• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!



Beste Elfen en Mensen,

Met onze volgende Toren der Eeuwigheid, die begint op zondag 24 januari, zullen we enkele wijzigingen aanbrengen in de beloningen die kunnen worden verkregen bij in de toren, beschikbaar voor een beperkte tijd van zes weken. Deze wijzigingen zijn onder meer:

Algemeen
  • De maansteenbibliotheek-set wordt verwijderd uit de beloningspool van de toren en feniksartefacten worden toegevoegd als de nieuwe hoofdbeloning. Deze artefacten kunnen worden gebruikt om storm-, vuur- en gouden feniksen te evolueren. Voor degenen die deze gebouwen niet al bezitten (in de stad of de inventaris), kan het gebouw in het eerste stadium worden verkregen via handwerken in de magische academie.
  • Voor spelers in de hoofdstukken 3 tot en met 5 ruilen we de portaalwinstspreuk 10% in met meevaller van 50% voorraden, aangezien de portaalwinstspreuk pas bruikbaar wordt vanaf hoofdstuk 6. Dezelfde wijziging wordt toegepast voor portaalwinsten van 15%, 25% en 50%, die worden vervangen door meerdere meevallers van 50% voorraden.
Beloningskisten
  • Meevallers van 20% voorraden worden toegevoegd in verschillende kisten.
  • Feniks artefacten worden toegevoegd in verschillende kisten
Mysterieuze kisten
  • Muntenregen 20% en meevaller van 20% voorraden zijn toegevoegd in zeldzame kisten.
  • Tijdsboosterspreuken van 8 uur zijn toegevoegd in epische kisten.
  • Epische en legendarische kisten bevatten een feniks artefact.
We horen graag jullie feedback en mening over deze wijzigingen. Laat je feedback achter in het discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze wijzigingen.
 
"Toevoegen" bestaat natuurlijk niet, de kans was en blijft 100% in totaal van een kist naar ik aanneem, dus wat verliezen we?

EDIT: Welke percentages gaan naar beneden (en hoeveel) bedoel ik dus.
 
Laatst bewerkt:
"Toevoegen" bestaat natuurlijk niet, de kans was en blijft 100% in totaal van een kist naar ik aanneem, dus wat verliezen we?

EDIT: Welke percentages gaan naar beneden (en hoeveel) bedoel ik dus.
elke kans op een torenset gebouw valt weg, dus overal waar die was is die nu vervangen. (dus de ene verwijderd en de andere toegevoegd)
 
Ah, goed punt.
Kansen van beloningen blijven dan dus ongewijzigd, alleen wat je als prijs krijgt veranderd. Dat wou ik even weten.
 
Dus als ik het goed begrijp worden de maansteenpoort, oneindige boekenrol en bibliotheken vervangen voor phoenix artifacten...
de manaboompje, gomboompjes vervangen voor 20% meevallende voorraden.

Dat 1e vind ik top!
frustreer me al langer dat ik als later startende speler veel nadeel ondervind in toernooien puur omdat ik de vuurfeniks niet bezit.
Hopelijk is het te doen om met 6 weken torenspelen 9 phoenix artifacten te verzamelen.
Ben hier een beetje bang voor.

2de vind ik jammer... mana en gomboompjes zijn echt veel waardevoller dan 20% voorraden.
 
Dus als ik het goed begrijp worden de maansteenpoort, oneindige boekenrol en bibliotheken vervangen voor phoenix artifacten...
de manaboompje, gomboompjes vervangen voor 20% meevallende voorraden.

Dat 1e vind ik top!
frustreer me al langer dat ik als later startende speler veel nadeel ondervind in toernooien puur omdat ik de vuurfeniks niet bezit.
Hopelijk is het te doen om met 6 weken torenspelen 9 phoenix artifacten te verzamelen.
Ben hier een beetje bang voor.

2de vind ik jammer... mana en gomboompjes zijn echt veel waardevoller dan 20% voorraden.

mana en gomboomjes is deel van de bibliotheek set ;) die worden ook vervangen door artifacten dacht ek , je kan ze ook witten in gouden kisten (waar je dacht ek 1 van die 2 kleintjes kan winnen)
 
nu er geen opties meer zijn voor nieuwe onderdelen heb ik er maar het beste setje van gemaakt op winyandor. blijft toch een leuk setje
 
In onze bs even paniek, ze zagen het al verdwijnen in hun stad. Velen vinden de hoofdprijs niet zo wouw, en ze vinden de toren nu we heel duur.
Waarom als beloning geen extra badges geven van het oefenterrein zoals we nu hebben van de kazerne ipv wat we nu al kunnen winnen.
Niet iedereen zit te wachten op een fenix, of velen hebben hem al, dus weer artefacten om te verzamelen.
Waarom geen nieuw set uitsluitend voor de toren maar beter doordacht, je krijgt bv basis goederen dat niet jou bonus is. Nu blijven we een beetje in dezelfde prijzenpot vissen, en om te blijven spelen moet het voor de meeste toch iets zijn.
 
mana en gomboomjes is deel van de bibliotheek set ;) die worden ook vervangen door artifacten dacht ek , je kan ze ook witten in gouden kisten (waar je dacht ek 1 van die 2 kleintjes kan winnen)
Gezien ze ook 20% portaalbooster toevoegen verwacht ik dat deze omgeruild worden voor de gomboompjes... als de hele set puur omgeruild wordt dan zou het ook beetje raar zijn... grote hoofdprijs 5% kans op artifact.. en goudenkistje 20% zat vaak 10% gomboom 10% manaboom in

@loki65
Wat bedoel je met badges voor oefenterrein? Nog nooit iets van gezien.

Dan nog tip voor jou BS.. 1e van de 3 stadium van toren is bijna altijd volledig te vechten met minimale verliezen... alleen de bovenste zul je misschien willen afkopen. Als je dat doet is de toren met prijzen zeer winstgevend.
Zelf heb ik een zeer actieve producerende stad en heb ik genoeg legers en recources om tot boven te komen... maar snap goed als niet iedereen dit lukt.
 
Het is leuk voor de spelers die de vuurfeniks nog niet bezitten of op max hebben. Daarmee trek je de kansen van toernooi gelijk.
Maar er zijn ook spelers die de vuurfeniks al hebben staan. Als je al een beetje ver bent in de hoofstukken is de storm en gouden feniks niet zo aantrekkelijk meer. Die spelers komen met een lading artefacten te zitten waar ze niks aan hebben of mee kunnen.
Bovendien ieder die nu de maansteenset heeft staan hetzij 1 set of meerdere die doet hem niet weg. Het boekrolprobleem blijft dus bestaan.
Al zou je met een compleet nieuwe set komen het bestaande probleem is dan nog steeds niet opgelost.
Zo lastig kan het toch niet zijn om een herbalancering op de bestaande set te geven dat die andere goederen gaat geven dan alleen maar boekrol toverstof maansteen en bismut. Ik heb er geen verstand van maar een beetje programmeur moet dit toch zo kunnen fixen.
 
Ik heb er geen verstand van maar een beetje programmeur moet dit toch zo kunnen fixen.
Volledig met Yogi69 eens.
Nu heb je gewoon een handicap als je pech hebt met je verkregen bonusgoederen. Hoe hoger je komt in het spel hoe vervelender dit wordt gezien er minder mensen zijn om dezelfde hoeveelheden te handelen... Dit zorgt weer voor stoppende spelers op dit niveau wat dit effect versterkt.
Meer balans zou erg fijn zijn!
 
Gezien ze ook 20% portaalbooster toevoegen verwacht ik dat deze omgeruild worden voor de gomboompjes... als de hele set puur omgeruild wordt dan zou het ook beetje raar zijn... grote hoofdprijs 5% kans op artifact.. en goudenkistje 20% zat vaak 10% gomboom 10% manaboom in

@loki65
Wat bedoel je met badges voor oefenterrein? Nog nooit iets van gezien.

1611307928711.png

deze staan bij directe effecten, maar ipv van altijd Kazerne nu oefenterrein.
 
volgens de undocumented changes op beta zitten die vanaf de volgende update wel in het spel. dus in de toekomst kunnen we die wel ergens verwachten.
 
Ik ben benieuwd welke artefacten komen na die 6 weken van Feniks. Kunnen we ons daarop verheugen of daarover klagen. :cool:
waarschijnlijk terug de bib weer voor een tijdje en mss de beren , fenix en beren afwisseling met bib lijkt me meer logisch voor nieuwere spelers.
 
Ik dacht net dat de portaalprofits eruit gingen? En dat zou ik bijzonder jammer vinden! Voorraden spullen heb ik er nog massa's van zitten.
 
We kunnen enkel doorgeven wat wij of onze broeders/zusters niet goed vinden. Dan is het de bedoeling om aan de top te luisteren, en bij te sturen. Zo blijft dit een top spel, en ja voor iedereen zal je geen goed kunnen doen.
 
Bovenaan