen.
Dat is toch hardstikke positief?
 
De discussie in dit topic gaat NIET over verhuizen op de kaart. Dat is juist heel prima. Zie ook
WEL gaat het hier over het opschonen van inactieve spelers wat [naar mijn indruk] na 3 jaar zou gaan gebeuren.
Hoe lang duurt 3 jaar? Van 3 juni 2018 tot 29 aug 2021 is op mijn kalender 3 jaar en nagenoeg 3 maand.
Hierboven kon je al zien dat dit opschonen niet na precies 3×365,256 dag gebeurt.
 
Als je voor de aardigheid via elvenstats op mijn naam zoekt dan zul je 2 spelers vinden.
de eerste is hier op de nederlandse serven en de 2e vind je op EN1.
en je mag maar 1x raden wie dat achter dat account zit.
Dat account wordt denk ik niet na 3 jaar verwijdert omdat ik hier nog steeds actief speel.
Er moet een reden zijn waarom inactieve accounts niet verwijdert worden en ik denk dat actief zijn op een andere server, al dan niet onder de zelfde naam, een oorzaak hier van kan zijn.
 
Dat vermoed ik ook, je kunt bijv ook niet een stad op Arendyll verwijderen, en die op Winynador houden. (Staat beschreven bij handleiding van support over weggooien van accounts.)
 
Bovenaan