• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Heb je geen portaalwinsten? dan hoef je niet persè wetten te maken
Als je idd. portaalwinsten hebt dan hoef je alleen deze te gebruiken. Ik zou zeggen voor de zekerheid speel alle onderzoeken vrij, tot nu toe is het altijd zo geweest dat je het hele onderzoek van een hoofdstuk rond moest hebben @Arjen Meijer

Met portaalwinsten kan je ook wetten maken ;)
 
Ik heb een vraagje over het laatste hoofdstuk:
Komt er ook een opdracht om je Senaat af te breken zodat je 200 dia,s krijgt? of kan ik hem gewoon weg doen als ik het h16 af hebt?
 
Zie ik het nou goed?........... er dwaalt een geest door mijn stad ......:Do_O :eek:
 

Bijlagen

  • 2020-09-05.png
    2020-09-05.png
    235,6 KB · Weergaven: 94

DeletedUser2578

Guest
Komt er ook een opdracht om je Senaat af te breken zodat je 200 dia,s krijgt? of kan ik hem gewoon weg doen als ik het h16 af hebt?
Oei...dat weet ik niet meer, ik heb het gebouw Senaat tot aan het einde gehouden. Mss iemand die het nog wel weet.
 

DeletedUser2578

Guest
Komt er ook een opdracht om je Senaat af te breken zodat je 200 dia,s krijgt? of kan ik hem gewoon weg doen als ik het h16 af hebt?
Ik heb het even voor je opgezocht, er is idd. een opdracht die zegt dat je je portaal kan verkopen. Kijk maar bij de bijlage laatste opdracht nr. 53, daar krijg je de 200 dias van. Je kan het ook even zelf checken bij Opdrachten Elvenar gems.com
Opdrachten Elvenar.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1031

Guest
Het zou kunnen dat je het hoofdgebouw moet uppen, dat je niet meer kan opslagen
 

DeletedUser2578

Guest
Lief dat je dat voor mij hebt opgezocht alleen Dit gaat over Elvenar, ik zit in het laatste hoofdstuk, de Ambasade
Oooh dan heb ik verkeerd gekeken, sowwy! Overigens zie ik nu bij elvengames dat er geen info is over de opdrachten van het hoofdstuk Ambassade, het stopt bij Elvenar :confused::rolleyes: ik dacht dat het de opdrachten van de Ambassade waren maar blijkt hoofdstuk Elvenar te zijn :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1031

Guest
Hoi CrazyWizard, ik ben met het laatste hoofdstuk bezig,en vraag mij nu af of er nog een opdracht gaat komen om de senaat af te breken ivm 200 dia,s die je dan krijgt,of kan ik hem gewoon afbreken als ik klaar ben?

Als ik me nog goed herinner krijg je er een opdracht voor , eventjes geduld hebben hoor hahaha

Eventjes kijken wat Wissard nog weet ;)
 
Hoi CrazyWizard, ik ben met het laatste hoofdstuk bezig,en vraag mij nu af of er nog een opdracht gaat komen om de senaat af te breken ivm 200 dia,s die je dan krijgt,of kan ik hem gewoon afbreken als ik klaar ben?

Er is een diamant opdracht, al weet ik zo ff niet welke dat is.
Ben zelf gestopt bet de opdrachten onder het motto het is het niet waard, skip wel tot die dia opdracht als het zover is.

Kan je dus helaas niet helpen.
 
Er is een diamant opdracht, al weet ik zo ff niet welke dat is.
Ben zelf gestopt bet de opdrachten onder het motto het is het niet waard, skip wel tot die dia opdracht als het zover is.

Kan je dus helaas niet helpen.
Okè! i.i.g. bedankt ik ben er net achter,dat is de laatste opdracht 79, 200 kp,s aan een ow van iemand anders, beloning 200 dia,s,
 

Bijlagen

  • 2020-09-06.png
    2020-09-06.png
    47,1 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
Bovenaan