• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Hangt er - denk ik - van af of je voldoende aardbeienbier hebt geproduceerd… ;)
Als ik het goed heb.......hoef ik geen bier meer te maken, ben nu met opdracht 66 bezig,en zo te zien hoef ik dus geen bier meer te maken:)
66. 10 keer thee zetten (theehuis)
67. Serveer thee 20 keer (theehuis)
68. Ontgrendel wp level 37
69. Doneer 20 miljoen munten
70. 100 kp in oud wonder van iemand anders
71. Ontgrendel woonhuizen 37
72. 1000 inspiraties verzamelen
73. 5000 wetten verklaren
74. 500.000 mana verzamelen
75. Voltooi 1 provincie
76. 50 keer burenhulp
77. Produceer 20 keer drankjes
78. Ontgrendel fabrieken 31
79. Koop 5 kp
80. Ontgrendel stadhuis 37
81. 200 kp in oud wonder van iemand anders
 

DeletedUser2578

Guest
Nou zie ik geen opdrachten meer staan voor de bierfestivals,klopt dat? zou ik deze al weg kunnen doen?
Ik heb ook even naar de
66. 10 keer thee zetten (theehuis)
67. Serveer thee 20 keer (theehuis)
68. Ontgrendel wp level 37
69. Doneer 20 miljoen munten
70. 100 kp in oud wonder van iemand anders
71. Ontgrendel woonhuizen 37
72. 1000 inspiraties verzamelen
73. 5000 wetten verklaren
74. 500.000 mana verzamelen
75. Voltooi 1 provincie
76. 50 keer burenhulp
77. Produceer 20 keer drankjes
78. Ontgrendel fabrieken 31
79. Koop 5 kp
80. Ontgrendel stadhuis 37
81. 200 kp in oud wonder van iemand anders
gekeken en zie idd. ook niet dat maken van bier wordt gevraagd. Wel wordt er bij opdracht 73 gevraagd om 5000 wetten te maken. Hiervoor kan je ook portaalwinstspreuken gebruiken. Het hangt er dus van af hoe je het speelt; als je wetten maakt dan heb je je bierfestivals nodig. Als je voor het hele onderzoek genoeg portaalwinsten hebt dan niet. Voor de zekerheid had ik tot het eind 3 bewaard.
 
Ik heb ook even naar de
66. 10 keer thee zetten (theehuis)
67. Serveer thee 20 keer (theehuis)
68. Ontgrendel wp level 37
69. Doneer 20 miljoen munten
70. 100 kp in oud wonder van iemand anders
71. Ontgrendel woonhuizen 37
72. 1000 inspiraties verzamelen
73. 5000 wetten verklaren
74. 500.000 mana verzamelen
75. Voltooi 1 provincie
76. 50 keer burenhulp
77. Produceer 20 keer drankjes
78. Ontgrendel fabrieken 31
79. Koop 5 kp
80. Ontgrendel stadhuis 37
81. 200 kp in oud wonder van iemand anders
gekeken en zie idd. ook niet dat maken van bier wordt gevraagd. Wel wordt er bij opdracht 73 gevraagd om 5000 wetten te maken. Hiervoor kan je ook portaalwinstspreuken gebruiken. Het hangt er dus van af hoe je het speelt; als je wetten maakt dan heb je je bierfestivals nodig. Als je voor het hele onderzoek genoeg portaalwinsten hebt dan niet. Voor de zekerheid had ik tot het eind 3 bewaard.
Aaaaa top,dank je wel, ik kom om in de portaalwinsten dussss dat zit wel goed, lekker ruimte maken!
 

DeletedUser2578

Guest
wat voor een drankjes wordt daar dan mee bedoeld?
Oei... het lijkt lang geleden:rolleyes: wat het niet is lol. Ik dacht dat het drankjes zijn van wp's maar voor de zekerheid wacht nog even of een ander speler dit ook bevestigt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Ik was aan het denken dat als we in de komende nieuwe hoofdstukken nog 3 nieuwe fabrieken voor T7, 8 en 9 moeten neerzetten dat per Tier 2 maximaal geupgrade fabrieken genoeg zou kunnen zijn. Het komt op neer dat je dan in totaal 18 fabrieken in je stad hebt staan. Met 2 fabrieken per Tier bespaar je ruimte.
 
Hangt er een beetje vanaf hoeveel goederen ze vragen, ik was in ieder geval erg blij met 3 t5 en t6 fabrieken in het Elvenar hoofdstuk. Met 2 fabrieken was dat toch een stuk lastiger.
Dat wil overigens niet zeggen dat je dan ook alle 6 sentient soorten elk 3 fabrieken tegelijk in je stad moet hebben. 1e punt daar is dat je dan nooit genoeg bevolking gaat hebben, 2e punt is dat je dan nooit genoeg zaden gaat hebben om ze allemaal aan het werk te houden (dat geldt ook voor overal 2 fabrieken van zou ik zo gokken).

Mijns inziens wordt het eerder dat je een bult sentient fabrieken in de inventaris hebt staan, en die wissel je uit via een teleport spreuk met een fabriek in je stad, al naar gelang je nodig hebt. Op die manier kun je redelijk eenvoudig switchen in je produktie zonder dat je tekorten in bevolking of zaden gaat krijgen.

Het is echter ook goed mogelijk dat ze iets doen zodat je niet zoveel fabrieken nodig hebt. Het spel moet ook speelbaar blijven voor spelers die de toren niet beklimmen (en dus geen teleport spreuken hebben).
 

DeletedUser2578

Guest
Mijns inziens wordt het eerder dat je een bult sentient fabrieken in de inventaris hebt staan, en die wissel je uit via een teleport spreuk met een fabriek in je stad, al naar gelang je nodig hebt. Op die manier kun je redelijk eenvoudig switchen in je produktie zonder dat je tekorten in bevolking of zaden gaat krijgen.
Zou goed kunnen dat het zo wordt opgelost want bevolking, zaden en ook wel ruimte zal een punt zijn. Hoewel ik denk dat we per nieuwe hoofdstuk 3 provincies zullen krijgen. Dat wordt dan 9 extra provincies erbij.
Het is echter ook goed mogelijk dat ze iets doen zodat je niet zoveel fabrieken nodig hebt. Het spel moet ook speelbaar blijven voor spelers die de toren niet beklimmen (en dus geen teleport spreuken hebben).
Het moet idd. speelbaar blijven, ben benieuwd of ze iets nieuws zullen toevoegen en wat het zal zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoewel ik denk dat we per nieuwe hoofdstuk 3 provincies zullen krijgen. Dat wordt dan 9 extra provincies erbij.
Wel optimistisch denk ik. En dan krijg je de lastige vraag of je die moet gaan plaatsen.
Zoals het er nu uitziet, ga je die elke week in de toren en het nieuwe toernooi betalen. Dat geldt overigens dan ook voor wonder levels, dus waar je heen moet je met KP (of, heeft het nog zin heeft om dan toernooi te spelen)?
 

DeletedUser2578

Guest
Wel optimistisch denk ik.
Bij elke nieuwe hoofdstuk krijgen we toch onderzoeksvakjes die je voor provincies kan vrij spelen? Ok, laten we zeggen dat het er 2 provincies zijn, 2 prov. x 3 hoofdstukken= in totaal 6 nieuwe provincies erbij.
En dan krijg je de lastige vraag of je die moet gaan plaatsen. Zoals het er nu uitziet, ga je die elke week in de toren en het nieuwe toernooi betalen. Dat geldt overigens dan ook voor wonder levels, dus waar je heen moet je met KP (of, heeft het nog zin heeft om dan toernooi te spelen)?
Ja, met de nieuwe toernooi ontwikkelingen wordt het de big question; wel of niet nieuwe provincies vrij spelen, wel of niet je wonder levels upgraden?......hoe speelbaar blijft het dan? Ik denk dat ze niet anders kunnen dan aanpassingen aanbrengen......:)
 
Zo, ben ook klaar met ambassades. Dat hebben we dan ook weer gehad. Uiteindelijk went zelfs het dumpen van belachelijke hoeveelheden KP's al blijf ik het een beetje zonde vinden. Had ze liever in mijn wonderen kunnen doen. Enfin, daar kan ik nu gelukkig voor tijdje weer mee bezig.
Een volgend hoofdstuk ga ik niet over gissen. We zullen het wel zien en beleven.
 

DeletedUser2578

Guest
Zo, ben ook klaar met ambassades. Dat hebben we dan ook weer gehad.
Gefeliciteerd end-gamer! :cool:
Een volgend hoofdstuk ga ik niet over gissen. We zullen het wel zien en beleven.
Ik vind het wel leuk om erover na te denken en er over te hebben hoe het volgende hoofdstuk eruit zal zien, wat ons staat te wachten ook i.v.m. de nieuwe toernooi ontwikkelingen.
Uiteindelijk went zelfs het dumpen van belachelijke hoeveelheden KP's al blijf ik het een beetje zonde vinden. Had ze liever in mijn wonderen kunnen doen.
Als de toernooi ontwikkelingen doorgaan is het beter dat je je wonderen niet hebt geupt want volgens Beta-versie hebben wonderen op hoog lvl en uitbreidingen invloed op de kosten van je toernooigevechten.
 
Help! wat doe ik niet goed? ik moet 5000 wetten maken,heb er al 1395, maar als ik dus mijn portaalwinsten inzet krijg ik de volgende melding, zie screenshot,s
 

Bijlagen

  • 2020-08-23 (1).png
    2020-08-23 (1).png
    268,1 KB · Weergaven: 81
  • 2020-08-23.png
    2020-08-23.png
    194,1 KB · Weergaven: 85
Bovenaan