• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Ik heb er iig een bugreport over gemaakt, want heb in Arendyll nu 2 x de opdracht om 15 x staal te maken… dat kan echt niet kloppen! :rolleyes:
 

DeletedUser2578

Guest
Bij H16 ben ik nu bij de één na laatste opdracht van het vakje 'Ontgrendel het verfijnd stadhuis in Elvenarsstijl', maar ik heb nog andere 4 lege ondezoeksvakjes die ik nog moet vullen. Ik vraag mij af: als ik de laatste opdracht van H16 heb afgerond is het mogelijk om nog de andere 4 onderzoekvakjes op te vullen of sluit H16 helemaal?
 

DeletedUser2578

Guest
Volgens mij zijn de lijst met opdrachten en de onderzoeksboom 2 aparte dingen... dus ja, je kunt al je onderzoeken doen :)
Das fijn want er zit ook nog een onderzoeksvakje tussen die ik nog moet doen die stadsuitbreiding geeft :)
 

DeletedUser2578

Guest
Door alle opdrachten heen, nu nog 2 onderzoeksvakjes, zal zeker per vakje een week nemen want in totaal zijn er nog 510 Kp's nodig:rolleyes: Alles bij elkaar heeft het onderzoek 3,5 maand geduurd, maar deze keer leek het gevoelsmatig alsof het een half jaar was! pffff....volgens mij komt het door de grote vraag naar KP's....
 
Fijn dat je er bijna bent!

Ik had het andersom, de onderzoeken al lang klaar, terwijl de opdrachten nog vast zat op een resultaat van een optioneel onderzoek. Dan uiteindelijk dat onderzoek toch maar gedaan, en dan zit je opdrachten te doen die verder nutteloos zijn voor je voortgang. Dat is ook niet echt fijn.
 

DeletedUser2578

Guest
nog 2 onderzoeksvakjes, zal zeker per vakje een week nemen want in totaal zijn er nog 510 Kp's nodig
Afgelopen woensdag ook nog de laatste 2 onderzoeksvakje vrij gespeeld, ging sneller dan ik had gedacht. Ben nu door het hele hoofdstuk heen, helemaal compleet! hehe Het voelt nu zoiets van; wat nu? LoL :D
 
Haha Thanks!:D Ach met Elvenar is altijd wel iets te doen; gebouwen upgraden, stad opruimen, gebouwen op een andere plek zetten, Events, BSA, en ga zo maar door.....;)
Ik heb een vraagje....
ik ben nu met opdracht66 bezig, en de opdrachten zijn tot en met opdracht 81,
Nou zie ik geen opdrachten meer staan voor de bierfestivals,klopt dat? zou ik deze al weg kunnen doen?
 
Bovenaan