Quest 14 wordt nog steeds gratis en voor niets direct als voltooid afgevinkt
nee didi, ik moet toch echt 40 uur golems onderzoeken :'(
misschien een verschil tussen onderzoeken of boven lvl 12 opwaarderen?Dat is jammer Stellina Bij mij werd het wel gelijk afgevinkt. Een wispelturige bug helaas
Quest 14 wordt nog steeds gratis en voor niets direct als voltooid afgevinkt
Waarschijnlijk wordt die alleen afgevinkt als je al in hoofdstuk X zit.nee didi, ik moet toch echt 40 uur golems onderzoeken :'(
Opdracht "verkrijg 10 populatie" was bij mij compleet toen ik de uitbreiding van mijn marmer-fabriek aanzette... Klinkt mij als een foutje in ons voordeel
Ik denk het niet, ze hadden vandaag een hotfix kunnen doen voor het startte en er is niks geweest. Als er echt major bugs in zitten dan misschien wel, maar die zie ik niet?Nog even van profiteren van, morgen krijgen we een hotfix van (waarschijnlijk) de evenement bugs
Deze is niet op Beta gemeld voor het event, gewoon van profiteren dus. Komt me wel enigszins bekend voor maar dan is het al een hele oude bug.Opdracht "verkrijg 10 populatie" was bij mij compleet toen ik de uitbreiding van mijn marmer-fabriek aanzette... Klinkt mij als een foutje in ons voordeel
Mijn dochter en ik zijn beginnende spelers en hebben een vraagje. Ik krijg na 3 of 4 maal het witte ei aanklikken al de toren van vuur. Zij heeft al 7 keer het witte ei aangeklikt en nog geen gebouw. Morgen is er weer een andere prijs. Doen wij iets fout?
Mijn dochter en ik zijn beginnende spelers en hebben een vraagje. Ik krijg na 3 of 4 maal het witte ei aanklikken al de toren van vuur. Zij heeft al 7 keer het witte ei aangeklikt en nog geen gebouw. Morgen is er weer een andere prijs. Doen wij iets fout?
bedankt voor je reactie, gr. aubrynee je dochter doet hier niks fout enkel heeft ze een beetje pech op dat vlak de kans is elke keer even groot je moet maar geluk hebben dat je de goede krijgt
Bedankt voor de uitleg, duidelijk. Hopelijk waait het geluk ook een beetje naar mijn dochters kant. We blijven proberen. Groetjes, aubryHey aubry,
Je doet niks fout, de witte ei heeft een 7% kans om de dagprijs als beloning te geven bij elke keer dat je het witte ei breekt. Dit betekent dus ook dat bij de 7 pogingen een 7%kans winst is bij elke poging om deze prijs te kunnen winnen. Het is mogelijk om dus al na 1 poging de beloning uit het witte ei te krijgen maar de kansen zijn klein, en kleiner vergeleken de middelgrote feniksei (blauw), deze geeft 13% kans op de prijs per poging en de beste kans op winst is de grote feniksei (paars) die een 25% kans biedt op 1 poging. Het is dus niet zo dat de percentage (%) per elke poging omhoog gaat. Dit kan helaas ook als nadeel geven dat de kans er ook is dat je niks wint uiteraard.