• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

DeletedUser234

Guest
In vergelijking met vorigen valt het ook tegen, er is zelfs vtv hier al gemeld dat je het niet om de prijzen hoeft te doen. Echter hij spreekt over "achteraf" en dat kwam op mij anders over dan wellicht bedoeld. :)
 

DeletedUser2114

Guest
wel maar 7 dagen van tevoren.

Ik denk dat hij de unieke event items vergelijkt met de oude, voor mij was de herintroductie van de tuintjes het beste item.
Hoewel de nieuwe items leuk waren, waren de toppers wel een heel stuk slechter dan de oude toppers.
Ja, dat is waar, maar die tuin was wel geweldig, is ook de enige die ik heb gepakt :)
 
Ik heb alle doorlopen quests gehaald nu alleen nog maar een paar dag quests.Hiermee heb ik bij lange na niet genoeg veren om de laatste prijs binnen te halen. Jammer blijkt maar weer dat je zonder geld wordt genaait
 

DeletedUser1143

Guest
Ik heb alle doorlopen quests gehaald nu alleen nog maar een paar dag quests.Hiermee heb ik bij lange na niet genoeg veren om de laatste prijs binnen te halen. Jammer blijkt maar weer dat je zonder geld wordt genaait

Ja , want je hebt afgelopen 28 dagen helemaal niet iedere dag een prijs kunnen winnen en de eerste 2 prijzen waren ook helemaal niks . het ging tenslotte echt allemaal om die laatste grote prijs .......

Kom kom , ook Inno moet ergens een boterham vandaan halen , iets verder kijken dan alleen naar die laatste "grote' prijs.
 
@Billy77 : Je zit er pal op CrazyWizard. Vergelijkend met vorige events zijn ze maar iets beter. Zelfs de tuintjes leverde maar 100 extra inwoners op, wat misschien wel correct is aangezien we ook 1 level verder zitten in de techtree. Aan de andere kant levert mijn winterster nog altijd meer inwoners op per vakje dan de stralende tuin.
wel maar 7 dagen van tevoren.

Ik denk dat hij de unieke event items vergelijkt met de oude, voor mij was de herintroductie van de tuintjes het beste item.
Hoewel de nieuwe items leuk waren, waren de toppers wel een heel stuk slechter dan de oude toppers.
 

DeletedUser1587

Guest
Wat bedoel je precies ? :$ Ik heb sinds ik speel ( vorig jaar november ofzo ) ... nog niet een diamant gekocht. Geen euro geïnvesteerd in de game, maar wel veel plezier eraan. OOK in de evenementen. Dit evenement moet nog 7 dagen, maar op dit moment heb ik Mysterieus magisch ei en Paars Feniksei vrijgespeeld, en ook een behoorlijk aantal dagprijzen. De laatste prijs waarvoor 800 veren nodig zijn haal ik natuurlijk niet ... maar dat hoeft ook niet toch ? Al deze zaken kreeg je gratis .. dus ik snap de term 'Pay to win' niet zo.

Groet, Aniet.

Ik bedoel precies wat je beschrijft. De 3e prijs is onmogelijk te behalen wanneer je alle opdrachten ruimschoots op tijd uitvoert. En dat vind ik dus jammer. Ik heb overigens prima dagprijzen gescoord hoor, daar klaag ik niet over. En ik snap ook dat de makers centen moeten verdienen. Maar dan zou ik liever zien dat er bepaalde premium items in de store zijn die alleen voor diamanten te krijgen zijn. Dat maakt het event nét wat spannender dan wanneer je weet dat je de laatste toch onmogelijk kunt winnen.
 

DeletedUser1932

Guest
Ik bedoel precies wat je beschrijft. De 3e prijs is onmogelijk te behalen wanneer je alle opdrachten ruimschoots op tijd uitvoert. En dat vind ik dus jammer. Ik heb overigens prima dagprijzen gescoord hoor, daar klaag ik niet over. En ik snap ook dat de makers centen moeten verdienen. Maar dan zou ik liever zien dat er bepaalde premium items in de store zijn die alleen voor diamanten te krijgen zijn. Dat maakt het event nét wat spannender dan wanneer je weet dat je de laatste toch onmogelijk kunt winnen.
Oke duidelijk ! Ikzelf zie dat ( nog ) niet zo, maar ik speel daarvoor ook nog niet lang genoeg denk ik. Voor kleine spelers zijn de eerste twee prijzen al erg fijn.

Groet, AnietVanO
 

DeletedUser1327

Guest
onze buurtgenootschap is in zn totaliteit meer dan tevreden over de fenix. bijna iedereen heeft 2 eieren gescoord en ook de dag beloningen die ze wilden kunnen vergaren. een uitzondering was 1 speler die echt helemaal veel geluk heeft gehad deze ronde hij is echt ondergedompeld in de beloningen, dus prima gegaan. :D:D:D
 
Bovenaan