• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Past blijkbaar niet in je portaal? is je wetten opslag vol (of bijna vol)?

Geen idee of de wetten die je niet kunt opslaan ook meetellen als "bekend maken". Het simpelste is als je nog ergens wetten aan kunt spenderen zodat je weer ruimte hebt voor de nieuwe wetten.

Als je dat niet kunt zou ik eerst even support vragen hoe het precies zit, en als ze niet meetellen, hoe je dit moet oplossen dan.
 
Past blijkbaar niet in je portaal? is je wetten opslag vol (of bijna vol)?

Geen idee of de wetten die je niet kunt opslaan ook meetellen als "bekend maken". Het simpelste is als je nog ergens wetten aan kunt spenderen zodat je weer ruimte hebt voor de nieuwe wetten.

Als je dat niet kunt zou ik eerst even support vragen hoe het precies zit, en als ze niet meetellen, hoe je dit moet oplossen dan.
Dank je wel Albertdewijze!
 
Zo, ben ook klaar met ambassades. Dat hebben we dan ook weer gehad. Uiteindelijk went zelfs het dumpen van belachelijke hoeveelheden KP's al blijf ik het een beetje zonde vinden. Had ze liever in mijn wonderen kunnen doen. Enfin, daar kan ik nu gelukkig voor tijdje weer mee bezig.
Een volgend hoofdstuk ga ik niet over gissen. We zullen het wel zien en beleven.
Goed van je!! idd belachelijk veel kp,s dumpen :eek:
 
Als de toernooi ontwikkelingen doorgaan is het beter dat je je wonderen niet hebt geupt want volgens Beta-versie hebben wonderen op hoog lvl en uitbreidingen invloed op de kosten van je toernooigevechten.

Dat hangt er helemaal vanaf welke wonderen. De toename van de tegenstand is een percentage van de wonderen die je upt. Zolang ik de wonderen up die mijn eenheden versterken, worden mijn troepen nog steeds sterker dan de tegenstanders. Met de wonderen die trainingscapaciteit vergroten zal dat ook wel zijn.
Pijnpunt is dat wonderen de niet op eenheden effect hebben, dan dus in toren en toernooien gaan tegenwerken. Dan moeten gouden afgrond, elvenaars handelscentrum en toren van welvaart er maar af. Het spel blijft veranderen en dus veranderen we mee :)
 

Aeva

Chef
Pijnpunt is dat wonderen de niet op eenheden effect hebben, dan dus in toren en toernooien gaan tegenwerken.
Het hangt ook heel erg van het totale aantal levels van je wonderen af.
Als je dingen als Enars hebt staan, dan zou ik heel snel deleten. Wonderen waar je profijt van hebt? Ik wacht af hoe de definitieve versie eruit ziet en daarna neem ik pas 'drastische' besluiten.
 

DeletedUser2578

Guest
Dat hangt er helemaal vanaf welke wonderen. De toename van de tegenstand is een percentage van de wonderen die je upt.
Pijnpunt is dat wonderen de niet op eenheden effect hebben, dan dus in toren en toernooien gaan tegenwerken. Dan moeten gouden afgrond, elvenaars handelscentrum en toren van welvaart er maar af.
Oops....als het zo is dan moet ik 8 wonderen weg doen o.a.ook Zalen, Handelaarsgilde, Kristalvuurtoren, Warme bron. Bij al deze wonderen veel KP's, grondstoffen en soms ook tijdboosters geïnvesteerd :confused::rolleyes:
 

DeletedUser2578

Guest
Als je dingen als Enars hebt staan, dan zou ik heel snel deleten. Wonderen waar je profijt van hebt? Ik wacht af hoe de definitieve versie eruit ziet en daarna neem ik pas 'drastische' besluiten.
Enars ambassade heb ik een tijdje gehad maar daarna weggedaan. Ik denk ook dat het beste is om even af te wachten om te zien en te begrijpen welke wonderen uiteindelijk watvoor effect hebben op de toernooien en de Toren....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Help! wat doe ik niet goed? ik moet 5000 wetten maken,heb er al 1395, maar als ik dus mijn portaalwinsten inzet krijg ik de volgende melding, zie screenshot,s

Je portaal zit waarschijnlijk al rambammetje vol, je zal deze eerst moeten opmaken / ruimte maken voor je portaalwinsten 100% werken.
 
Oops....als het zo is dan moet ik 8 wonderen weg doen o.a.ook Zalen, Handelaarsgilde, Kristalvuurtoren, Warme bron. Bij al deze wonderen veel KP's, grondstoffen en soms ook tijdboosters geïnvesteerd :confused::rolleyes:

Probleem is als je alle "onnodige" wonderen verwijderd, waarom speel je dan nog?
Wat ga je met al die kp doen die je niet meer in je verwijderde wonderen kan stoppen?
 

DeletedUser2578

Guest
Nu ik door H16 heen ben heb ik 610K Orks over en het worden er steeds meer, lol wat moet ik ermee? :rolleyes::D
 
Als je er vanaf wilt, maak OrcStrategen in het oefenterrein :)

Voor de rest, gewoon blijven sparen. Als je veel onderhandelt in toernooien ga je ze nog hard nodig hebben straks, en anders verzint Inno vast wel iets anders in het volgende hoofdstuk.
 

DeletedUser2578

Guest
Als je er vanaf wilt, maak OrcStrategen in het oefenterrein :)
Bij toernooien onderhandel ik in het begin daarna gebruik ik eenheden, bij de Toren raak ik wel wat kwijt. Ik denk dat ik maar die Orkschepen ga opruimen, tip voor spelers die steeds orken tekort komen: Orkschepen leveren veel op! ;)
 
Ik ben nu eindelijk bijna aan het eind :)

Maar nu zit ik met het vraagstuk:
aan het eind heb je 3 onderzoeken, welke heb ik nodig als het volgende hoofdstuk uitkomt?
het stadhuis heb ik al vrijgespeeld, de 2 oude wonderen heb ik geen interesse in. (255 KP's vind ik te veel)
ik kan de 7200 wetten voor 1 onderzoek sparen, maar als de andere ook verplicht is loop ik het risico alles opnieuw te moeten bouwen
om de wetten voor het 2e onderzoek bijeen te krijgen

weet iemand hier meer over?
alvast bedankt
 
Ik ben nu eindelijk bijna aan het eind :)

Maar nu zit ik met het vraagstuk:
aan het eind heb je 3 onderzoeken, welke heb ik nodig als het volgende hoofdstuk uitkomt?
het stadhuis heb ik al vrijgespeeld, de 2 oude wonderen heb ik geen interesse in. (255 KP's vind ik te veel)
ik kan de 7200 wetten voor 1 onderzoek sparen, maar als de andere ook verplicht is loop ik het risico alles opnieuw te moeten bouwen
om de wetten voor het 2e onderzoek bijeen te krijgen

weet iemand hier meer over?
alvast bedankt

Totaal geen idee,

Een paar weken geleden werden alle 3 onderzoeken verplicht (wat inhoud dat ze alle 3 nodig zijn voor het volgende hoofdstuk)
Echter afgelopen week werden ze weer optioneel.

Blijkbaar volgens dataminers is het volgende hoofdstuk al weer een heel eind in ontwikkeling, maar niet af, de kans is groot dat alle 3 onderzoeken verplicht worden, maar niet zeker.
Het is dus echt koffiedik kijken. mogelijk is 1 wel doen 1 overslaan het alternatief?
dan past het wel in je portaal toch?
 
Maar nu zit ik met het vraagstuk:
aan het eind heb je 3 onderzoeken, welke heb ik nodig als het volgende hoofdstuk uitkomt?
het stadhuis heb ik al vrijgespeeld, de 2 oude wonderen heb ik geen interesse in. (255 KP's vind ik te veel)

Ik had er ook geen zin in, maar ik heb ze voor de zekerheid toch maar gedaan. Als bij een volgend hoofdstuk blijkt dat er 3 lijntjes samenkomen voor het volgende onderzoek, moet je dus eerst weer Senaat neerzetten en naar lvl 4 brengen om voldoende wetten te kunnen genereren met portaalwinsten. Dat moet je dus ook al die dingen weer produceren om je portaal te uppen. Dat risico loop ik liever niet. We zijn toch al 6000-7000 KP kwijt aan het hoofdstuk dus kunnen die 510 er ook nog wel bij.
 
Bedankt voor de reacties,

Jammer dat ze dit niet duidelijker hebben gemaakt,
nu ga ik ook maar het zekere voor het onzekere nemen,
ik onderzoek er 1 en zorg dat ik voor de 2e de wetten heb,
maar wel zonde van de 255 KP's :(
 
Je kan daarbij ook meenemen dat in alle vorige hoofdstukken de onderzoeken van de OW verplicht waren. Het lijkt er daarmee dus op dat Inno wil dat we die altijd onderzoeken.
 
Ik ben nu eindelijk bijna aan het eind :)

Maar nu zit ik met het vraagstuk:
aan het eind heb je 3 onderzoeken, welke heb ik nodig als het volgende hoofdstuk uitkomt?
het stadhuis heb ik al vrijgespeeld, de 2 oude wonderen heb ik geen interesse in. (255 KP's vind ik te veel)
ik kan de 7200 wetten voor 1 onderzoek sparen, maar als de andere ook verplicht is loop ik het risico alles opnieuw te moeten bouwen
om de wetten voor het 2e onderzoek bijeen te krijgen

weet iemand hier meer over?
alvast bedankt
Heb je geen portaalwinsten? dan hoef je niet persè wetten te maken
 

DeletedUser2578

Guest
Heb je geen portaalwinsten? dan hoef je niet persè wetten te maken
Als je idd. portaalwinsten hebt dan hoef je alleen deze te gebruiken. Ik zou zeggen voor de zekerheid speel alle onderzoeken vrij, tot nu toe is het altijd zo geweest dat je het hele onderzoek van een hoofdstuk rond moest hebben @Arjen Meijer
 
Bovenaan