• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Heb je geen portaalwinsten? dan hoef je niet persè wetten te maken

Dat is het punt niet. Je kunt makkelijk de wetten maken want portaalwinsten vallen overal.
Maar.....
Je portaal moet wel de capaciteit voor de hoeveelheid wetten hebben.
En daarvoor moet die op lvl 4 staan.
Dus als je die nu weg doet met het idee die maak ik later wel met portaalwinsten .....dan is er dus geen ruimte....
En kun je helemaal terug dat ding neerzetten en 4 levels upgraden met alles wat daarvoor nodig is en dus een hoop gebouwen en tijd.
Better be safe than sorry en onderzoek allebei die wonderen nu het portaal nog staat. Dat was althans mijn keuze.
 
Ooooo, goed om te weten! de senaat staat er gelukkig nog op lvl 4 Bedankt voor je advies!!

Oeps!!!! mijn dwergenamba, al weggedaan!!! plus de festivals.......;-(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
Als je er vanaf wilt, maak OrcStrategen in het oefenterrein :) Voor de rest, gewoon blijven sparen. Als je veel onderhandelt in toernooien ga je ze nog hard nodig hebben straks, en anders verzint Inno vast wel iets anders in het volgende hoofdstuk.
Ik zal grootdeels teleporteren, heb al 2 geteleporteerd, nu nog een telporterenspreuk scoren en kan de 3e ook weg. Voor nu zijn twee wapenkamers genoeg. Als endgamer merk ik dat je niet zo veel meer fabrieken, gebouwen nodig hebt. Bijv. ik heb van:
- T1 2 fabr. van over gehouden,
- T2 1
- T3 2
- T4 1
- T5 1
- T6 2
Alle andere fabrieken heb ik geteleporteerd. Voor nu krijg ik hiermee genoeg grondstoffen binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Goede middag, is er toevallig iemand de torenbieb (OW)al heeft staan?
Ik heb het ook nog niet staan maar per 24uur krijg je 1-KP en hoe hoger je in niveau komt krijg je steeds meer KP's. In Wikipedia zie ik dat je vanaf niveau 6 twee-KP's krijgt, enz. enz. en vanaf niveau 31 zeven KP's.
 
Ik heb het ook nog niet staan maar per 24uur krijg je 1-KP en hoe hoger je in niveau komt krijg je steeds meer KP's. In Wikipedia zie ik dat je vanaf niveau 6 twee-KP's krijgt, enz. enz. en vanaf niveau 31 zeven KP's.
O okè, ik was benieuwd, ik heb nog maar 1 runenscherf hahaha schiet ook niet op, maar....alle tijd hoor.heb jij trouwens allebei de OW vrijgespeeld?
 

DeletedUser2578

Guest
O okè, ik was benieuwd, ik heb nog maar 1 runenscherf hahaha schiet ook niet op, maar....alle tijd hoor.heb jij trouwens allebei de OW vrijgespeeld?
In het onderzoek heb ik ze allebei vrijgespeeld en ben nu ook runenscherven aan het verzamelen maar gezien de kosten en de ruimte vraag ik me wel af of het de moeite waard is om het neer te zetten tenzij weer bij H17 giga veel KP's wordt gevraagd. Ik denk dat het wonder Toernooiarena wel iets meer de moeite waard is om het te bouwen. Zelf ben ik nog niet helemaal over uit....:)
 
In het onderzoek heb ik ze allebei vrijgespeeld en ben nu ook runenscherven aan het verzamelen maar gezien de kosten en de ruimte vraag ik me wel af of het de moeite waard is om het neer te zetten. Tenzij weer bij H17 giga veel KP's wordt gevraagd. Ik denk dat het wonder Toernooiarena wel iets meer de moeite waard is om het te bouwen.
Dat is altijd weer afwachten hè? voorlopig kunnen we gaan sparen tot H17
 
Ik heb het ook nog niet staan maar per 24uur krijg je 1-KP en hoe hoger je in niveau komt krijg je steeds meer KP's. In Wikipedia zie ik dat je vanaf niveau 6 twee-KP's krijgt, enz. enz. en vanaf niveau 31 zeven KP's.

Om hem op lvl 31 te krijgen moeten er 26500 KP in geïnvesteerd worden. Dat levert dan 7 per dag op. Dus na 26500/7=3786 dagen heb je meer KP's terug gekregen dan je er in gestopt hebt. Dat is 10,37 jaar. Dat vind ik nogal een tijd...
 

Aeva

Chef
Dus na 26500/7=3786 dage

Lid van mijn BS meldt dat je er 10.000 kp's naast zit en dat het rond de 16.000 zijn... Kan het zelf niet natellen, want heb dat onding niet.
Ik dacht dat je dit wel wilde weten :)

elvenar handtekening DEF.jpg
 
Bovenaan