• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

Ook ik ben sinds de aankondiging vaker hoog in de toren geweest...totaal slechts 1 artefact gewonnen....ze zijn wel heel zuinig:rolleyes:
 
heb er 1 of 2 op winyandor en 8 tot nu toe op arendyll.
De RNG is beetje groot als je maar zo weinig dobbelsteenjes mag gooien. 6 weken is best wel kort
Helemaal mee eens...
ik hoop echt dat de vuurfeniks toren wordt verlengd ofdat tijdens een BSA deze stuks te winnen vallen.

roulatiesysteem met vuurfeniks / beren / maanset ( met aangepaste boekenrollenbonus voor bonusgoed +1 of +2)
 

DeletedUser4746

Guest
In mijn beide stadjes elke week de top van de toren en tot nu toe slechts 1 artefact bij elk. Gelukkig had ik mijn feniksen al na het vorig paasevent gezet en de koudvuur artefacten omgezet naar feniksartefacten. Ik heb dus in elk geval iets. Voor één van onze leden in hoofdstuk 5 die elke week dapper de toren tot de top beklimt en nog maar 1 artefact heeft terwijl ze met gouden en paarse kisten om het hoofd geslagen wordt, vind ik dit wel heel erg zuur. Zeker als het alternatief elke week weer die portaalwinsten zijn die ze niet nodig heeft omdat ze genoeg handelsposten bezit.
Ik snap dat dit is hoe het spelletje werkt, maar leuk is anders.
 
Dat is wel erg veel pech. Ik heb er inmiddels 9, maar ik heb ze helemaal niet nodig.

Het lijkt een thema te zijn, ik heb er ook al 9 gehad, maar de persoon die ze echt nodig heeft 1!
het is gewoon dramatisch random, het zou fijn zijn geweest als je bovenaan in de toren er gewoon 1 krijgt, of als onderdeel van een gouden toren 1 stuk.
Dat zet mogelijk meer gilden aan om het samen te proberen ipv individueel en geeft iig een basis zodat het verschil tussen spelers niet zo extreem is.
 
Het lijkt een thema te zijn, ik heb er ook al 9 gehad, maar de persoon die ze echt nodig heeft 1!
het is gewoon dramatisch random, het zou fijn zijn geweest als je bovenaan in de toren er gewoon 1 krijgt, of als onderdeel van een gouden toren 1 stuk.
Dat zet mogelijk meer gilden aan om het samen te proberen ipv individueel en geeft iig een basis zodat het verschil tussen spelers niet zo extreem is.
INNO geeft deze persoon een baan met zijn goede ideeen!
 
Wie weet komt die optie nog in het paasevenement net als vorig jaar.
Even afwachten dus wat het event van dit jaar gaat brengen, als die optie er komt, is deze random nog niet z'n drama. want dan is het een extraatje
 
Momenteel heb ik er 6 gewonnen, ben dr erg blij mee.. mocht ik er geen 9 halen dan is het hopelijk in de toekomst dat het weer een keer terug keert zodat ik de feniks toch mag maxen.. verder snap ik de frustratie wel rondom de beloning.. het heeft bij mij een jaar geduurd dat ik uiteindelijk de maansteen bieb gebouw kreeg, terwijl andere al naar 1 poging dat gebouw mochten plaatsen xD mja het blijven kansen ook, en zolang er een kans is, kan dat ook veel pech geven natuurlijk.. ik zou zeggen laat spelers de kansen op een bepaalde manier beinvloeden of misschien toch nog een winstmodel erin verwerken voor de eeuwige toren.. of dat je een verdieping opnieuw mag spelen en dat gewonnen items eerst opzij worden gezet.. ik ben wel benieuwd wat het volgende mag zijn dat in de toren gaat komen
 
Nog een hoop nutteloze artefacten erbij. Ofwel geef je prijzen die door iedereen kunnen gebruikt worden of creëer je een speciale prijs voor degenen die uit de boot vallen. Waarom geen superfeniks maken die alleen maar te verkrijgen is voor degenen die de andere feniksen reeds op lvl 10 hebben. Zo beloon je ook de goede en ervaren spelers. Want ik zie het al komen, na de feniksartifacten zullen de beerartifacten komen en terug zullen de goede en ervaren spelers uit de boot vallen. En zo maak je de toren waardeloos, reeds vele gilden hebben besloten om niet meer deel te nemen aan de toren omdat hij niets opbrengt. Trouwens niet alleen in de toren valt het prijzenverval op, ook bij de events is dit het geval. Bijna alle dagprijzen zijn nu gebouwtjes die geen enkele waarde hebben voor ervaren spelers, of ze hebben betere gebouwen staan of ze hebben geen plaats om ze te zetten. Het enige wat je ermee kan doen is ze verbreken voor toverspreukfragmenten, maar daar heeft een ervaren speler ook genoeg van. Nog niet zo lang geleden kon je als dagprijs ook grote oude kennispunten of tijdsversnellers krijgen, dat zijn tenminste prijzen die voor iedereen nuttig zijn.
 
Nog een hoop nutteloze artefacten erbij. Ofwel geef je prijzen die door iedereen kunnen gebruikt worden of creëer je een speciale prijs voor degenen die uit de boot vallen. Waarom geen superfeniks maken die alleen maar te verkrijgen is voor degenen die de andere feniksen reeds op lvl 10 hebben. Zo beloon je ook de goede en ervaren spelers. Want ik zie het al komen, na de feniksartifacten zullen de beerartifacten komen en terug zullen de goede en ervaren spelers uit de boot vallen. En zo maak je de toren waardeloos, reeds vele gilden hebben besloten om niet meer deel te nemen aan de toren omdat hij niets opbrengt. Trouwens niet alleen in de toren valt het prijzenverval op, ook bij de events is dit het geval. Bijna alle dagprijzen zijn nu gebouwtjes die geen enkele waarde hebben voor ervaren spelers, of ze hebben betere gebouwen staan of ze hebben geen plaats om ze te zetten. Het enige wat je ermee kan doen is ze verbreken voor toverspreukfragmenten, maar daar heeft een ervaren speler ook genoeg van. Nog niet zo lang geleden kon je als dagprijs ook grote oude kennispunten of tijdsversnellers krijgen, dat zijn tenminste prijzen die voor iedereen nuttig zijn.

Met andere woorden wil je sterke ervaren spelers nog meer uit laten lopen vergeleken andere (niet ervaren) spelers waar ik blijkbaar ook bij hoor want heb de feniks niet op 10 :confused:..
Uit de toren kun je zekers veel nuttige dingen halen, geest - magische gebouwen en spreuken.. vind het geweldig en denk dat er best wat spelers zijn die er net zo over denken :).
 

Aeva

Chef
Uit de toren kun je zekers veel nuttige dingen halen, geest - magische gebouwen en spreuken.. vind het geweldig en denk dat er best wat spelers zijn die er net zo over denken
Onze hele BS denkt er zo over :)

elvenar handtekening DEF.jpg
 

DeletedUser5104

Guest
Mijn feniks is tot nu op lv 6 gekomen, ik merk al verschil met de toernooien.
In onze bs hebben we een paar leden die zwaar teleurgesteld zijn doordat ze geen of weinig artefacten winnen, maar wij hebben wel de lol van de toren ontdekt. Al 4 x goud inmiddels en dat smaakt écht naar meer. Ook dat is winst :)
 
Bovenaan