• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Nieuwe beloningen in de Toren der Eeuwigheid!

Laten we even niet vergeten dat je dit spel gratis kunt / mag spelen <> natuurlijk zijn er mensen die vele tientjes uitgeven aan diamanten en op die manier elke maand een hoofdstuk kunnen uitspelen, maar dat is een keuze.
Het is mijn keuze om gewoon leuk - gratis - te spelen en genoegen te nemen met wat de ontwerpers mij bieden.
Afgelopen jaren heb ik TribalWars en Grepolis gedaan met evenveel plezier als Elvenar. Maar het moet gezegd worden dat Elvenar in tegenstelling tot die andere twee nog volop in ontwikkeling is en dus zeker nog niet gaat vervelen.
Kortom > hou eens op te zeuren over wat niet goed is en wees dankbaar voor wat wel goed is.
:cool:
 
Nog een hoop nutteloze artefacten erbij. Ofwel geef je prijzen die door iedereen kunnen gebruikt worden of creëer je een speciale prijs voor degenen die uit de boot vallen. Waarom geen superfeniks maken die alleen maar te verkrijgen is voor degenen die de andere feniksen reeds op lvl 10 hebben. Zo beloon je ook de goede en ervaren spelers. Want ik zie het al komen, na de feniksartifacten zullen de beerartifacten komen en terug zullen de goede en ervaren spelers uit de boot vallen. En zo maak je de toren waardeloos, reeds vele gilden hebben besloten om niet meer deel te nemen aan de toren omdat hij niets opbrengt. Trouwens niet alleen in de toren valt het prijzenverval op, ook bij de events is dit het geval. Bijna alle dagprijzen zijn nu gebouwtjes die geen enkele waarde hebben voor ervaren spelers, of ze hebben betere gebouwen staan of ze hebben geen plaats om ze te zetten. Het enige wat je ermee kan doen is ze verbreken voor toverspreukfragmenten, maar daar heeft een ervaren speler ook genoeg van. Nog niet zo lang geleden kon je als dagprijs ook grote oude kennispunten of tijdsversnellers krijgen, dat zijn tenminste prijzen die voor iedereen nuttig zijn.
Ik ben het met deze stelling totaal niet eens. De toren heeft nog steeds veel te bieden zoals wapenkamers, magische gebouwen en geesten.
Ook de artefacten die voor de stonehenge komen alsmede het gebouw in je MA is echt een leuke en fatsoenlijke prijs. Een gebouw die en zaden en mana geeft die zijn er practisch niet. En voor spelers die in de wat lagere hoofdstukken zitten geeft die goed hamertjes en bij een level 10 ook nog eens 4 kp. Er zijn altijd spelers die later het spel instappen en op deze manier krijgen ze een kans om ook die leuke prijzen die de ervaren spelers in de hogere hoofdstukken al hebben. Een uitdaging voor jou BS zou dan kunnen zijn om die spelers een helpende hand te reiken dat ze ook hoog in de toren kunnen komen en daar kans op maken. Onze BS vind de toren geweldig en wekelijks word goud behaald.
Dus niet negatief denken maar vooral positief denken.
 
De toren is geweldig maar.....
Voornamelijk voor een bepaalde groep spelers, met de artafacten boren ze een andere groep spelers aan.

  • Artefacten: nieuwe spelers in het spel
  • Diamanten / Geest: Gratis spelers
  • Tijdboosters: toernooi en reguliere spelers
  • Portaalboosters: spelers in ontwikkeling
  • premium gebouwen: Generiek leuk voor de meeste
  • Wat generieke zooi voor iedereen, als spelfragmenten, combinatieversnellers en munt / hamerboosters als opvullers.

Door een zo wijd mogelijk net te spannen vang je zoveel mogelijk spelers, voor ieder is er wel wat interessants in de toren te vinden.
Het zou niet goed zijn als alles in de toren perfect is voor jou (groep) dan zou het namelijk speciaal goed voor jou zijn en niet voor anderen, dan is de groep die je target dus erg klein.

juist artefacten kunnen er voor zorgen dat nieuwe spelers die dat ene gebouw graag willen hebben de toren gaan verkennen en zijn mogelijk in de toekomst je medespelers die helpen een mooi torenresultaat met jouw te halen in plaats van dat de helft van de groep er geen zin in heeft of omdat het lastig is spelers te vinden die met jou mee te toren willen beklimmen.
 
Ik vind het ook nu leukere torenprijzen.....alleen ze mogen die procenten van artefacten wel ietsje hoger zetten dan 5%.....:rolleyes:....#best nog wel steeds karig uitgedeeld.
 
Ik vind het ook nu leukere torenprijzen.....alleen ze mogen die procenten van artefacten wel ietsje hoger zetten dan 5%.....:rolleyes:....#best nog wel steeds karig uitgedeeld.

het is natuurlijk wel 6x 5% ofzo, en 10% in gouden kistje en 30% in paars kistje.
Ben het ermee eens dat het wel erg random is zo.

heb er 1of 2 op me winyandor account en 10 op me arendyll. :(
 
Heb nu 7 op Winy en hoop natuurlijk volgende week op de overige 2.
Vuurfeniks heb ik al staan op max dus maar even kijken welk van de andere 2 ik misschien ga toevoegen.
Misschien bewaar ik ze wel met de stille hoop dat er ooit een 2e vuurfeniks te winnen is al zal dat een illusie zijn.
 
Heb nu 7 op Winy en hoop natuurlijk volgende week op de overige 2.
Vuurfeniks heb ik al staan op max dus maar even kijken welk van de andere 2 ik misschien ga toevoegen.
Misschien bewaar ik ze wel met de stille hoop dat er ooit een 2e vuurfeniks te winnen is al zal dat een illusie zijn.
Bofkont;)....ik heb er 2 gewonnen op Arendyll en 1 op Winyandor...dus ik ben bang dat ze niet zo hoog gaan uitvallen.. :confused:

ik heb trouwens Arendyll een gouden feniks max staan en daar heb ik erg veel plezier van nu ik nog in de groei ben. Misschien ook iets voor jou?
 
Bofkont;)....ik heb er 2 gewonnen op Arendyll en 1 op Winyandor...dus ik ben bang dat ze niet zo hoog gaan uitvallen.. :confused:

ik heb trouwens Arendyll een gouden feniks max staan en daar heb ik erg veel plezier van nu ik nog in de groei ben. Misschien ook iets voor jou?
4 op A 0 op W en bijna boven in de toren op beide.
 
Vind toren geweldig en een van de leukste dingen om te doen in heel Elvenar.
De randomheid van kistjes en prijzen maken het spannend.
Echter de feniksprijzen zijn wel heel random... zou fijner zijn omdat de toren maar een bepaalde tijd loopt je gegarandeerd een aantal feniksartifacten kunt winnen als je volledige torens uitspeelt.

Ik zou het ook leuk vinden als je bijvoorbeeld vooraf je toren kunt kiezen...
Dan kun je afhankelijk wat je wil hebben zo'n toren bewandelen.
Hierdoor wordt er zoals CW aangaf een nog breder spectrum aan spelers aangesproken en is het leuk voor iedereen zonder de kansen flink op te schalen.

Ik zou zelf ook graag de toren meerdere keren willen kunnen belopen of net als toernooi een stukje oneindigheid erin hebben...
puur omdat ik de toren zo tof vind :)
 
Volgens mij is het dit keer de laatste kans om in de Toren nog een Fe-niks artefact te winnen. Vandaag 2 lange trappen beklommen en 7 !! extra kisten gekregen <> maar geen Fe-niks artefact.
Totaal slechts vier kunnen bemachtigen en opvallend genoeg de afgelopen weken geen Magische Werkplaats of Magisch Woongebouw gewonnen.
Toeval ? of is dit meer spelers opgevallen ? hoor graag jullie ervaring ! :cool:
 

Aeva

Chef
Nououou... ik heb net alweer een feniksartefact gescoord (dat zijn er dan 6) plus drie wapenkamers. En dat nog voor ik bij de eerste boss was aangekomen.. Het is echt random en het kan verkeren... :)
 
Toeval ? of is dit meer spelers opgevallen ?
Ja, toeval.
Random is echt ontzettend veel meer random dan wat je denkt.

We denken al gauw dat je na weken wel weer "toe bent" aan een prijs, maar met de beperkte aantallen pogingen die we kunnen doen per week is dat een onjuiste gedachte. Je zou de toren elke week een paar honderd tot duizend keer moeten beklimmen om dat te bereiken.

Heb zelf een magisch woonhuis en 4 artefacten gewonnen de afgelopen weken. Wapenkamers heb ik volgens mij al maanden niet meer gekregen.
 
Hier ook weinig artefacts gewonnen..jammer hoor...ik had het mezelf graag gegund ;). Tevens geen dwergenwapenkamers wel veel portaal boost. Dat is ook altijd fijn om te hebben als je nog in de “ groei” bent.
 
Ben inmiddels klaar met de toren, heb 6 artefacts behaald.. in de toekomst hoop ik dat ze eens terugkeren, ben niet ontevreden ook.. uiteraard was het fijner geweest met 9. Ik hoop dat de volgende me net zo goed afgaat of nog beter haha :)
 

DeletedUser5121

Guest
Kennelijk ben ik een random bofkont met 7 artefacten, 1 magisch woongebouw en 2 wapenkamers afgelopen weken
 
heb 8 artifacts gescoord en helaas de 9de gemist.
alle torens volledig beklommen... dus had gehoopt op lvl 10 feniks... maar lvl 9 t.o.v.lvl 1ben ik toch super blij mee.

hopelijk komt er nog een BSA met een feniks of een paasevent waar ik ze voor feniks kan traden.
 
Heb gister 2 levels gespeeld en artefact 8 en 9 gewonnen. Verder ook nog een geest en wapenkamer.
Tis leuk die 9 artefacten maar heb al een vuurfeniks staan op max. Er zijn ook leden in de BS die de vuurfeniks nog niet hebben staan en amper artefacten hebben gewonnen terwijl ze wel elke week de top halen. Zou toch wel zo graag dan met hun willen ruilen dat zij die ook kunnen zetten.
Het was beter geweest als de prijzenverdeling iets anders was geweest voor ieder die de top haalt en als dank daarvoor een artefact kreeg.
Ieder wil graag die vuurfeniks hebben staan en ieder word nu een kans gegeven om artefacten te winnen en als je dan na 6 week er maar 1 of 2 gehaald hebt terwijl anderen zoals ik er in zwemmen werkt dat heel erg demotiverend voor die spelers.
 
Bovenaan