• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

DeletedUser7

Guest
Toernooien tellen over het algemeen niet mee voor confrontaties. Ik neem aan dat dat nu niet anders zal zijn.
 
Toernooien tellen over het algemeen niet mee voor confrontaties. Ik neem aan dat dat nu niet anders zal zijn.
inderdaad, tellen totaal niet mee, op beta is hier ook een bug voor gemeld, en daarop is geantwoord dat toernooigevechten nooit meetellen voor quests, enkel de relics die je krijgt bij het toernooi tellen voor de relic questen
 

DeletedUser472

Guest
Ik had hier al antwoord op gehad maar toch bedankt

momenteel kan je ze niet upgrade maar er gaan geruchten rond dat mischien ooit mogelijk is met blauwdruk dat momenteel alleen kan met magische gebouwen
 

DeletedUser

Guest
Leuk evenement tot nu toe, en hele mooie prijzen te winnen (de beste komen nog). Tot nu toe zijn de quests nog goed te doen, zelfs terwijl ik momenteel geen extra lvl 1 kan plaatsen (door negatieve bevolking hihi), maar het volgende rijtje aan quests vind ik toch wel erg hard hoor

76) Koop 16 kennispunten
77) Verzamel 32 relikwieën
78) Voltooi 20 ontmoetingen of koop 20 kennispunten

Misschien dat dit de volgende keer wat beter verdeeld kan worden, want dit is voor een kleine tot middelgrote speler een hele zware klus :(
 
Leuk evenement tot nu toe, en hele mooie prijzen te winnen (de beste komen nog). Tot nu toe zijn de quests nog goed te doen, zelfs terwijl ik momenteel geen extra lvl 1 kan plaatsen (door negatieve bevolking hihi), maar het volgende rijtje aan quests vind ik toch wel erg hard hoor

76) Koop 16 kennispunten
77) Verzamel 32 relikwieën
78) Voltooi 20 ontmoetingen of koop 20 kennispunten

Misschien dat dit de volgende keer wat beter verdeeld kan worden, want dit is voor een kleine tot middelgrote speler een hele zware klus :(
Je mag er nog een hele 3 weken over doen he ;) het hoeft niet morgen al af te zijn.
 
Ik ben het eens met het lijstje (hoewel voor een middelgrote speler die toernooien doet kan het, behalve misschien de 20 confrontaties op rij, terwijl blijven punten kopen ook niet echt een goeie optie is), en voeg er maar dit aan toe: die volgorde!
75) Geef 20 Kennispunten uit
(komt vlak voor je) '76) Koop 16 kennispunten'
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het eens met het lijstje (hoewel voor een middelgrote speler die toernooien doet kan het, behalve misschien de 20 confrontaties op rij, terwijl blijven punten kopen ook niet echt een goeie optie is), en voeg er maar dit aan toe: die volgorde!
75) Geef 20 Kennispunten uit
(komt vlak voor je) '76) Koop 16 kennispunten'

@Aiki, dat is idd ook mijn idee, als die volgorde wordt omgedraaid, wordt het al stukken beter ;)
 
Daarnet "deze wereld wordt bijgewerkt", waarna de dagquest nu doodleuk over 23u42 beschikbaar zal zijn. Ik ben er dus één kwijt, of die is met 24 uur uitgesteld. Of het zou moeten zijn dat die automatisch afgevinkt is, maar ik heb niks gemerkt.
 
Bovenaan