• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Heet net voor niets eee bieb… heel veel boeken!

120198502_1532265113627275_8937671505508597415_o.jpg


(ps deze staat in Rio de Janeiro!)
 

DeletedUser2037

Guest
Leuk hoofdstuk, maar de hoeveelheid spirituele goederen gaat soms wat ver vindt ik.
En vooral met al die scheve handel met zeldzame goederen.
 
Ik was trouwens vlak voor BSA net klaar met 2 huizen up van 0 naar 36 voor die opdracht 8 huizen (toren wou niet meewerken) en nu blijkt de volgend opdracht wijzigingen produceren. Kan ik na BSA die bier- en theetroep weer terug opbouwen. Houdt je wel van de straat, lol. Komen er nog meer van die grappen? Dan laat ik die gebouwen nog maar een tijdje staan.
 
Ik vraag me af of opdracht 67 voltooi 5 toernooi confrontaties nou wel echt nodig is.
Ik krijg hem net nadat het toernooi afgelopen was en kan dus bijna 69 uur wachten voordat ik verder kan gaan met een paar opdrachten die me ook 4 dagen en 10 uur gaan kosten.
Dit allemaal terwijl ik me al in moet houden met de laatste ontwikkelingen vanwege opdracht 78 die anders nodeloos wordt.
 
Je weet dat die opdrachten lijst in 'Nieuws van de BETA of andere forums' is terug te vinden? Kun je vooruit kijken en weet je wat er komt...
Ja, dat heb ik waarschijnlijk wel gezien ooit, maar hoop niet dat ik die hele lijst onthoud. Voor het vorige BSA kon die rommel er af en nu gaat het er weer ff terug op. Ruimte zat. Prima, mits volgend BSA niet volgende maand is. lol.
 
Bovenaan