DeletedUser234
Guest
Ik ben blij dat er in ieder geval 1 nieuwe opdracht tussen zit: Accepteer 5 handelsaanbiedingen & plaats 1 handelsaanbieding
Hoi Allemaal,
Ik speel elvenar nog niet zolang en snap niet hoe ik aan eieren en/of veren moet komen.
Ik heb wel alles gelezen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Groetjes
Eieren vind je in je stad ongeveer elk uur 1, daar komt luchtextract uit, daarvan kan je ei kopen en daar komen leuke (dag)prijzen uit, ook veertjes, van die veertjes kan je weer de grote prijzen kopen.
Ja daar kwam ik inderdaad achter. Dom dom domDie drank, is dat niet gewoon "Produceer 1x drankje" (is in de werkplaats de naam van de productie van 5 min.)
Ik ben blij dat er in ieder geval 1 nieuwe opdracht tussen zit: Accepteer 5 handelsaanbiedingen & plaats 1 handelsaanbieding
Dit is helaas de meest dom ontworpen queeste in dit hele event, herinner je nog timons uitspraak dat me meer op de markt moeten zetten, dat her grote probeem is dat we wel op de markt kijken maar niet plaatsen?
En dan maak je vrolijk een queeste die vraagt haal 5 aanbiedingen van de markt, en plaats er maar 1 terug, dom dom dom dom dom.
dit had natuurlijk moeten zijn haal 1 aanbieding van de markt en plaats er 5. dan creer je een overschot op de markt ipv een tekort zoals nu het geval is.
Er staat "of", dus of een onderzoek of een gebouw. In jouw geval kan je dus het beste een onderzoek voltooien, op de lager levels is dat zo gebeurd. Ik denk dat jij sneller een onderzoek voltooid heb dan dat ik als gevorderde speler een gebouw naar level 12+ geupgrade heb, dat kost mij namelijk ~19 uur.Onmogelijke quest voor beginnende speler ,speel nu iets langer dan een week ,max lv's die ik kan krijgen is lv 7 voorlopig ,ze maken nu al dat ik wil stoppen met dit spel ,kan niet eens vragen voor nieuw quest
Vind deze dagprijs erg prettig, levert meer hout of staal dan mijn fabrieken die meer ruimte in beslag nemen en ook hamertjes en munten kosten om te produceren.Voor de prijzen hoef je dit Feniks event niet te spelen, althans niet als je al iets verder in het spel bent. Gelukkig vind ik het leuk om eraan mee te doen
Ja, als je net begonnen bent, kom je nog niet zo heel ver, maar dat geldt voor iedereen. Het volgend event zal beter haalbaar zijn. Lid van een broederschap zijn, maakt het spel een stuk leukerOnmogelijke quest voor beginnende speler ,speel nu iets langer dan een week ,max lv's die ik kan krijgen is lv 7 voorlopig ,ze maken nu al dat ik wil stoppen met dit spel ,kan niet eens vragen voor nieuw quest
Proficiat !Geloof het zelf eigenlijk niet, maar toch : heb de dagprijs handelaar in 1x met grote ei.