• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

Ik zou het fijn vinden als ze maanbieb konden ombuigen naar niet bonus T2 goederen....boekrollen heb ik zelf genoeg.

persoonlijk snap ik niet dat ze die set niet al vele maanden geleden hebben aangepakt en veranderd hebben naar T2.
Ze besteden marketingbudget voor reclames enzo om nieuwe spelers te trekken.

Die zelfde spelers krijgen dan bovenmatig vaak boekrol (want boekrolspelers stoppen het snelst wegens boekrolellende dus komen die plekken weer vrij) en diezelfde spelers kunnen binnen no-time hun goederen niet op de markt kwijt, en stoppen weer.

Dat heet dweilen met de kraan open, het kost hun dus ook gewoon geld, maar om 1 of andere vage reden blijft die ellendige set maar in zijn huidige vorm bestaan.

Veranderen naar bonus +1 is de enige oplossing voor het huidige probleem, of je moet iets uitbrengen in plaats ervan dat nog veel beter is.
Stel dat ze besluiten de huidige set niet meer uit te geven dan verdwijnt het probleem niet. want die boekrollen blijven in productie.
 
... ombuigen naar niet bonus T2 goederen....boekrollen heb ik zelf genoeg
Ik had me dat nog niet gerealiseerd, maar inderdaad, boekenrol spelers krijgen er niet een extra T2 goed bij.

Dat lijkt me ook een goed argument om de produktie te veranderen.

... maar om 1 of andere vage reden blijft die ellendige set maar in zijn huidige vorm bestaan.
Van wat ik zie en lees is mijn huidige conclusie dat de ontwikkelaars vooral in "brandblus" mode werken (firefighting). Het ding van vandaag moet gefixed worden, geen tijd voor beschouwingen over verbanden of over lange(re) termijn gevolgen van beslissingen.
 
volgens mij gaat inno het uiteindelijk wel aanpakken hoor. Maar vermoedelijk gaan ze tegelijkertijd ook andere dingen wijzigen zodat je dan minder goederen of minder CC of minder toverspreukfragmenten gaat krijgen.
Je kent het wel, een logische lang verwachte wijziging komt altijd gepaard met ongewenste wijzigingen.
 
volgens mij gaat inno het uiteindelijk wel aanpakken hoor. Maar vermoedelijk gaan ze tegelijkertijd ook andere dingen wijzigen zodat je dan minder goederen of minder CC of minder toverspreukfragmenten gaat krijgen.
Je kent het wel, een logische lang verwachte wijziging komt altijd gepaard met ongewenste wijzigingen.

In dit geval is alles beter dan het in de huidige vorm blijven bestaan.
het heeft een komplete markt kapot gemaakt waardoor 1/3 van de spelers problemen heeft op van zijn/haar t2 af te komen.
Je ziet spelers maar T1 maken en cross traden als oplossing.

dus zelfs een dikke nerf hoewel vervelend is beter dan dat de huidige optie blijft bestaan
 
Schatkisten komen geheel willekeurig, zit geen vast patroon in.
Je kunt niet voorspellen wanneer ze komen, en je kunt ook niet voorspellen wanneer ze niet komen.
 
vraag waarom heb je bij de ene wel schatkisten en bij de anderen niet een tot boven aan van de 1 kamer
als je bij elk kistje kijkt zie je dat die x% kans geeft op een kistje. zodra je die x% "goed gooit" wordt er weer een dobbelsteen gegooid met kans op een blauw, gouden of paars kistje.
 
Opzich leuke beloning (feniksartifacten), hoop ook een vuurfeniks te kunnen krijgen (uiteraard naar level 10 maar ga het wel zien), ook erg benieuwd wat de toekomst brengt aan andere artefacts en of misschien andere gebouwen.. aan de ene kant vind ik 3 verdiepingen ruim voldoende (en lastig genoeg als je via de app speelt) waar ik toch op ga hopen is dat we snel gevechten via de app handmatig mogen besturen.. maargoed ga ik offtopic xD leuke toevoeging
 
Ik heb ook de feniks, maar ik ben de enige in mijn groep en ik gun het mijn andere leden ook, dus van mij mag die regelmatig terug komen zodat ook de rest die feniks kan krijgen. Ik heb er nog kleine spelertjes tussen met heel ijverig de toren zijn aan het beklimmen vvor toch maar enkele badges te halen. We moeten voor iedereen wat geven dus ik ben ervoor zeker weten
 
Opzich leuke beloning (feniksartifacten), hoop ook een vuurfeniks te kunnen krijgen (uiteraard naar level 10 maar ga het wel zien), ook erg benieuwd wat de toekomst brengt aan andere artefacts en of misschien andere gebouwen.. aan de ene kant vind ik 3 verdiepingen ruim voldoende (en lastig genoeg als je via de app speelt) waar ik toch op ga hopen is dat we snel gevechten via de app handmatig mogen besturen.. maargoed ga ik offtopic xD leuke toevoeging
vechten in de toren is niet mijn hobby, vind het mastermind spelletje wel leuk om te doen, en moet iets met die grote berg goederen die ligt te verstoffen, hij groeit nog steeds.

Toernooi afkopen is niet leuk meer als je 900K goederen ziet staan voor 1x afkopen.
 
Ik heb in het begin die vuurfeniks gekregen, maar nooit gezet en uiteindelijk verkocht. Had toen nog niet door hoe interessant die voor toernooi en toren is. Toren was er toen nog niet denk ik. Klopt het eigenlijk dat ik deze ni daarom niet terug krijg in mijn MA, want krijg niet de mogelijkheid om die te maken.

Op Aya heb ik dus ok boekrol als bonus, dat is inderdaad heel frustrerend, want iedereen heeft dit al, dus je krijgt het met moeite weg. Snap niet dat ze bij iedereen dezelfde t2 nemen. Neem dan een t2 die niet de bonus is van de speler, dan heb je dat probleem ook niet...
 
Klopt het eigenlijk dat ik deze ni daarom niet terug krijg in mijn MA, want krijg niet de mogelijkheid om die te maken.
Nee dat klopt niet... sterker nog, alles wat (om welke reden dan ook) nog niet in je stad en/of inventaris staat, komt op zeker moment in de MA voorbij... maar dat kan soms wel heel lang duren! Of het feit dat hij (tijdelijk) nu ook in de toren te winnen is daar invloed op heeft, weet ik niet...
 
Het is niet helemaal "alles" meer dacht ik, ze hebben op een gegeven moment eenkeer opruiming gehouden onder de eenvoudige (minder gewilde of oudere) evoluerende gebouwen, zodat je niet al die meibomen etc voorbij ziet komen.
Voor zover ik weet zitten alle feniksen nog steeds in de roulatie.

@Sarah86
In de aankondiging van de wijziging van de toren staat expliciet: "Voor degenen die deze gebouwen niet al bezitten (in de stad of de inventaris), kan het gebouw in het eerste stadium worden verkregen via handwerken in de magische academie." (zie https://nl.forum.elvenar.com/index....-in-de-toren-der-eeuwigheid.9569/#post-103095 ), dus het gebouw zou soms langs moeten komen als het goed is.
 

Aeva

Chef
Nee dat klopt niet... sterker nog, alles wat (om welke reden dan ook) nog niet in je stad en/of inventaris staat, komt op zeker moment in de MA voorbij... maar dat kan soms wel heel lang duren! Of het feit dat hij (tijdelijk) nu ook in de toren te winnen is daar invloed op heeft, weet ik niet...
Volgens mij is het zo dat elke basis in de MA wordt opgenomen als dat relevant is. De feniksen horen er nu alle drie in te zitten (vuur, storm, goud) en ze worden zeer waarschijnlijk weer weggehaald na een tijdje als er geen artefacten meer te winnen zijn in de toren, dat zou dan over een week of 6 moeten zijn.
 
De kans om een fe-niks artefact te winnen is wel erg klein. Heb nu twee weken achter elkaar de toren tot het hoogste top beklommen en 2x 1 artefact gewonnen. met nu nog 3 keer te gaan is het bijna onmogelijk om nog 5 of 6 fe-niksen te krijgen <> maar zal het zeker proberen. Wie niet klimt die niks wint. :cool:
 

Aeva

Chef
De kans om een fe-niks artefact te winnen is wel erg klein.
Volgens de slimmeriken op beta is de kans 4,5 artefact. Maar er zijn spelers met veel meer of veel minder.
Ik heb er zelf 8 gewonnen op beta, dus het kan wel. Al blijft het min of meer een toevalstreffer als je er zoveel wint.
 
heb er 1 of 2 op winyandor en 8 tot nu toe op arendyll.
De RNG is beetje groot als je maar zo weinig dobbelsteenjes mag gooien. 6 weken is best wel kort
 
Bovenaan