• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

DeletedUser237

Guest
Ha als afkopen mag is het geen probleem :) En ja die relikwieen duurt wat langer maar is te doen :)
 

DeletedUser1796

Guest
vanavond is er weer een toernooi dus daar kan je ze ook halen, die was ik vergeten werd ik net aan herinnerd door een bs lid bij mij haha.
 
Leuk event. Jammer als het waar is dat je van de dagbeloning een nieuw handelaarsgilde kan krijgen voor Niet bonus goederen. Ik heb daar niets van staan, bovendien heb ik nu al ruimte tekort. Ik zou met het nieuwe handelaarsgilde ook zeker een niet bonusfabriek neer moeten zetten en deze uppen want anders levert het nog niets op. En dan neem je natuurlijk de t3 goederen. Sorry, echt geen plek hiervoor. Jammer dat je niet de handelaarsgilde die je nu hebt dan weg kan doen en dat de nieuwe een combi is. Dan alleen nog een t3 fabriek. Dat is misschien nog te doen. Of zie ik dit verkeerd? :(:rolleyes::confused:
 

DeletedUser189

Guest
ja dat zie je verkeerd je kunt absoluut niet handelen bij deze je kunt alleen beperkt je niet bonusgoed produceren zonder kosten en daar heb je niet de fabrieken voor nodig dat doe je bij de handelaar die je hier kunt winnen.
 

DeletedUser1796

Guest
@Witchje als ik je goed begrijp hoef je dus alleen dat gebouw weg te zetten maar geen van die fabrieken, je kan in dat gebouw dus je niet bonus goederen maken?
 
ja dat zie je verkeerd je kunt absoluut niet handelen bij deze je kunt alleen beperkt je niet bonusgoed produceren zonder kosten en daar heb je niet de fabrieken voor nodig dat doe je bij de handelaar die je hier kunt winnen.

He,leg even verder uit. Ik kan met dit handelaarsgilde meer niet bonusgoederen krijgen?
 

DeletedUser990

Guest
Is dat cumulatief? Als je er twee zou winnen, kan je dan nog meer niet-bonus goederen produceren?
Zou zeggen probeer er 1 te winnen dan kan je je zorgen maken wat je er mee moet.
Maar inderdaad voor oppervlakte van 6 hokjes kan je niet bonusgoederen maken 3 of 9 uur GRATIS.
Win je er 2 kan je de 1e hout bijv. en de 2e staal laten maken. Mijn bonus is marmer.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit al vast. De ene is 16 relics en de ander voltooi confrontatie. Dit lukt mij niet meer. Vechten is voor mij veel te moeilijk geworden. Pffft
Je hoeft niet te vechten, kan je ook met onderhandelen voltooien, zo doe ik het ook.
 
Zou zeggen probeer er 1 te winnen dan kan je je zorgen maken wat je er mee moet.
Maar inderdaad voor oppervlakte van 6 hokjes kan je niet bonusgoederen maken 3 of 9 uur GRATIS.
Win je er 2 kan je de 1e hout bijv. en de 2e staal laten maken. Mijn bonus is marmer.

En hoeveel levert het dan op?, is het de moeite waard om neer te zetten? Ik ga zeker proberen er 1 te winnen van t3 goederen, maar als ik hem dan neerzet en het valt tegen dan kan ik er niets meer mee.
 

DeletedUser1789

Guest
En hoeveel levert het dan op?, is het de moeite waard om neer te zetten? Ik ga zeker proberen er 1 te winnen van t3 goederen, maar als ik hem dan neerzet en het valt tegen dan kan ik er niets meer mee.
Dan verwijder je hem weer.
 

DeletedUser1796

Guest
kan je eigenlijk die gebouwen levelen?
ik denk zelf van niet maar ik vraag het toch even na :)
 

DeletedUser189

Guest
op het moment niet maar misschien in de toekomst via blauwdrukken dat je ze naar het hoofdstuk kunt brengen waar je dan in zit.

Timo had het er over dat iedereen blauwdrukken zou willen hebben in de toekomst en ik denk dus om evenementen gebouwen te upgraden :)
 
op het moment niet maar misschien in de toekomst via blauwdrukken dat je ze naar het hoofdstuk kunt brengen waar je dan in zit.

Timo had het er over dat iedereen blauwdrukken zou willen hebben in de toekomst en ik denk dus om evenementen gebouwen te upgraden :)
Gaan die fabrieken dan niet automatisch meer produceren als je in een nieuw hoofdstuk komt?
 

DeletedUser189

Guest
nee de prijzen uit dit evenement zijn naar het hoofdstuk waar je nu in zit en blijven dat of misschien in de toekomst .........
 
Mijn complimenten aan de organisatoren, heel mooi
Hoop, dat met dit evenement de derde grote prijs ook haalbaar is
zonder investering van diamanten.
 
Vraagje: Tellen de confrontaties in de toernooien voor dit evenement wel als confrontaties of ook hier niet zoals in het valentijnsevenement?
 
Bovenaan