• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

Super dat de wisseling van artefacten zo snel gaat, 7 maart al nieuwe artefacten :) had verwacht dat er een pauze tussen zou zitten
 
Denk dat het terugzetten van de maansteen set geen optie was, en dus moesten ze iets anders als "hoofdbeloning". Artefacten zijn ongevaarlijk, en leuk voor nieuwe spelers. Voor oudere spelers wordt de toren ietsje minder interessant.

Enige probleem met de huidige opzet lijkt me dat ook de nieuwe spelers gaan ontdekken dat de toren in extremen uitdeelt. Veel spelers die ofwel niets danwel teveel artefacten krijgen. Was met de maansteen set niet erg, want daar had je een paar jaar om de set te verzamelen. In 6 weken echter werkt dat niet meer.

Ik hoop wel dat ze nog wat gaan doen tegen al die boekenrollen die de biebs produceren binnenkort. Als dit hun oplossing is (maansteen set in de academie), dan hebben ze alleen de groei van het aantal biebs gestopt, maar niet hun produktie.
Inno kennende zal ik echter niet verbaasd zijn als ze denken dat het nu klaar is, en vervolgens pas over 2 jaar concluderen dat ze nog iets moeten doen met die biebs.
 
Denk dat het terugzetten van de maansteen set geen optie was, en dus moesten ze iets anders als "hoofdbeloning". Artefacten zijn ongevaarlijk, en leuk voor nieuwe spelers. Voor oudere spelers wordt de toren ietsje minder interessant.

Enige probleem met de huidige opzet lijkt me dat ook de nieuwe spelers gaan ontdekken dat de toren in extremen uitdeelt. Veel spelers die ofwel niets danwel teveel artefacten krijgen. Was met de maansteen set niet erg, want daar had je een paar jaar om de set te verzamelen. In 6 weken echter werkt dat niet meer.

Ik hoop wel dat ze nog wat gaan doen tegen al die boekenrollen die de biebs produceren binnenkort. Als dit hun oplossing is (maansteen set in de academie), dan hebben ze alleen de groei van het aantal biebs gestopt, maar niet hun produktie.
Inno kennende zal ik echter niet verbaasd zijn als ze denken dat het nu klaar is, en vervolgens pas over 2 jaar concluderen dat ze nog iets moeten doen met die biebs.

Ze gaven aan dat hiermee het probleem iig niet erger wordt maar dat het niet de oplossing was. (laatste Q&A)
Ik hoop dat dat de waarheid gaat zijn al heb ik geen flauw idee waarom ze het zolang uitstellen terwijl er tal van oplossingen voor het oprapen liggen.
Zoals het er nu naar uitziet zal het boekrol probleem pas over 5+ jaar opgelost zijn als spelers met meerdere sets eindelijk stoppen met spelen en zo de overdaad verdwijnt. maar dat is niet echt een oplossing die acceptabel is.
 
Ik heb in de toren 3 feniksartefacten gewonnen dus ik dacht dan maak ik in d3 academi een feniks. De feniks die je in de academi kan maken is een koudvuurfeniks en daar zijn de artefacten niet geschikt voor. Wat is dan het nut van het winnen van deze artefacten?
 
Je zult ff geduld moeten hebben vermoed ik ;)

1614799650497.png


De 3 feniksartefacten die je in de toren hebt gewonnen werken alleen op de onderstaande evoluerende gebouwen

  • Vuurfeniks - Verhoogt de schade van eenheden
  • Stormfeniks - Verhoogt de kracht van betoveringen voor magische fabrieken
  • Gouden Feniks - Verhoogt de productie van bonusgoederen

 
Tot nu toe 3 keer koudvuurfeniks in de academi gezien maar ik ga rustig afwachten tot er een andere feniks voorbij komt. Dank je wel :)
 
Ik hoop dat dat de waarheid gaat zijn al heb ik geen flauw idee waarom ze het zolang uitstellen terwijl er tal van oplossingen voor het oprapen liggen.
Wellicht PR redenen. Als ze toch gaan schuiven in de maansteen set, misschien schuiven ze nog wel meer dan alleen de boekenrollen produktie. In ieder geval worden er heel veel spelers verdrietig, als ze dat als losse update uitbrengen.
Ze moeten nog wat andere wijzigingen zoeken of zijn die aan het bouwen, die ze als goed-nieuws reclame kunnen gebruiken, zodat de meeste spelers niet weglopen. Voorlopig verwacht ik dat de toren-update voor dat doel gebruikt gaat worden.
Als ze de toernooi strategie volgen wordt de onderkant doodsimpel en de bovenkant niet te doen, en her-verdelen ze de opbrengsten van de huidige toren over de extra levels, met 10 dias erbij zodat ze "extra beloningen" kunnen adverteren.
 
Het zijn nu dus stonehenge artefacten in de toren die je kunt winnen? Eigenlijk best wel waardeloos als je die al op max level heb. Ik ben toch al geen fan van die upgrade gebouwen omdat je ze niet naar je inventaris kunt teleporteren. En tenzij ik een prijs dus echt heel mooi vindt (of goed kwa waarden) plaats ik ze toch niet. Maak ze eerst maar eens storebare.

Tja, ik vind dit dus nu echt wel een waardeloze toevoeging als beloning in de toren, tenzij er een recept komt in de academie waarmee je willekeurige artefacten kunt omwisselen tot een artefact die je willekeurig kunt gebruiken. Verhouding bij de feniks artefacten was voor omwisselen 3 voor 1, en dat zou denk ik wel goed zijn.

Ik wil graag alle fenikjes groot brengen of de beertjes, maar ja dan heb je niet veel aan zo'n stonehenge artefact.
 
Mee eens Ekstertje,
Snap dat ze hiermee het boekenrol proberen op te lossen. Wat werkt voor nieuwe spelers...

Voor toren nu komen er dus allerlei artifacten langs... de beste daarvan zijn idd de beren of de feniksen...
stonehenge staat zeker laag op mijn lijstje.
 
Er zijn heel veel spelers die dit soort items wel leuk vinden, al vind je die wat minder op het forum.

Ga maar blind in wat steden kijken buiten de top om, het is een ratjetoe van allerlei evolutiegebouwen.
Op beta heb ik de proef op de som genomen en 3 willekeurige spelers gepakt van onze nederlandse server
https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/rise-of-the-phoenix-cult.16362/post-96938

Allemaal hadden ze "waardeloze" evolutiegebouwen en niet alleemaal stonden op level 10. voor hen is dit natuurlijk een geweldige kans.
en dit zijn nu net die spelers die je niet op het forum vind.
 
Nu ja, ik vind het gewoon jammer dat er nu een prijs in de toren zit die voor mij niet zo nuttig is.
De toren is, naar mijn mening, toch al te duur zodra je verdieping 1 heb gehad, en dan ook nog kans op een prijs waar ik niets aan heb. Ik ga er dan echt geen goederen of troepen aan verspillen. Als het nu hadden geintroduceerd zoals mijn voorstel, dan had de prijs nut voor een grotere doelgroep.

Ik ben dus niet tegen artefacten als prijs in de toren, maar had liever gezien als er ook een wisselrecept komt.
 
Nu ja, ik vind het gewoon jammer dat er nu een prijs in de toren zit die voor mij niet zo nuttig is.
De toren is, naar mijn mening, toch al te duur zodra je verdieping 1 heb gehad, en dan ook nog kans op een prijs waar ik niets aan heb. Ik ga er dan echt geen goederen of troepen aan verspillen. Als het nu hadden geintroduceerd zoals mijn voorstel, dan had de prijs nut voor een grotere doelgroep.

Ik ben dus niet tegen artefacten als prijs in de toren, maar had liever gezien als er ook een wisselrecept komt.

Dat is waarschijnlijk omdat jij de andere voordelen niet zit of niet interessant vind.

De toren levert mij wekelijk op: (per wereld)
~450 diamanten
~ 200-250 uur aan tijdboosters (een week is 168 uur)
~27-30 combinatieversnellers
~14000 spelfragmenten (met deze 2 kan ik lekker handwerken voor leuke dingen en meer kans op diamanten via mysterieuze kistjes)
~ 5 magische huizen 2 wapenkamers gemiddeld per jaar, (al is dit wel erg random verdeeld, die keer dat je er 1 krijgt is wel erg leuk.)
~Dwergen wapenkamers
~ zo nu en dan een geest, een leuke wensput die veel zaden, mana en KP levert naast maximaal gemiddeld 1150 diamanten over de levensduur van 100 dagen.
~ Veel portaalboosters voor zijn die nog niet op het einde zitten en deze goed kunnen gebruiken (voor mij rommel)


Wat random bruikbare fillers als muntenregens, hamervullers ect.

Of hier nu een artefact bijzit of niet, voor mij is dit meer dan voldoende.
Het heeft erg veel synergie met bv toernooi. een deel van deze prijzen kunnen weer ingezet worden in het toernooi om daar weer meer prijzen op te halen.
En er is geen betere bron van diamanten buiten deze met geld te kopen.

Je kan op al je voorraden broeden als een vogel en deze laten groeien in het oneindige maar ik geef ze liever uit om iets leuks te verdienen wat ik niet met al die voorraden kan. zoals bv diamanten.

Het hangt wel allemaal af van de groep waarin je je bevind. naar de top van de toren vliegen in een broederschap waar niemand meedoet en je niet helpt maakt het een stuk minder leuk. en scheelt heel veel in de prijzen. het is dan idd niet zo heel boeiend.

Maar als je iedereen in je broederschap kan meekrijgen is het 1 van de grootste goudmijnen in het spel.

We zien ook dat steeds meer broederschappen dit in beginnen te zien. we zien langzaam het aantal gouden broederschappen stijgen. in dat opzicht is het niet veel anders dan toernooi. ook daar zagen mensen het eerste jaar / 2 jaar niet het nut van de 10 kistjes en toernooi als geheel.

Kijk eens wat er tegewoordig aan toernooi wordt gedaan. het is compleet veranderd. waar wij vaak de enige waren met 10 kistjes zit het de laatste 2 jaar op vele broederschappen per week.

Het is een kwestie van kansen zien, bij het toernooi kon je ook zeggen, kost teveel troepen. maar wat dan op al die troepen zitten broeden terwijl je die niet kan inzetten op de wereldmap?
 
Ik ben dus niet tegen artefacten als prijs in de toren, maar had liever gezien als er ook een wisselrecept komt.
Het zou me niets verbazen als ze artefacten in de toren blijven geven. Ze moeten toch iets als prijs geven, en gebouwen als maansteen set zijn duidelijk niet een goede prijs (zelfs inno begrijpt dat nu).

Als dat werkelijk gebeurt, is je wisselrecept niet nodig, je bereikt alleen het eindpunt van alle evolutie-gebouwen op level 10 sneller.

Maar goed, eerst maar eens zien wat ze nu gaan doen met de toren en de maansteen set (hoewel ik bang ben dat ze niets meer gaan doen met dat laatste).
 
Het zijn nu dus stonehenge artefacten in de toren die je kunt winnen? Eigenlijk best wel waardeloos als je die al op max level heb. Ik ben toch al geen fan van die upgrade gebouwen omdat je ze niet naar je inventaris kunt teleporteren. En tenzij ik een prijs dus echt heel mooi vindt (of goed kwa waarden) plaats ik ze toch niet. Maak ze eerst maar eens storebare.

Tja, ik vind dit dus nu echt wel een waardeloze toevoeging als beloning in de toren, tenzij er een recept komt in de academie waarmee je willekeurige artefacten kunt omwisselen tot een artefact die je willekeurig kunt gebruiken. Verhouding bij de feniks artefacten was voor omwisselen 3 voor 1, en dat zou denk ik wel goed zijn.

Ik wil graag alle fenikjes groot brengen of de beertjes, maar ja dan heb je niet veel aan zo'n stonehenge artefact.
Ik had er nog 2 nodig,maar nop in de toren kunnen scoren! :confused:
 
Bovenaan