• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

weeral geweldig werk van de ontwerpers , top

indd de extraatjes zijn mooi meegenomen en ik wens ook iedereen veel succes en vooral mooi prijzen vergaren
 
Opdracht "verkrijg 10 populatie" was bij mij compleet toen ik de uitbreiding van mijn marmer-fabriek aanzette... Klinkt mij als een foutje in ons voordeel ;)
 

DeletedUser

Guest
Opdracht "verkrijg 10 populatie" was bij mij compleet toen ik de uitbreiding van mijn marmer-fabriek aanzette... Klinkt mij als een foutje in ons voordeel ;)

Nog even van profiteren van, morgen krijgen we een hotfix van (waarschijnlijk) de evenement bugs ;)
 
Nog even van profiteren van, morgen krijgen we een hotfix van (waarschijnlijk) de evenement bugs ;)
Ik denk het niet, ze hadden vandaag een hotfix kunnen doen voor het startte en er is niks geweest. Als er echt major bugs in zitten dan misschien wel, maar die zie ik niet?
 

DeletedUser

Guest
Opdracht "verkrijg 10 populatie" was bij mij compleet toen ik de uitbreiding van mijn marmer-fabriek aanzette... Klinkt mij als een foutje in ons voordeel ;)
Deze is niet op Beta gemeld voor het event, gewoon van profiteren dus. :D Komt me wel enigszins bekend voor maar dan is het al een hele oude bug.
 

DeletedUser234

Guest
Wat betreft aanbod op markt voor kleinere spelers, die moeten gewoon zelf hun vraag erop zetten, dan nemen de grote het wel aan. Als je goedbedoeld iets plaatst voor de kleineren dan gaat een ander ermee vandoor. Dus waarom zou je dat doen?

Sowieso hebben kleinere spelers minder buren ontdekt, dus de groten betalen geen onderhandelkosten voor de ruil.
 
Mijn dochter en ik zijn beginnende spelers en hebben een vraagje. Ik krijg na 3 of 4 maal het witte ei aanklikken al de toren van vuur. Zij heeft al 7 keer het witte ei aangeklikt en nog geen gebouw. Morgen is er weer een andere prijs. Doen wij iets fout?
 

DeletedUser472

Guest
Mijn dochter en ik zijn beginnende spelers en hebben een vraagje. Ik krijg na 3 of 4 maal het witte ei aanklikken al de toren van vuur. Zij heeft al 7 keer het witte ei aangeklikt en nog geen gebouw. Morgen is er weer een andere prijs. Doen wij iets fout?

nee je dochter doet hier niks fout enkel heeft ze een beetje pech op dat vlak de kans is elke keer even groot je moet maar geluk hebben dat je de goede krijgt
 

DeletedUser1427

Guest
Mijn dochter en ik zijn beginnende spelers en hebben een vraagje. Ik krijg na 3 of 4 maal het witte ei aanklikken al de toren van vuur. Zij heeft al 7 keer het witte ei aangeklikt en nog geen gebouw. Morgen is er weer een andere prijs. Doen wij iets fout?

Hey aubry,

Je doet niks fout, de witte ei heeft een 7% kans om de dagprijs als beloning te geven bij elke keer dat je het witte ei breekt. Dit betekent dus ook dat bij de 7 pogingen een 7%kans winst is bij elke poging om deze prijs te kunnen winnen. Het is mogelijk om dus al na 1 poging de beloning uit het witte ei te krijgen maar de kansen zijn klein, en kleiner vergeleken de middelgrote feniksei (blauw), deze geeft 13% kans op de prijs per poging en de beste kans op winst is de grote feniksei (paars) die een 25% kans biedt op 1 poging. Het is dus niet zo dat de percentage (%) per elke poging omhoog gaat. Dit kan helaas ook als nadeel geven dat de kans er ook is dat je niks wint uiteraard.
 

DeletedUser472

Guest
ik vind nog wel jammer aan dit event dat het concept alweer het zelfde is als winter en zomer event had liever iets anders gezien op foe doenze ook elke keer iets anders hoop dat dat hier mischien ook gaat gebeuren
 
Hey aubry,

Je doet niks fout, de witte ei heeft een 7% kans om de dagprijs als beloning te geven bij elke keer dat je het witte ei breekt. Dit betekent dus ook dat bij de 7 pogingen een 7%kans winst is bij elke poging om deze prijs te kunnen winnen. Het is mogelijk om dus al na 1 poging de beloning uit het witte ei te krijgen maar de kansen zijn klein, en kleiner vergeleken de middelgrote feniksei (blauw), deze geeft 13% kans op de prijs per poging en de beste kans op winst is de grote feniksei (paars) die een 25% kans biedt op 1 poging. Het is dus niet zo dat de percentage (%) per elke poging omhoog gaat. Dit kan helaas ook als nadeel geven dat de kans er ook is dat je niks wint uiteraard.
Bedankt voor de uitleg, duidelijk. Hopelijk waait het geluk ook een beetje naar mijn dochters kant. We blijven proberen. Groetjes, aubry
 

DeletedUser1143

Guest
Super leuk event weer. Vind het er allemaal ook weer erg mooi uitzien. Quests tot nu toe goed te doen en leuke variatie in beloningen erbij. Ben benieuwd hoe het verder verloopt.
 

DeletedUser2161

Guest
Hoi Allemaal,

Ik speel elvenar nog niet zolang en snap niet hoe ik aan eieren en/of veren moet komen.
Ik heb wel alles gelezen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Groetjes
 
Bovenaan