• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

DeletedUser956

Guest
Een pluim voor het nieuwe type prijzen, deze zijn vooral voor de wat kleinere spelers heel handig.:D:D:D
Maaaaaaaar, (jep er kwam een maar:p) ik mis cultuurprijzen die MANA leveren.:(:(:(
 

DeletedUser222

Guest
@Glorias , Het evenement is nog niet afgelopen dus ik heb even op de site van Crazy Wizard gekeken maar in dit evenement geen gebouwen met mana.
Misschien een goed idee voor volgend evenement
 

DeletedUser1997

Guest
@Glorias , Het evenement is nog niet afgelopen dus ik heb even op de site van Crazy Wizard gekeken maar in dit evenement geen gebouwen met mana.
Misschien een goed idee voor volgend evenement


Ik speel nog niet super lang, wat bedoel je met : gebouwen metMana
 
Maar je kan die mana toch niet bijhouden? Daar gaat telkens een percentage af dan. Lijkt me zinloos om dat vroeger te hebben, of niet?
 
Een pluim voor het nieuwe type prijzen, deze zijn vooral voor de wat kleinere spelers heel handig.:D:D:D
Maaaaaaaar, (jep er kwam een maar:p) ik mis cultuurprijzen die MANA leveren.:(:(:(
Voor zo ver ik weet hebben eventgebouwen die geen mana leveren een hogere cultuurwaarde dan normaal om te compenseren dat ze geen mana geven.

Zo zal je bij het verspringen van hoofdstuk 8 naar 9 zien dat er een grote sprong is, terwijl dit niet overeenkomt met de normale trend.
voorbeeld: http://www.elvenarchitect.com/buildings/details/a_evt_charmingtree/ zie van lvl 8 naar 9 een sprong van meer dan 2000 cultuur, terwijl het vorige level minder dan 1000 is en van 9 -> 10 iets meer dan 1000 is.
 

DeletedUser

Guest
Voor zo ver ik weet hebben eventgebouwen die geen mana leveren een hogere cultuurwaarde dan normaal om te compenseren dat ze geen mana geven.

Zo zal je bij het verspringen van hoofdstuk 8 naar 9 zien dat er een grote sprong is, terwijl dit niet overeenkomt met de normale trend.
voorbeeld: http://www.elvenarchitect.com/buildings/details/a_evt_charmingtree/ zie van lvl 8 naar 9 een sprong van meer dan 2000 cultuur, terwijl het vorige level minder dan 1000 is en van 9 -> 10 iets meer dan 1000 is.

@kersepitje Dat klopt wel, maar wij zeggen ook niet dat er geen gewone cultuurgebouwen zouden moeten zijn. Ik vind die hoge cultuur ook top hoor :) Maar 1 of 2 gebouwen die ook mana geven (net zoals nu 1 gebouw Orken en 1 ander gebouw Orkstrategen) zou ook welkom zijn
 
@kersepitje Dat klopt wel, maar wij zeggen ook niet dat er geen gewone cultuurgebouwen zouden moeten zijn. Ik vind die hoge cultuur ook top hoor :) Maar 1 of 2 gebouwen die ook mana geven (net zoals nu 1 gebouw Orken en 1 ander gebouw Orkstrategen) zou ook welkom zijn
Denk niet dat het er nog in zit voor dit event, misschien bij het volgende?
Ze komen nu al met nieuwe soorten gebouwen, dus we weet volgend event een gebouw dat mana produceert zoals een fabriek, met timers enzo :)
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat het er nog in zit voor dit event, misschien bij het volgende?
Ze komen nu al met nieuwe soorten gebouwen, dus we weet volgend event een gebouw dat mana produceert zoals een fabriek, met timers enzo :)

Nee dit event niet, dat heeft meer de Orken als sub-thema, dus wie weet krijgt het volgende event een boselven sub-thema ;)
 

DeletedUser956

Guest
Denk niet dat het er nog in zit voor dit event, misschien bij het volgende?
Dat is nou net wat ik hoop dat er gaat gebeuren:D, en dus ook exact de reden waarom ik het hier op het forum onder de aandacht bracht.
Ik vond de extra handelaars en de ork-krijger/cultuurprijzen een erg leuke toevoeging, maar juist daardoor miste ik een prijs die ook mana levert.
Ik bedoel maar ,mana is een net zo permanent onderdeel van dit spel als de orken, dus ik had er geen enkel bezwaar tegen gehad om een mana-ei te kunnen winnen.:D:D:D
 

DeletedUser1587

Guest
Ik vind het uitermate jammer dat dit een Pay-to-Win event is... verder wel leuk.
 

DeletedUser1932

Guest
Ik vind het uitermate jammer dat dit een Pay-to-Win event is... verder wel leuk.

Wat bedoel je precies ? :$ Ik heb sinds ik speel ( vorig jaar november ofzo ) ... nog niet een diamant gekocht. Geen euro geïnvesteerd in de game, maar wel veel plezier eraan. OOK in de evenementen. Dit evenement moet nog 7 dagen, maar op dit moment heb ik Mysterieus magisch ei en Paars Feniksei vrijgespeeld, en ook een behoorlijk aantal dagprijzen. De laatste prijs waarvoor 800 veren nodig zijn haal ik natuurlijk niet ... maar dat hoeft ook niet toch ? Al deze zaken kreeg je gratis .. dus ik snap de term 'Pay to win' niet zo.

Groet, Aniet.
 

DeletedUser990

Guest
Jammer dacht ze met de dagprijzen een betere verdeling hadden gemaakt.
Maar nee vanmorgen dus 8x grote kist , 1 finixei over, 50 kennispunten ,relekwieen en runescherven rijker, maar geen dagprijs.
Jammer weet dat iedereen roept ja maar je krijgt het gratis wat leuk en enig nu voor mij is het dat ik me echt niet meer druk ga maken over evenementen en zeker niet over de prijzen.
 

DeletedUser2114

Guest
Jammer dacht ze met de dagprijzen een betere verdeling hadden gemaakt.
Maar nee vanmorgen dus 8x grote kist , 1 finixei over, 50 kennispunten ,relekwieen en runescherven rijker, maar geen dagprijs.
Jammer weet dat iedereen roept ja maar je krijgt het gratis wat leuk en enig nu voor mij is het dat ik me echt niet meer druk ga maken over evenementen en zeker niet over de prijzen.
Als je geluk hebt kunt je echt wel heel mooie prijzen winnen. Dit evenement had je dan misschien ongeluk, maar misschien heb je het volgende evenement weer wat meer geluk:) Ik had bijvoorbeeld voor 3220 luchtextract 11 tuinen :)
 
Dik gegeten in de eieren die ik gezocht heb, maar achteraf gezien een klein katertje gehad.
Vind de rewards een beetje tegen vallen.
Heb me voor de rest wel geamuseerd om de opdrachten te voltooien.
 
Je kon toch van te voren zien wat de rewards waren?

wel maar 7 dagen van tevoren.

Ik denk dat hij de unieke event items vergelijkt met de oude, voor mij was de herintroductie van de tuintjes het beste item.
Hoewel de nieuwe items leuk waren, waren de toppers wel een heel stuk slechter dan de oude toppers.
 
Bovenaan