• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

Volgens mij kunnen die maansteen bibliotheken beter T2+2 gaan maken ipv T2+1
Ik zelf heb als T2 kristal maar als T5 heb ik inkt en daar heb ik boekrollen voor nodig.
Ik heb wel de eindeloze boekrol staan in meerdere aantallen en daar mee dek ik de lading van wat ik nodig heb niet.
Maar zou ik die bibliotheken wel plaatsen dan is mijn verbruik gedekt.
nu heb ik in het verleden genoeg papier gekocht om een voorraad ven ruim 2,7m te hebben.
Dus vandaar juist T2+2 maken zodat je de handel van de inkt makers blijft houden of anders T2+0 maken.
 
Dit is niet waar. Zowel wij, als de ontwikkelaars en product designers zijn van dit probleem op de hoogte en sparren hier regelmatig over. Het is alleen vrij ingewikkeld om een oplossing hiervoor te bedenken.
@DonFrank, denk maar zo: de beste stuurlui staan aan wal ;) volgens mij zijn er genoeg manieren om achter de schermen bij inno daadwerkelijk mee te denken en te doen. dus wie een oplossing wil voor het boekrolprobleem (is er!), meld je aan bij inno ;)
 
Op Facebook zag ik een post van Elvenar dat deze week de wijzigingen op T2 in de maansteenset live gaan. Geldt dit ook voor de Nederlandse
servers?

1632775771152.png
 
@Topsecret deze update gaat binnen de komende 2 á 3 weken life en ook hier maar je plaatje is iets veroudert.
Kristal makers krijgen Boekrol ipv zijde.
Boekrol makers krijgen zijde ipv kristal.
zijde makers krijgen kristal ipv boekrol.
Voordeel is dat iedereen het goed krijgt wat ze verbruiken voor hun T5 producties.
 
@Topsecret deze update gaat binnen de komende 2 á 3 weken life en ook hier maar je plaatje is iets veroudert.
Kristal makers krijgen Boekrol ipv zijde.
Boekrol makers krijgen zijde ipv kristal.
zijde makers krijgen kristal ipv boekrol.
Voordeel is dat iedereen het goed krijgt wat ze verbruiken voor hun T5 producties.
Aha nog 2-3 weken wachten... Thanks ook voor de toelichting op de wijziging van wat je aan T2 krijgt. Gek Dat ze vanuit Inno op fb dan nog dat oude plaatje gebruiken.
 
Ik heb ook de library in mijn stad.
als ik deze verwijder komt alle delen dan weer terug in de magische academy terug, metname de maansteen bibliotheek???
 
Ik heb ook de library in mijn stad.
als ik deze verwijder komt alle delen dan weer terug in de magische academy terug, metname de maansteen bibliotheek???
Als je ook niets in opslag hebt wel. Hoop de set eigenlijk zeker met deze wijziging weer vaker terug te zien in de toren. De afgelopen maanden is die 1x een week geweest, voor de rest waren het enkel nutteloze artefacten.
 
Er is geen nieuw gebouw, ze hebben de produktie van de bestaande gebouwen veranderd. Als ze de wijziging uitrollen over live veranderen dus alle bestaande meensteen biebs en oneindige boekenrollen gebouwen.

Maan steen set zit niet meer in de toren, alleen nog 1x in de academie bij handwerken. Ik verwacht niet dat ze dat veranderen na het hele debacle van de set.

In het algemeen vermijd inno de +2 goederen in gebouwen, op die manier zorgen ze ervoor dat je handel moet blijven drijven voor het 3e goed in een tier.
 
maar je plaatje is iets veroudert.
Mij lijkt het plaatje juist uiterst correct. Als 'zijde' je bonusgoed is, dan zul je kristal gaan maken. Da's inderdaad die [T2+1] voor je [T5].
Hier is dat aangegeven met die zijderelikwie, inclusief groen pijltje en fonkelende sterren, waarop de bibliotheek als antwoord 'kristal' geeft.
Fraai staaltje voortschrijdend inzicht van Inno, waar we prima mee kunnen leven.
Gisterochtend is het ook voor hier aangekondigd, zo te zien met hetzelfde plaatje.
 
Ondanks de wijzigingen zal er nog een tijd overheen gaan om de overschotten in boekrol behoorlijk te verminderen.
Ik heb boekrol dan niet als bonus maar zal toch even gaan duren voor ik het grootste deel van mijn 8M aan boekrol kwijt ben.
En voor wie boekrol wel als bonus heeft en een enorm overschot heeft zal het denk ik dubbel zo lang duren voor je er een beetje vanaf bent.
Dus een tip voor wie boekrol als bonus heeft, koop daar kp voor en pomp die in je OW of onderzoek om er wat sneller vanaf te komen.
Met 10M boekrol kan je een hoop kp kopen mits het je bonus is.
 
Sorry, dit zat niet in mijn actieve herinnering. Want, inderdaad, kp koop je bij een evenement en vaak haak ik af bij deze opdracht.
 
Oh, maar 8M, wil je ruilen met mijn 40M? (Nooit boekenrollen op de markt gezet, alleen maar gespaard en uitgeven in onderzoek en toren.)
Voor op Winy is dat aardig veel. Die wereld bestaat nog niet zo lang. Deze maand net 2 jaar. En opsparen gaat de eerste 8 hoofdstukken dan nog niet zo hard als niet bonus. Als ik op A niet anderhalf tot 2 jaar er uit was geweest had ik ze daar ook al kunnen hebben.
 
Sorry, dit zat niet in mijn actieve herinnering. Want, inderdaad, kp koop je bij een evenement en vaak haak ik af bij deze opdracht.
Jammer dat je dan bij die opdrachten afhaakt want is eigenlijk helemaal niet nodig als je met goederen had gekocht.
T1 loopt steeds met 40 op. T2 loopt met 20 op en T3 loopt met 10 op. Daar had je heel wat events voor kunnen doen.
 
Bovenaan