• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser990

Guest
@Didi1 excuus aanvaard, weet wel dat de dev s hun eigen spel spelen, maar als ik naar mijzelf kijk, van de uren die ik per dag spel staat Elvenar nu helemaal onderaan.
Het is nu Oh ja burenhulp geven en fabrieken aanzetten.
Ik zelf speel dus vanaf sept. 2015 ( pas in januari 2016 het Forum bezocht en ingelogd) dus Elvenar was 4 maanden bezig, ja was leuk, vernieuwend geen gevecht en als het moest kon je winnen.
Het is dat ik niet gauw opgeef want ja de Elementalen waren zo vernieuwend.
Maar zag nu net pas bij iemand hoe mooi die gebouwen zijn omdat bij de rest alles opelkaar gepropt wordt.(begrijpelijk).
Het zou inderdaad zo n mooi spel kunnen zijn met de huizen kleiner van schaal en iets meer oppervlakte.
Ik speel het nog maar voor hoe lang? Las net dat Harry Potter de 25e op mobiel uitkomt, daar kijk ik dus met spanning naar uit.
Onderhand blijf ik nog even Elvenar spelen.
 
En de ruimte weer groter? Ben nog steed ruimte proberen te maken voor lvl 27
hij wordt dit hoofdstuk niet groter. Al dacht ik wel dat hij misschien groter wordt in volgend hoofdstuk. Het is lang geleden dat ik nog naar stadhuis in de gamefiles gekeken heb, dus ben het alweer vergeten, maar hij wordt volgens mijn geheugen zeker nog eens groter, volgend hoofdstuk of die erna.
 

DeletedUser1570

Guest
In de Wiki gaat het stadhuis voor mensen t/m 27, maar de plaatjes gaan tot 29.
 
Mijn feedback op de Elementalen:
Ik zit er nu een paar weken in. Het gaat prima en ik vind de ontwerpen geweldig. Het ziet er weer prachtig uit. Mede doordat ik 'er achter aan loop' weet ik wat mij te wachten staat. Hoeveel ruimte ik moet maken, welke Oude Wonderen extra aandacht nodig hebben. Ik ben nog zoekende welke manifestaties mij datgene brengen wat ik hebben wil, maar ik zet gewoon alles aan :) Ik vind dit een bijzonder geslaagd nieuw hoofdstuk. So you know.. ;P
 
vraagje, gebruiken jullie de trage producties in de elementalen? ik vind die tijden heel onpraktisch.
Had het nu geweest snelle tijd x3 dan had ik ze meer gebruikt, maar x4 vind ik te groot verschil.
Een nachtelijke productie van 12 uur vind ik te lang, dat past niet in mijn werk schema, dus dan doe ik maar de 3 uur variant in de plaats.
 
De 12u producties wel als het ik wat langer off ben, zeker over nacht. Met de reden dat ik regelmatig te kort aan mana heb.
De 1 dags producties sla ik wel over, is zelden praktisch. Dus 3u, 6u en 12u producties gebruik meestal.

vraagje, gebruiken jullie de trage producties in de elementalen? ik vind die tijden heel onpraktisch.
Had het nu geweest snelle tijd x3 dan had ik ze meer gebruikt, maar x4 vind ik te groot verschil.
Een nachtelijke productie van 12 uur vind ik te lang, dat past niet in mijn werk schema, dus dan doe ik maar de 3 uur variant in de plaats.
 
ik zit nu in het hoofdstuk Elementalen, mijn bonusfabriek hout produceert nu Elvenboomsap. daarnaast zijn mijn bonusfabrieken toverstof en zijde.
ik heb de rest van de fabrieken niet gebouwd. dus mijn vraag is, hoe kom ik nu aan maansteen en Platina? moet ik daarvoor de marmer en staalfabrieken gaan bouwen?
 
ik zit nu in het hoofdstuk Elementalen, mijn bonusfabriek hout produceert nu Elvenboomsap. daarnaast zijn mijn bonusfabrieken toverstof en zijde.
ik heb de rest van de fabrieken niet gebouwd. dus mijn vraag is, hoe kom ik nu aan maansteen en Platina? moet ik daarvoor de marmer en staalfabrieken gaan bouwen?

Handelen!!
 

DeletedUser1427

Guest
ik zit nu in het hoofdstuk Elementalen, mijn bonusfabriek hout produceert nu Elvenboomsap. daarnaast zijn mijn bonusfabrieken toverstof en zijde.
ik heb de rest van de fabrieken niet gebouwd. dus mijn vraag is, hoe kom ik nu aan maansteen en Platina? moet ik daarvoor de marmer en staalfabrieken gaan bouwen?

In de Elementalen hoofdstuk krijg je spirituele goederen, anders dan de bonusgoederen hout - marmer - staal die jij hebt, ontvang je ook een nieuw spiritueel goed als bonus. Je kunt hiervoor het stadhuis openen en zien bij de tab relikwieën welk bonus goed jij hebt. Je kunt dan zien welk fabriek(en) jij eventueel bij kan bouwen om de nieuwe spirituele bonusgoed te maken (dit kan pas zodra de fabriek level 24 of hoger is). De spirituele bonusgoed is anders dan de hout bonus die jij zegt te hebben, mogelijk is jouw bonusgoed maansteen. De meeste spelers proberen door middel van handelen om aan hun spirituele goederen te geraken, hou er rekening mee dat spirituele goederen net zoals mana en goddelijke zaden een afname heeft van 10% in de nacht.
 
In de Elementalen hoofdstuk krijg je spirituele goederen, anders dan de bonusgoederen hout - marmer - staal die jij hebt, ontvang je ook een nieuw spiritueel goed als bonus. Je kunt hiervoor het stadhuis openen en zien bij de tab relikwieën welk bonus goed jij hebt. Je kunt dan zien welk fabriek(en) jij eventueel bij kan bouwen om de nieuwe spirituele bonusgoed te maken (dit kan pas zodra de fabriek level 24 of hoger is). De spirituele bonusgoed is anders dan de hout bonus die jij zegt te hebben, mogelijk is jouw bonusgoed maansteen. De meeste spelers proberen door middel van handelen om aan hun spirituele goederen te geraken, hou er rekening mee dat spirituele goederen net zoals mana en goddelijke zaden een afname heeft van 10% in de nacht.
thnxs...;-)
 

DeletedUser

Guest
ik zit nu in het hoofdstuk Elementalen, mijn bonusfabriek hout produceert nu Elvenboomsap. daarnaast zijn mijn bonusfabrieken toverstof en zijde.
ik heb de rest van de fabrieken niet gebouwd. dus mijn vraag is, hoe kom ik nu aan maansteen en Platina? moet ik daarvoor de marmer en staalfabrieken gaan bouwen?
Als jouw normale bonus product hout is dan is jouw Elementalen bonus product marmer. Je zult dus een (nieuwe) marmerfabriek (liefst 2) moeten upgraden naar level 24 (en hoger) om van die bonus te kunnen profiteren.
Ga NIET in je hout fabrieken Elvenboomsap maken want dan profiteer je niet van de Elementalen bonus en kost dit relatief te veel grondstoffen. In die marmerfabriek maak je maansteen en dat verhandel je voor boomsap en platina, moet je nog wel de handelaar upgraden.
 

DeletedUser990

Guest
Ik heb 4 marmer(bonus), 1 staal en 1 houtfabriek. Staal is dus spiritele bonus!
Vind ik zelf erg makkelijk, weet het is niet de bedoeling, maar was en ben niet van de handel afhankelijk.
Merk het nu met de spirutele goederen, heb dus 2x marmer 1x staal en 1x hout.
De andere 2 marmer blijven gewoon als marmer, maar ik kan nu kijken naar de handelaar en denken 1 op 4. Niet voor mij!
Ruil als ik wat nodig heb! Gewoon 1 op1! Maar is niet zo heel veel, want ja uitbreiding is nog beetje moeilijk!
 
Als jouw normale bonus product hout is dan is jouw Elementalen bonus product marmer. Je zult dus een (nieuwe) marmerfabriek (liefst 2) moeten upgraden naar level 24 (en hoger) om van die bonus te kunnen profiteren.
Ga NIET in je hout fabrieken Elvenboomsap maken want dan profiteer je niet van de Elementalen bonus en kost dit relatief te veel grondstoffen. In die marmerfabriek maak je maansteen en dat verhandel je voor boomsap en platina, moet je nog wel de handelaar upgraden.
super, thnxs..nu snap ik het..heb nu 2 marmer neer gezet die ik ga uppen..thnxs nogmaals voor de uitleg..;-)
 
Als je je handel 1 op 1 neerzet, is er altijd wel iemand die ook een voorstander is van eerlijke handel die voor zo'n deal gaat. :)
Er zijn gelukkig heel veel vriendelijke spelers op dit niveau die gaan voor de eerlijke handel.
Het is wel handig om de handel tijdig neer te zetten zodat de spelers tijd hebben om je handel af te nemen.
 

DeletedUser990

Guest
1 op 1 is zo weg. Zal niet zeggen wordt tijdens neerzetten al binnengehaald maar 10 minuten is lang
 
Misschien off-topic en waarschijnlijk allang bekend, maar in de app worden de spirituele goederen niet getoond als je op het kistje drukt.
In het stadhuis worden ze wel getoond, maar daar worden dan weer niet de "nederzetting goederen" getoond.

Ander punt, in de wiki zijn de levels van de staalfabriek en houtfabriek niet bijgewerkt. levels 24 t/m 27 missen. Bij de marmerfabriek zijn deze levels er wel. maar zonder plaatje.
 
Bovenaan